Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #5101 Skrevet 12. september 2005 Ikke heeelt det samme, nei...
monja Skrevet 13. september 2005 Forfatter #5102 Skrevet 13. september 2005 God morgen! Klokka er litt over halv 5 og jeg må snart sette meg i bilen og kjøre på jobben. Skulle egentlig dusja før jeg kjørte, men så ble jeg sittende å se i nettaviser. Ja ja......Idag jobber jeg fra 05.30 til 12.30 og så fra 15.00 til 17.00. Ikke så aller verst dag med andre ord. Ha en fin dag alle sammen!
søndagsengel? Skrevet 13. september 2005 #5103 Skrevet 13. september 2005 Oi, litt av en arbeidstid! Håper du får en fin dag!
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2005 #5104 Skrevet 13. september 2005 Ja, jeg misunner deg ikke de tidene, men det er sikkert ikke noe du kan velge selv. Men du, de toogenhalv timene du har midt på dagen...får du noe ut av dem eller? :klø: Ha en god dag!
Gjest Madden Skrevet 13. september 2005 #5105 Skrevet 13. september 2005 Skjønn ettåring med flott krone! Godt at han kose seg på bursdagen sin! Tenk at han er ett år allerede!! Er litt enig med Cilla ja..det er natt det der...men nå er jo jeg på jobb hele natta da..så jeg skal ikke snakke om ubekvemme arbeidstider jeg!!
monja Skrevet 14. september 2005 Forfatter #5106 Skrevet 14. september 2005 (endret) Har akkurat kommet hjem fra jobben. Sittet i kø en times tid på grunn av bilulykke. Trailer mot personbil. I personbilen, som var skikkelig smadret, satt det en pappa og hans 11 år gamle sønn. De ble kjørt til sykehus, og pappa'n hadde mest trolig brukket kragebein og ødelagt skulder. Gutten var i sjokk Det var både ambulanser, redningsbiler, brannbiler og politi. Personbilen hadde snurra og truffet fjellveggen flere ganger, frontruta hadde eksplodert og sønnen hadde svelget en del glass. Huff, så grusomt..... Er jo ikke så ofte det skjer sånn på den fredelige øya vår. Endret 15. september 2005 av monja
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #5107 Skrevet 14. september 2005 Uff...det var jo en veldig uhyggelig hendelse å komme midt oppi da...og så trist med de skadede. Håper de blir bra igjen... Du, takker for sms'en - det kommer en pm til deg om ikke så lenge!
monja Skrevet 14. september 2005 Forfatter #5108 Skrevet 14. september 2005 Helt på impuls har vi bestemt oss for å dra til Oslo. Og det skjer den 23. september. Gleder meg masse. Har ingen konkrete planer, men skal hilse på broren min og kjæresten hans. Og så skal vi på Edwis leker, der hun jobber, for å kjøpe julegaver Nå skal jeg se internatet på TV Norge.
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #5110 Skrevet 14. september 2005 Og så skulle vi jo ha truffet hverandre da...men jeg hadde jo ikke regna med at du skulle hit på disse kanter på SÅÅ kort varsel da!
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #5112 Skrevet 14. september 2005 Blir litt snålt for meg da - om jeg treffer monja den ene helga og deg den neste, middis! Skulle vært alle 3 samtidig!
monja Skrevet 15. september 2005 Forfatter #5113 Skrevet 15. september 2005 Det skjer på kort varsel når vi først bestemmer oss, Kverula. Søren at det ikke klaffer da, men vi kommer helt sikkert tilbake Sikkert til neste sommer da..... Nå er jeg sliten. Ferdig på jobben klokka 17, og nå er jeg slappesen i sofan. Tenker jeg skal ta livet med ro resten av kvelden. Gubben står på kjøkkenet, travelt opptatt med brødbaking Skal bake 4 brød i kveld. Har bakt 4 tidligere denne uka og, men de ble ikke akkurat vellykket. Hever ikke skikkelig. Nå har han bytta ut oppskrifta han har brukt med oppskrifta mamma bruker og deigen har idag heva over kanten Gleder meg til nybakt brød jeg
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #5114 Skrevet 15. september 2005 Nybakt brød høres herlig ut! Godt jeg har gitt meg med bakinga igjen, det gikk jo så mye brød! Og det liker ikke GR! Jeg håper ikke det blir lenge til neste tur, monja!
Midnattsol Skrevet 15. september 2005 #5115 Skrevet 15. september 2005 Herregud, leste ikke om den ulykka før nå. Blir helt målløs.
monja Skrevet 15. september 2005 Forfatter #5116 Skrevet 15. september 2005 Lettere skadd i ulykken...... Jeg er lettet over at ingen ble hardt skadd i ulykken.
monja Skrevet 15. september 2005 Forfatter #5117 Skrevet 15. september 2005 Vi har blitt invitert på 1 årsdag når vi skal til Oslo. Kjempegøy Men jeg aaaaner ikke hvor det er da. Karihaugen het det visst. Hvor er det? :klø: Håper vi får til å dra dit.
monja Skrevet 15. september 2005 Forfatter #5118 Skrevet 15. september 2005 Vi skal igang med neste trinn i oppussingen: - skifte tak - skifte vindu på rommet til smurfen - male stua (har ikke gjort det enda ) - flytte døra på badet - og sette inn ny dør - male "kottet" toalettet er inne på - og sette inn ny dør der og. Og jeg som trodde vi skulle ha en lengre pause
monja Skrevet 15. september 2005 Forfatter #5119 Skrevet 15. september 2005 Brødet ble skikkelig vellykket! Gleder meg allerede til matpakka i morgen
Fibonacci Skrevet 15. september 2005 #5120 Skrevet 15. september 2005 Hei Monja! Får vann i munnen av å lese her inne jeg! Så gøy med Oslo-tur! Karihaugen er litt utenfor Oslo, det går lokaltog dit, og busser. Oi, ikke lite dere skal i gang med i huset igjen! men kjenner jeg dere rett så er dere ganske så effektive når dere setter i gang! Ha en fin kveld da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå