Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho:

Ha, ha.. Her får man seg en god latter inne!

Kos deg med besøk :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jasså du, monja - du raser fra meg i antall innlegg - og så vil du at jeg skal LE av det i tillegg! :tunge1:

:ler:

Høres ut som om mannen din og jeg har pådratt oss det samme, monja...han får min dypeste medfølelse. :Nikke:

Det ser ut til at jeg blir hjemme i morgen jeg også - uansett om febern skulle gå over så tror jeg det er lurt med en dag til å komme seg på. Har ikke blitt bedre i løpet av denne dagen så... :roll:

Ha en fin kveld, vennen - og god bedring til mannen!

K

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Den boka har jeg også lyst på Monja (for det er Unni Lindells nyeste, eller?).

Gullkorn fra barnemunn er noe av det morsomste som finnes! :ler:

Håper mannen blir fort bra igjen og ikke smitter dere med uhumskheter!

Ha en fortsatt fin søndagskveld og en flott uke! :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

God morgen, monja! :vinke:

Ble ikke jobbing på meg i dag, og det er jeg glad for. Fortsatt hodepine og slapp som en fisk...

Håper dere får en fin mandag! :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Spørs vel åssen det går med innleggene mine i dag, vel...lite aktivitet i forumet... :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Så det var det som skulle til for at du skulle komme deg på nett i dag! :wink:

Regner med at du kommer til å suse forbi meg igjen om ikke mange minuttene! :tunge1:

Skrevet

Flinke Kverris :klappe:

Nix - ikke noe nett på meg idag.

Har lagra dagboka mi i Word nå - og brent den på CD - så nå er jeg fornøyd. Tro det eller ei, men det ble 977 sider i Word :hakeslepp: :o :sjokk: :hår:

Og dette skal jeg skrive ut etterhvert :Dåne-smiley:

Men nå - tilbake til besøket - og pannekaker :sikle:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nesten 1000 sider, monja!!! WOW!!! :ler:

Pannekaker er digg! :sikle:

Skrevet

Nå skal jeg komme med et litt dumt spm...! :oops:

Når jeg skal kopiere dagboken min på jeg kopiere side for side, eller får jeg tatt alle i en sveiv? Ser for meg at det er en laaaaang jobb.. Dog jeg har ikke såå mange sider som deg da :wink:

Skrevet

Det var da ikke et dumt spørsmål, April. Først må du forandre adressen til dagboka di. Se på adresselinja som kommer opp. Der står det et eller annet sted inni adressen ordet "viewtopic". Du må foradndre det ordet til "printview" for å få en utskriftsvennlig versjon. Deretter merker du alt og kopierer teksten over til Word (eller annet tekstbehandlingsprogram tror jeg også går bra)

Håper det ble forståelig?

Jeg er elendig på å forklare :oops: og kanskje jeg burde skrevet det i boka di? :oops:

Skrevet

Akkurat nuh er mannen på tur til Oslo. Han dro hjemmefra klokka halv 5 i morges (uten at jeg merka noe til det :cry: ) og flyet skulle gå nå klokka 08.40. Så om ikke alt for lenge er de framme. Det er så innmari surt å vite at egentlig skulle vi vært med og :grine:

Skrevet

Idag er den store :husarbeid: dagen. Har sikkert nok klær til 5 maskiner (og den første er alt ferdig), så idag er det finfint med tørketrommel :oops:

Skrevet

Tusen takk, Monja!

Det var veldig forståelig! Ble 200 sider i word gitt :-)

Ønsker deg en fin dag!

Skrevet

Fikk telefon fra mannen nå. Hadde akkurat landa på Gardermoen og sto og venta på bagasjen til broren min.

Han skulle dra rett inn til søskenbarnet sitt og få nøkkelen til leiligheten hennes. Så var det tid for hvile såvidt jeg forsto. Ikke så merkelig kanskje, for det blir vel en lang kveld med konsert og det hele.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet du monja, egentlig så er jeg veldig glad for at det ikke ble Oslotur på deg og smurfen denne gangen jeg - for hvis vi hadde gjort en avtale om å treffes, så måtte jeg ha meldt avbud. Og det hadde vært utrolig kjedelig...

Så kanskje det var ei mening med at det ble som det ble! :wink:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...