Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #3961 Skrevet 19. juni 2005 7400 innlegg, snuppa! Håper natta gikk uten komplikasjoner og at dere har sovet godt hele gjengen! Skulle absolutt ha malt litt igjen jeg også...men det frister ikke...det er så knakende fint vær her i dag at jeg bare har lyst til å sitte ute og sole meg. Så da tror jeg at jeg gjør det! Ha en fin dag, vennen min!
monja Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #3962 Skrevet 19. juni 2005 7400 innlegg ja :o Men jeg ser jo at du puster meg i nakken, Kverula Sånn går det når jeg har to ulike forum å skrive i. Har jo nesten 5000 innlegg på NybaktMamma og. Nåja, jeg klarer iallefall å dele tiden min på begge nå da. Det gjorde jeg ikke tidligere. Idag skinner sola og det ser ut til å bli en fin dag. Enda iallefall. Skal ut å male det andre hjulet idag så skal gubbelars få male garasjeveggen der de skal henge. Får se om vi henger dem opp i morgen. I natt sov Torstein fra klokka 20 og sov til klokka 5. Da fikk han litt melk, men han er ikke så sulten for tiden, så han drakk ikke mye. Det positive er at han har drukket opp alt i i løpet av morgenen da. Vi sto opp litt over klokka 8, så natten var helt perfekt. Han var dessuten mye mer livlig i morges og har begynt å bable igjen - et godt tegn. Spiste ikke mye til frokost, men var flink og tok medisinen sin. Og etter en time var det tid for dupp igjen. Og han sover enda...... Skal finne meg noe å spise jeg tror jeg.....
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #3963 Skrevet 19. juni 2005 Nei, du er ikke trofast mot Kg du nei... Legger igjen innlegg andre steder også... (Flaks for meg da - da kan det jo hende jeg har en mulighet til å ta deg igjen snart? Hadde ikke hatt sjans hvis du hadde hatt 12 000 innlegg her på Kg! ) Håper dere har hatt en fin dag - godt å høre at Torstein kvikner til igjen! K
monja Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #3964 Skrevet 19. juni 2005 Det går stadig bedre med Torstein. I går spydde han opp all maten, men ikke idag. Han spiste til og med en halv skive brød til kvelds, og han har spist jevnt over med fruktpure hele dagen. Og en del vann. Fikk beskjed om å ta kontakt med lege igjen om det ble mange tørre bleier, for det er jo fort at disse småtssene tørker ut. Vi ringte legevakta idag ettersom nattbleien og bleien etter dupp nummer en (på tre timer) var knusktørre. Men der fikk vi høre at så lenge fontanellen i hodet ikke var innsunket var han ikke dehydrert. Og så kom vi på den geniale ideen om å la han drikke rett av vanlig glass. Han sølte fælt og fant fort ut at å frøse vannet utover var myyye bedre enn å drikke det. Men innimellom måtte han svelge en del likevel. Så vi fikk lurt han litt. Håper bare han er i form til Trondheimsturen på tirsdag. Kjedelig å ligge på hotell med syk baby Kanskje jeg skal kjøre på med et par hunde innlegg idag, Kverula Akkurat som om jeg hadde fått til det Men jeg kan jo alltids prøve....
monja Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #3965 Skrevet 19. juni 2005 Det går stadig bedre med Torstein. I går spydde han opp all maten, men ikke idag. Han spiste til og med en halv skive brød til kvelds, og han har spist jevnt over med fruktpure hele dagen. Og en del vann. Fikk beskjed om å ta kontakt med lege igjen om det ble mange tørre bleier, for det er jo fort at disse småtssene tørker ut. Vi ringte legevakta idag ettersom nattbleien og bleien etter dupp nummer en (på tre timer) var knusktørre. Men der fikk vi høre at så lenge fontanellen i hodet ikke var innsunket var han ikke dehydrert. Og så kom vi på den geniale ideen om å la han drikke rett av vanlig glass. Han sølte fælt og fant fort ut at å frøse vannet utover var myyye bedre enn å drikke det. Men innimellom måtte han svelge en del likevel. Så vi fikk lurt han litt. Håper bare han er i form til Trondheimsturen på tirsdag. Kjedelig å ligge på hotell med syk baby Kanskje jeg skal kjøre på med et par hunde innlegg idag, Kverula Akkurat som om jeg hadde fått til det Men jeg kan jo alltids prøve....
monja Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #3966 Skrevet 19. juni 2005 Har så lyst på en Oslo tur. Kjenner jeg blir så innmari misunnelig på mannen som skal ned den 28. juni Skulle jo egentlig det vi og, men så skar det seg helt med økonomien i sommer. Jeg fikk minimalt med feriepenger, skattepengene kommer ikke før til høsten, og i juli får jeg bare halv lønn. Får jo ikke permisjonspenger da ettersom jeg ikke er i permisjon lenger fra 4. juli. Men vi kunne jo tatt oss en tur i november. Handle julegaver. Holder på å få gubben på gli med tanke på langhelg i hovedstaden (tor - søn). Vi får se, men det er vel lov til å håpe og drømme
monja Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #3967 Skrevet 19. juni 2005 Nå har jeg kjedet meg en smule i dagboka til Kverula . Kanskje på tide å legge seg? Eller enda bedre: få seg et liv?
monja Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #3968 Skrevet 20. juni 2005 Morgen Inatt gikk det sånn passe. Lillegutt hoster non-stop nå, men det er kanskje et tegn på at dritten skal opp? Håper at det er et tegn på bedring. Det er varmt og klamt idag. Det er 20 grader, men det regner så luftfuktigheten er høy kjennes det ut som. Satt fast i sengeklærne og sitter fast i klærne og. Så lenge det er varmt spiller det egentlig ikke noen rolle om det er litt regn. Jeg og Torstein er oppe idag. Mannen har sovemorgen. Det er jo egentlig hans permisjondag, men jeg sov lenger i hele helga, så det fikk være hans tur i dag. Skal pakke til Trondheimstur i dag. Tror jeg må skrive liste sånn at jeg ikke mangler noe. Det er jo typisk at noe blir liggende igjen hjemme. Og så må vi huske å kjøre voffen på kennel idag. Da blir han sikkert glad, for han elsker å være der. Får være i samme innhegning som tispene den luringen Får ta en runde på KG først, og så er det tid for mat til lillegutt.
monja Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #3969 Skrevet 20. juni 2005 Ble ikke tid til frokost gitt. Han ble trøtt og ville legge seg. Nå ligger han og gråter litt hører jeg, så det spørs om gubben får sove Han må vel synge vuggesanger
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #3971 Skrevet 20. juni 2005 Nå har jeg kjedet meg en smule i dagboka til Kverula . Kanskje på tide å legge seg? Eller enda bedre: få seg et liv? Åh, det har jeg ikke fått med meg enda! Må ta en tur innom og se hva du har kjedet deg med da! Jeg syns også det er synd at det ikke ble Oslo-tur på deg i denne omgang. Jeg hadde sett fram til å møte både deg og lillegutt! Men jeg håper at sjansen byr seg ved en annen anledning, monja! :D
Nanella Skrevet 20. juni 2005 #3972 Skrevet 20. juni 2005 Håper Torstein blir bra snart da! Ikke gøy når de er syke nei! Ha en fin uke
monja Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #3973 Skrevet 20. juni 2005 Vi skal reise til Trondheim i morgen, men har vi pakket? Niks....Typisk oss. Men det er bare å skrive en liste og pakke ivei det.
monja Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #3974 Skrevet 20. juni 2005 Kona er i ferd med å flytte fra mannen sin, og pakker kofferten. "Nå flytter jeg til Oslo! -der kan jeg faktisk få 2000,- pr gang for det jeg pleier å gi deg gratis!" "Da tror jeg at jeg blir med, så jeg får sett hvordan du skal klare deg med 4000,- kroner i året!"
monja Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #3975 Skrevet 20. juni 2005 Larsen har en stor foran, Karl har en liten bak, Ella har to på midten, frk Nilsen hadde en før hun gitfet seg med Hansen. Hva er det?? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #3976 Skrevet 20. juni 2005 :klø: Jeg håper VIRKELIG at du fremskaffer svaret på den gåten, monja, ellers får jeg ikke ro i sjela! God kveld!
monja Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #3978 Skrevet 21. juni 2005 Nå er vi i reisemodus. Ferdig pakket og klar til avreise om et blunk. Tror jeg da, for nå begynte plutselig gubben å lage seg enda mer frokost, ja ja....Så nå blir jeg iallefall borte til i morgen kveld. Verdens lengste ferie Skal bli godt likevel da. til alle sammen!
Cilla Skrevet 21. juni 2005 #3979 Skrevet 21. juni 2005 Gooooood Trondheimstur Monja!!! Bruk masse penger på masse fint, ingenting er gøyere enn å komme hjem og se alt en har kjøpt.......
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #3980 Skrevet 21. juni 2005 OJ, har du reist uten at jeg har fått sagt "Ha det bra" og ønsket dere GOD TUR??!!! Oki, det er jo ikke for sent enda - håper dere får en kjempefin tur til Trondheim vennen, kose dere masse! Håper lillegutt er frisk som en fisk igjen sånn at det blir en fin tur for alle 3!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå