Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hehe, ja de første 9 månedene gikk nok tråere enn de siste 9, det vil jeg tro! :ler:

Du, dr monja - nå har jeg et lite spørsmål til deg igjen...og nå gjelder det ryggen. Jeg vet det er helg, og du har sikkert stengt praksisen din, men jeg håper du kan ta et sånt nødstilfelle likevel...

Man får vel ikke vondt i ryggen av å være gravid! :klø:

:ler:

K - trøtt, hodepine, ryggvondter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondter i ryggen? Hm.....fikk ikke det før på slutten av svangerskapet så det er nok ikke i sammenheng med hodepine og kvalme :ler: Ligget forkjært? Løftet feil? Eller har du stått lenge i stige? Her i huset fikk nemlig både gubbalars og mamma ryggplager etter å ha malt hus.

dr.monja

Skrevet

Ønsker deg en DEILIG lørdag! :blomst_opp:

Skrevet

På tide med et nytt bilderas av pjokken min kanskje?

Her bader vi. Bruker å ha han på stuegulvet når vi bader han. Og nå er å plaske det mest gøyeste han vet, så jeg må vaske gulv hver gang :ler:

2024badenymfe-med.jpg

Skrevet

En blid gutt. Her viser han fram alle 5 tannebissene. Fire nede og en oppe på siden.

2024blid_gutt2.jpg

Her har vi nettopp spist en brødskive med leverpostei. Og da blir vi fornøyde da.

2024blid_gutt.jpg

Skrevet

Første møte med gress. Det er litt ekkelt å være borti det, men samtidig må det studerers også.

2024gress1.jpg

2024gress2.jpg

Skrevet

Det morsomste jeg vet er at pappa kaster meg opp i luften. Da hviner jeg av fryd :)

2024moro1.jpg

Skrevet

Idag lekte vi i sand for første gang. Også det var ekkelt å ta i, men jeg fikk det i munnen likevel da.

2024sand1.jpg

2024sand2.jpg

Skrevet

Det er sol :o Og det har vært det i et par timer.

Vi skal grille i morgen, men det er nesten så jeg ringer svigergjengen nå jeg, sånn at vi kan grille NUH!!!!! Stoler jo ikke på at sola skrur seg på i morgen :riste:

Mann og barn er i seng (barnet siden klokka 18 :o )og jeg titter på Mandelakonserten fra Tromsø. Skal snart legge meg jeg og tror jeg. Og gremmes litt - for nå angrer jeg på at vi ikke takka ja tl barnavakt i kveld og dro på kaifest med DDE :-x Trodde jo været kom til å bli dritt, men neida :grine: Ja, ja, ett år til neste gang.

Skrevet

Tusen takk, Jinx! :blomst_opp:

Vi er nok bra enige i akkurat den påstanden ja :ler2:

Torstein sov faktisk fra klokka 18 i går til klokka 6 i morges uten et klynk i løpet av natta :o Både han og vi er uthvilte idag.

Da vi våkna i morges var det strålende flott vær, og sola skinte fra skyfri himmel. Nå er det mer skyer, null sol, og jeg vedder på at det blir regn :-x Vi skal vaske hus og lage istand grillmaten sånn at det er bare å slenge den på grillen, men jeg måtte jo innom en liten snartur likevel da :wink:

God søndag!

:klem:

Skrevet

Lillegutt har begynt å sette seg opp helt selv :hoppe:

Gjorde det for første gang i senga i går, men idag har han satt seg opp både i senga og på matta si på gulvet.

Fliiiinke gutten min :klappe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ojojoj - setter han seg opp! :D SÅ GØY!!! Og han begynner virkelig å bli stor!!! Veldig fine bilder av han, forresten! En skikkelig sjarmør - og så er dere så flinke til å ta fine bilder, monja! :tommelsmil:

Her er det regn og grått i dag...hva var det jeg sa? Vi har været annenhver gang vi, monja... :roll:

Håper det holder til grilling i kveld da! :)

Skrevet

Jupp, nå har vi grilla. Det er ganske varmt til her å være da: 17,6 grader, men det er overskya og det har vært tendenser til regn innimellom. Kommer liksom aldri i gang. Det har vært en fin dag, og maten ble god den. Koteletter og kyllingfilet. Marinert såklart. Hjemmelaget hvitløksdressing og salat. Og potetsalat da :silke: Både vi og svigergjengen var fornøyde.....og mette. Og kroneis fra Diplom til dessert :wink: Det ble en slager for både lillegutten til svigerinna mi og Torstein. Is er jammen godt ja synes han.

Nå ligger lillegull og storegull og sover, men de må opp snart, for vi skal til byen og hente bilen hans snart. Han satte den igjen der på fredag etter jobb, men han trenger den jo igjen i morgen :Gjesp: Kjeder meg så fælt når han er på jobb. Heldigvis er det bare 2 dager, så skal han ha en uke permisjon.

Vi har nok en del bilder av snuppen vår ja, Kverris. Tror det er over 1000 stykker nå. Det blir fort sånn med smårollinger i huset :wink:

Må en liten runde rundt på KG jeg nå.

Skrevet

Vi har hatt 31 grader her idag - i sola vel og merke.....Begynner å øyne håp om sommer nå :wink:

Skrevet

Hei Monja!

Wow - 31 grader! Det er noe annet enn vi har hatt i dag - bare regn hele dagen!! :sur:

Så mange nydelige bilder av Torstein forresten! Han er jammen litt av en godklump! :hjerter:

Og flink som setter seg opp selv også! :Nikke:

Håper godværet fortsetter hos dere, ønsker dere en fin kveld og en bra uke!

Klem :klem:

Skrevet

Helt herlig bilder av Torstein. Han er helt sjønn!! Så heldige dere er med været idag da, her er det alt annet enn sol og varmt. Jeg vil ha sommer snart!!!

Takk for hilsner i dagboken min :klem:

:vinke:

Skrevet

Jeg blir så forbanna...... :evil:

Vi glemte å ta inn posten på lørdag og det er kanskje like greit, for ellers hadde det ødelagt hele helgen :-x

Gubben fikk brev fra likningskontoret. Som en av ytterst få er han en av dem som likevel ikke får igjen skattepenger før til høsten - på grunn av treig saksbehandling :sinna: Og vi som hadde beregna det inn i inntekta for juni. Vi som skulle legge tak på huset - taket er bestilt og regninga kommer hvilken dag som helst :grine: Og vi har betalt mer på lån og en haaaaug regninger. Vi hadde jo råd til alt dette i juni. Nå uteblir en god stabel 1000 lapper og vi har igjen 4000 kroner på konto :sur:

Og vi som skal til Trondheim og greier.....Enda er det jo en mnd til ny lønn :cry:

Gubben skal iallefall ta kontakt med likningskontoret her og :evil: :kjempesinna::frustrert::sinna:

Ikke at jeg tror det funker, men..... (måtte bare få ut frustrasjonen)

Skrevet

Nå har lillegull sovet dupp på 2,5 timer og han sover enda :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...