Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2005 #3841 Skrevet 17. mai 2005 Så fine bilder - og for et prakteksemplar dere har fått dere! Ikke verst å holde ut sånn hele dagen! GOD 17.MAI TIL DERE OGSÅ - DEN FØRSTE SOM SMÅBARNSFAMILIE!!! :D K
Gjest Naturelle Skrevet 17. mai 2005 #3842 Skrevet 17. mai 2005 Herlige bilder av Torstein! Ha en fin 17.mai-feiring!
monja Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #3843 Skrevet 17. mai 2005 For en dag..... Jeg er så sliten og lei at jeg er helt svimmel Dagen ble definitivt ikke som vi hadde tenkt Begynte klokka halv 5 i natt - med skikkelige fra gutten. Han fikk litt mme + at smurte på Dentinox. Etter litt om og men sovna han og sov ca klokka 6 var han igjen igang. Fikk mer mme og dentinox og sovna igjen etter en stund. Litt over klokka 7 var det på'n igjen og da sto vi opp. Fikk grøt klokka 8 og klokka 9 dro vi til byen til svigermor. Måtte bare fylle luft i hjulene på nytrilla så vi var til svigermor klokka kvart på 10 ca. Klokka 10 dro vi ut for å se barnetoget og Torstein var så trøtt at han nesten ikke klarte å holde øynene oppe. Bare sutra og fikk flaska si. Han var ikke interessert i noe som hadde med toget å gjøre og skulle iallefall ikke holde flagget sitt Mannen bar han litt sånn at han fikk se mer, men akkurat da kom det forbi et trommekorps (= kun skraptrommer), og de hamra løs på trommene sine akkurat da de var foran oss og stakkars Torstein skvatt himmelhøyt i armene på pappa'n sin og ble HYSTERISK!!!!! Fikk omsider roa han, men hysteriet tok overhånd hver gang det nærma seg et korps. Etter barnetoget gikk vi en runde i byen og Torstein sov 30 minutter eller så. Vi var innom mamma på jobben så hun fikk se sitt flotte barnebarn i stasen og, men etter det bestemte vi oss for å dra hjem. Middagen til svigermor måtte vi avlyse og :cry: , men vi skal dra inn for å se på borgertoget klokka 17, så da skal vi innom både svigermor og mine foreldre en tur. Nå har han spist en brødskive med leverpostei og fått ny bleie og livet er plutselig herlig. Ja ja, det er jo ikke å vente at han skal være i kjempehumør hver dag. Dakar lille vennen min som har vondt i munnen sin (vi ser nok tann nummer 5 snart) og som ble så redd både trommene og fløytene til russen. Neste gang skal vi ikke stå så nærme toget. Men ellers har dagen vært OK da. En skikkelig haglskur, men ellers har det faktisk vært opphold og litt sol. Sur vind da. Vel, det var litt syting fra min kant :oops:
monja Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #3844 Skrevet 17. mai 2005 Tusen takk for hyggelige hilsener, Kverula og Naturelle! Og Jinx
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2005 #3845 Skrevet 17. mai 2005 Det er ikke alltid dagen blir som man har planlagt - men jeg håper at dere har hatt det litt bedre i ettermiddag da!
monja Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #3846 Skrevet 18. mai 2005 God morgen!!! Ettermiddagen i går gikk kjempebra. Torstein syntes ikke korpsene var så skumle denne gangen og han fulgte nøye med på alt som skjedde. Han vinka til og med med flagget sitt til farfar som gikk i toget sammen med kommunestyret Det var både russ og biler og hester i toget så det var mye spennende. Men etter en times tid ble han lei og begynte å hyle. Da dro vi til svigermor på kaffe sånn at han fikk lekt litt på gulvet mens vi fikk sitte ned og slappe av litt. Etter en times tid dro vi videre til mine foreldre og han fikk kos litt med mormora og morfaren sin og. Vi var hjemme klokka 21.30 og da var det rett i seng..... ......og han sov til klokka 08.30 i morges
Nanella Skrevet 18. mai 2005 #3847 Skrevet 18. mai 2005 Hei hei! Skjønner godt de blir litt redde av all de høye lydene som 17 mai fører med seg jeg.. Hvertfall hvis man er litt trøtt og sliten som smurfen må ha vært etter å ikke har sovet noe særlig etter kl 5 på morningsen... Godt resten av dagen ble vellykket da :-) Så utrolige nydelige bilder du har lagt ut av Torstein! Kan tro han knuste alle sine hjerter i konfirmasjonen ja. Skikkelig god gutt!! Skjønner dere er stolte av han, det her dere all grunn til!
Gjest Naturelle Skrevet 19. mai 2005 #3848 Skrevet 19. mai 2005 Hei, hørtes ut som dere fikk en fin 17.mai, tross dårlig start! Har leeenge lurt på hvor dere bor...du trenger ikke å si nøyaktig...men sånn ca. kanskje?? Må plassere deg på det geografiske kartet mitt... Ha en fin torsdag, snart helg...!!!
monja Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #3849 Skrevet 19. mai 2005 Vi bor i Namsos, Naturelle (iallefall på en liten øy ca 30 minutter unna byen ) Har egentlig ikke tid til å være innom her akurat nå. Svigermor kommer på middag idag, så jeg burde begynt på maten - hjemmelaget lapskaus. Og så må jeg rydde litt mens lillegutt ligger i senga si. Gubben får hjelpe til han og, for han har permisjon og jeg ferie så strengt tatt burde vel jeg få slappe av Nuvel, ha en fin dag alle sammen!
monja Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #3850 Skrevet 19. mai 2005 Vi har fått tann nummer 5 Nå har han 4 tenner nede og en tann oppe.
monja Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #3851 Skrevet 19. mai 2005 Stine og Anders vant Fagerstrandhuset!!!
Gjest Naturelle Skrevet 20. mai 2005 #3852 Skrevet 20. mai 2005 Hei på deg, det spirer bra i munnen på Torstein for tiden, kjempebra! :-) Bare innom for å ønske god helg! Skal visst bli finvær, endelig!!! (Jeg tørka tårer når jeg så Fagerstrand-finalen igår, synes det var sååå fortjent... :oops:)
Sandra Skrevet 20. mai 2005 #3853 Skrevet 20. mai 2005 Så flotte bilder av Torstein! Og så mange tenner han har fått. Fin krabbestilling han har inntatt også, da er det nok ikke lenge igjen til han fyker over stuegulvet.
monja Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #3854 Skrevet 20. mai 2005 Hurra for Kverula og Kverulanten som endelig er blitt gift idag Håper de har hatt en flott dag og at kvelden blir like flott!!!! Har stort sett slappa av idag. Vært en snartur i byen, innom forsikringsselskapet og handla litt. Spist Greek Pita til middag og nå sover mann og barn mens jeg koser meg her. I morgen skal vi beise mer hus. Mamma og pappa kommer og jeg tror jeg sniker meg en tur på gartneriet imens jeg Skal kose oss med IDOL finale i kveld. Spiller engentlig ingen rolle hvem som vinner bare det blir en jente i år - og det blir det jo denne gangen Men jeg heier litt på Tone jeg da :nikker:
Gjest Naturelle Skrevet 23. mai 2005 #3856 Skrevet 23. mai 2005 Hei, fikk nesten panikk her - fant ikke dagboka di! :klø: Håper du har hatt ei fin helg, og at dere nyter været. Ha en fin uke!
monja Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #3858 Skrevet 24. mai 2005 Tusen takk, Naturelle!!! Har vært litt dårlig til å oppdatere i det siste. Skulle egentlig det i går, men da jobba jeg fra 06 - 17 så jeg var ganske så sliten Har og vært på jobb idag, men da var det bare fra 06 - 09. Og så skal jeg jobbe fra 17 - 18.30. Men etter det er det 7 dager fri sammen med pjokken Og da kommer jo drittværet I går var det 20 grader og knallvær hele dagen, men idag: usle 8 grader og hurtende kaldt, med regn :evil: Og sånn skal det visst være resten av uka Og så er jeg litt asosial for tiden. Leser "Engler og Demoner" av Dan Brown. Anbefales!!!!! Og etter det skal jeg lese "DaVinci koden" av samme forfatter.
monja Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #3859 Skrevet 24. mai 2005 Jeg vil ha feriepenger fra Trygdekontoret NÅÅÅÅ :evil: Trenger dem så veldig, for med 400 kr på kontoen kommer jeg jo ikke langt. Blir sikkert ikke penger før tidligst fredag :-x
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #3860 Skrevet 25. mai 2005 Engler og Demoner er bare så utrolig bra - og Da Vinci-koden likeså! Synd at jeg allerede har lest dem, eller så skulle jeg gjerne ha sunket ned i sofaen med dem i dette øyeblikk! Grått her hos meg også nå, monja...men til helga er det meldt knallvær da! Håper det kommer penger på kontoen din snart, da - kjedelig når det er tomt... Ha en fin dag, vennen! K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå