monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4061 Skrevet 28. juni 2005 Jeg tror nok det var ment for oss at vi ikke skulle vært med til Oslo ja. Hadde jo ikke kunnet dra dit uten å treffe deg Så vi får ha det til gode. Håper fortsatt på tur til høsten jeg da. Nå har jeg fått gjort litt i dag. Vaska tre maskiner klær (enda to igjen), en oppvaskmaskin, lagt sammen klær etter to klesvasker, vaska flasker og tutter til Torstein, tørrmoppa stue og kjøkken og satt på en tørketrommel med sengetøy. Og lagt lillesmurf for andre duppen idag. Synes jeg er skikkelig husmor jeg
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #4062 Skrevet 28. juni 2005 Du er definitivt skikkelig husmor, monja! Blir rent misunnerlig jeg...for her i huset ser det ikke ut om dagen. Når jeg ikke gjør noe, så blir heller ingenting gjort. Ikke for det, mannen hadde rydda ut av oppvaskmaskinen i går kveld. Det er sånt som gjør meg ekstra glad i han! Ha ei fortsatt god arbeidsøkt!
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4063 Skrevet 28. juni 2005 Satt litt på stasjonær PC'en idag. Tenkte jeg skulle tømme begge digital kameraene for bilder, men det var ikke så enkelt. Fikk beskjed om at det ikke var nok minne - på maskina som er på 156 GB :o Ringte mannen og han sa at det har vært virus på den som han trodde han fikk fjerna i går. Tydeligvis ikke, for det er definitivt noe som ikke er som det skal Så nå ble det ikke noen nye bilder i dagboka mi. Ikke før på torsdag, for da skal han se på maskina selv. Så nå har jeg flytta over på laptop'en igjen. Lettvint
Gjest Madeleine Skrevet 28. juni 2005 #4064 Skrevet 28. juni 2005 Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Virus og annet trøbbel på datamaskiner er kjedelige greier, kjenner til det der ja. Godt du kan kose deg med den andre pc'en da Ha en fin dag!
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4065 Skrevet 28. juni 2005 Så hyggelig at du så innom Madeleine. Alltid kos med besøk ja Akkurat nå sitter jeg og set Dr. Quinn og venter på at lillegull skal våkne. Han har snart sovet et par timer nå. Tenkte jeg skulle ta han med til byen etterpå, men jeg vet ikke. Har egentlig ikke noe å gjøre der heller da. Savner mannen jeg :cry: Utrolig hvor avhengig man blir og. Dette blir første natta jeg og smurfen er alene hjemme uten mannen. Det går nok greit det, men jeg liker ikke å være alene. Har voffe her da
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4066 Skrevet 28. juni 2005 Vi har fått tannebiss nummer 6. Og endelig kommer det framtenner oppe Kjente gjennombrudd på den i dag, så jeg regner med at den dukker opp de nærmeste dagene.
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4067 Skrevet 28. juni 2005 Jeg savner mannen så fæææææælt Trodde jeg skulle klare meg gjennom dette fin fint, men nå kjenner jeg virkelig at det er noe som mangler. Hvem skal jeg ligge inntil i natt? Men i morgen på denne tiden sitter han på flyet hjem........ Håper de koser seg i kveld likevel da.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #4068 Skrevet 28. juni 2005 Dakar da... :trøste: Tydeligvis har dere godt av å være litt fra hverandre, monja - han har jo ikke vært borte et døgn enda! (Uff, mener ikke å le av deg altså...men jeg kjenner meg så godt igjen, savner også mannen når kvelden kommer, selvom han bare er på fest! ) Vi trenger å trene - vi er da selvstendige, sterke kvinnemennesker, monja! Tenk så godt det blir å få han hjem igjen da - etter å ha vært litt i fra hverandre. Det kommer til å bli herlig! Prøve å kose deg i kveld da!
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4069 Skrevet 28. juni 2005 Nå er sikkert gubben kommet seg i Spektrum. Håper han har det flott. Lillegutt har sovet i snart en time alt og. Kom fra byen - hadde vært innom farmor/svigermor en times tid og så handla vi litt - klokka 19.30. Bytta til pysj og ga grøt med en gang. Fikk med seg en skvett melk i senga (litt ekstra kos når mor er hjemme alene med han ) og plutselig sov han. Herlige nydelige gutten min Det er når det blir så stille at jeg føler meg litt ensom. Huff, jeg er alt for bortskjemt med at mannen er hjemme på kveldene. Vi har vært sammen i snart 10 år nå, og på den tiden har vi kun vært borte fra hverandre 3 uker i 2001, da mannen var i Canada, og 2 uker i 2003, da han lå på St. Olav. Ja, og så når jeg var innlagt på sykehuset i forbindelse med fødselen da. Første natta siden da vi er fra hverandre
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4070 Skrevet 28. juni 2005 Der skrev vi jammen om hverandre, Kverris! Joda, det er nok de som er mer fra hverandre enn det vi er. Tenker på dem som har menn som jobber i Nordsjøen for eksempel *grøss* Og når jeg var sammen med eksen var jeg jo mye alene. Musiker som jobber hver helg er ikke akkurat sosialt det heller da. Så det er ikke det at jeg ikke har prøvd det før :oops: Fikk akkurat MMS fra spektrum. Tror de koser seg ja.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #4071 Skrevet 28. juni 2005 Skjønner at det er helt pyton - men det er jammen på tide! Ser du på Nicolay og Julie, forresten?
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4072 Skrevet 28. juni 2005 I kveld skal jeg kose meg med Frustrerte Fruer og Joey. Har akkurat sett programmet om DDE og jeg må le like mye hver gang. Fatter ikke at folk kan være så hysteriske. Men jeg ser kanskje annerledes på det jeg som mer eller mindre er å regne som nabo til dem?
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4073 Skrevet 28. juni 2005 Har ikke Nicolay og Julie gått før? Tror nesten jeg har sett den før jeg :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #4074 Skrevet 28. juni 2005 Jo, det er visst en populær dansk serie som gikk for en stund siden på NRK. Nå går reprisen på NRK2, og det begynte forrige tirsdag. Du er FF-fan du også, ja. Jeg sliter med å velge enten FF og NJ jeg nå. Joey ser jeg ikke på, så det har jeg ikke vurdert. Kjenner du noen av de i DDE personlig, eller?
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4075 Skrevet 28. juni 2005 Kjenner du noen av de i DDE personlig' date=' eller?[/quote'] Jupp :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #4076 Skrevet 28. juni 2005 Oj, da kjenner jeg noen som kjenner en kjendis! KULT!
Fibonacci Skrevet 28. juni 2005 #4077 Skrevet 28. juni 2005 Hei Monja! Så av den nye signaturen din at vi faktisk giftet oss på samme dato i 2003!!! På litt forskjellige steder sikkert! Artig lell Å, det er fælt å savne mannen sin selv om det ikke er lenge man er borte fra hverandre. Vi har snart vært sammen i 10 år vi også (oioi, så fort tida har gått!), og de to første årene var vi mye borte fra hverandre pga studier og militærtjenesten hans. Men nå er det evigheter siden sist det gikk mer enn et døgn hvor vi ikke så hverandre! Skal bli godt å få ham tilbake snart da! :-) Trodde det var Friends-reprise i kveld, og ikke Joey? Jaja, fruene koser vi oss med uansett! Ha en fin kveld og natt!
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4078 Skrevet 28. juni 2005 Så gøy da La Traviata! 30. august var en fin dato Selvfølgelig er det "Venner for livet" i kveld Enda bedre. Jeg elsker den serien der. Vurdererå kjøpe DVD boksen - når jeg blir rik Og fruene må jeg ha med meg. Kjempebra serie. På tirsdager innrømmer jeg gjerne at jeg er litt TV - slave.
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4079 Skrevet 28. juni 2005 Koser meg med KG, søppeldynga fra BonBon, Farris Bris og sladderblader (Se&Hør og Her&Nå) jeg da. Skikkelig hjemme alene kveld
monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4080 Skrevet 28. juni 2005 Mannen ringte akkurat. Hadde visst vært et skikkelik kick på konsert. Og nå har de fått høre at det blir ny konsert ved juletider neste år såde skal tilbake da. Men da skal jammen mor og sønn være med og. Nemlig! Iron Maiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå