Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
Sitter og ser på NRK1 nå. Program om svenskene som skulle ta over Norge med isen sin. Og om hvordan Diplom Is (Norsk iskrem) forsvarer den norske iskremen. Det er jo ganske latterlig da. Lederne for Diplom og GB sitter mer eller mindre og mobber hverandre. Seriøst ja :ler:

Innlegget er moderert, Kverula mod.

Og status nå er jo at Diplom Is (som det nå heter IGJEN) har kjøpt opp en svensk iskremprodusent, Triumf, og prøver å overta deler av det svenske markedet.

What comes around, goes around! :wink:

Tenker meg det er ei som er glad når mannen kommer hjem etterhvert jeg! :hjerter: Greit at lillegull er i seng, vel? ---> :kline:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Og Cacas-opplegget, det er jo ganske originalt da! :) Fra avis til kaker, liksom! Håper det går bra for han da! Kanskje du får en liten introduksjon i kveld? Eller er det andre søtsaker du heller har lyst på, kanskje! :ler:

Skrevet

Det er nok ikke noe søtsaker å hente her i kveld nei :o :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns du akkurat sa at mannen snart er hjemme jeg! :wink:

Skrevet

Joda, men han er vel ikke søtsaker vel? Ikke hele han iallefall :sikle::ler2:

Skrevet

Helvete!!!!!!!!!! Jeg glemte å kjøpe hundemat idag. Og det er helt tomt. Ja ja, flaks at jeg har et par bokser leverpostei og masse brød på luringa :roll:

Da kjenner jeg en liten voffe som blir lykkelig :ler:

Skrevet

Nå lander forhåpentligvis gubben på Værnes i disse tider. Tar vel omtrent 50 minutter fra Værnes til Gardermoen. Og da er det bare å finne baggasje, bil og tut og kjør hjem til meg. Så om 3 1/2 time er han forhåpentligvis her.

Skrevet

Nå ser det ut som om sola holder på å bryte gjennom igjen. Men det er jo litt treigt at det bare skjer så sent på kvelden da. Det var jo knallfint i går kveld og, men på dagen er det grått. I morgen bør det komme litt sol altså :wink:

Skrevet

NÅ skinner sola i tretoppene her ja *snurt*

Men det så da svært lovende ut på værmeldingen til TVNorge. Måtte det bare slå til for en gangs skyld.

Skrevet

Kanskje jeg skal finne senga? I morgen blir det neppe mye tid til KG. Iallefall ikke om det blir fint vær.

Skrevet

Litt trist å gå og legge seg nå som smurfen ligger på eget rom. Blir nok en tøff natt for mamma'n. Kanskje jeg skal gå og legge meg i senga vi har på rommet hans? Vi har nemlig en 90x200 cm seng der - sånn i tilfelle vi får gjester :wink: Den er til og med oppredd. Klar for meg :sjarmor:

Nå nei, jeg skal nok legge meg i dobbeltsenga. Tenk å få lese på senga uten å tenne stearinlys så lillegull ikke våkner. Det er lenge siden jeg har gjort det :wink:

Skrevet

Tror jeg må se ferdig filmen på TVNorge først. Den varer 10 mnutter til.

Skrevet

Sol fra skyfri himmel :hoppe:

Det skal jeg innrømme at det hadde jeg ikke troen på i går nei :)

Skrevet

Første natta på eget rom gikk som en drøm for Torstein (og mamma'n). Han sov fra litt før 19 til klokka 4. Da våkna han og mannen var oppe og ordna en skvett melk - og så sov han til klokka 8. Flink gutt :klappe:

Nå sitter gutta boys på kjøkkenet og spiser frokost.

Og med smurfen ute av rommet ble det tid for litt :kline::Hehe:

Skrevet

Cacas er kjempe gøy!

Og kjempe dyrt........

Syns første natten til Torstein i eget rom

gikk overraskende bra altså!

Imponert :klappe:

Sol idag! :D

Skrevet

Takk for hilsen i dagboka mi:)

Flink gutt du har,jeg er imponert.Håper det fortsetter sånn.

Ha en fortsatt fin torsdag

Gjest Gjesta
Skrevet

Så flott at det er sol i dag, monja! DET HAR DERE FORTJENT!!! :Nikke:

Og så bra at det gikk smertefritt med soving på nytt rom både for mor og barn. :)

Og så fikk du og mannen innviet rommet deres på nytt igjen også, ser jeg, så da er det vel bare velstand i monjaheimen regner jeg med! :ler:

KOSE DERE I DAG DA, VENNNEN MIN! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...