Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #4201 Skrevet 2. juli 2005 Ja, jeg så det der med 30. plassen - nå har jeg noe å strekke meg etter da, vettu! :D Du er jo helten min! Håper du fikk sove i rimelig tid da, sånn at ikke lørdagen blir så tung. Og vet du, det var meldt dårlig vær her i dag, men jammen skinner sola likevel! Er det ikke topp?!! Ha en god lørdag!
monja Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #4202 Skrevet 2. juli 2005 Så deilig med sol, Kverula! Håper der varer "der nede" hele helga sånn at du får en flott tur på hytta. Det gjør du sikkert uansett vær da, men den blir sikkert flottere med sol og sommervarme. Du er jo helten min! *blush* Søren at de tok vekk smilyen som bare rødmer uten å være oooops. You made my day Nå skal vi inn til byen en tur. Nydelig vær her og, og jeg har planer om å sitte inne. Skal se Live8 fra klokka 15 tenkte jeg. Derfor må vi tidlig til byen
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #4203 Skrevet 2. juli 2005 Godt å komme seg til byen tidlig da - gjøre unna det man har tenkt - da føler i hvertfall jeg at jeg har en laaaang ettermiddag foran meg! Kose dere da!
monja Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #4205 Skrevet 2. juli 2005 Nå har vi sett på Live 8 ganske så lenge og jeg må si at jeg innimellom har vondt for å ikke gråte når jeg ser klippene med de stakkars barna innimellom alle artistene :cry: Ser bort på min egen sønn og tenker mang en gang på hvor heldige vi er som bor i Norge. Så nå har jeg skrevet under på kampanjen og bestilt to støttearmbånd fra http://www.makepovertyhistory.org/ . Ikke den helt store summen, men alle monner drar.
monja Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #4206 Skrevet 2. juli 2005 Live8 står fortsatt på. Ikke meg i mot å ha en hel lørdag fyllt med god musikk. Konseptet er jo genialt, og jeg er seriøst imponert over at det lar seg gjøre å gjennomføre det. Det er jo en del ting som skal koordineres for å si det sånn. Høydepunktet var nok Robbie Williams Jeg synes i utgangspunktet ikke noe om den typen menn (ser for meg litt sånn slesk pappagutt), men akkurat han.....jeg hadde ikke lagt bena i kors og blånekta for å si det sånn
monja Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #4207 Skrevet 2. juli 2005 Gubben var forresten stor i kjeften idag og skulle se hele Live8 i natt. Klokka like før midnatt satte han videospilleren på opptak og subba seg til sengs
monja Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #4208 Skrevet 2. juli 2005 Har fortsatt problemer med å finne dagboka mi på grunn av den nye tittelen
Midnattsol Skrevet 2. juli 2005 #4209 Skrevet 2. juli 2005 Våken du også ja. Puh, er så vaaarmt!! Burde vel egentlig ikke klage....men det kunne jo vært litt kjøligere på natta da.
Midnattsol Skrevet 2. juli 2005 #4210 Skrevet 2. juli 2005 Og tror du ikke Kverula har vært å dyppa stumpen sin i vannet i dag på hytta. Joda..var ikke sein med det.
monja Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #4211 Skrevet 2. juli 2005 Satser vel på en uke ny sykmelding nå da. Tror "konkurransen" om innlegg har satt seg på hjernen hennes
monja Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #4213 Skrevet 3. juli 2005 Sov til halv 9 i dag. Herlig. Og enda bedre når man står opp og ser at været er like flott idag som et har vært en stund nå. Fikk til og med somla meg til å sette opp de nye stolene, bordet og parasollen vi kjøpte for en stund siden. Verandaen er ferdig oljet og alt er greit til "innflytting" Lurer egentlig på om vi har en veranda jeg? Eller om det er en terrasse? Hva er forskjellen? Og hva med balkong? :klø: Lurer på om ikke disse uttrykkene brukes litt om hverandre? Og hva er en altan? Er det det samme som en veranda? *lete på internett* terrasse (fr., av lat. terra, jord), naturlig el. opparbeidet trappetrinnsformet avsats i terrenget. Dannes naturlig ved at løsmasser av grus og sand har fylt opp en del av en innsjø, fjord el. elv. Er også vanlig ut mot havet hvor kystsletter kan ligge som t. I forb. med en bygning bygd ut som et utendørs oppholdssted. — terrassehus, boligblokk der en del av taket i en leilighet danner t. for boligen over. altan (av lat. altus, høy), framspringende bygningselement som danner et utendørs oppholdssted. I mots. til balkong bæres a. av søyler. balkong (av fr.). — 1. Åpent utbygg på hus for utendørs opphold uten understøttelse (jf. altan). Men jeg fant ikke noe om veranda i Caplex :klø: Lurer på om ikke veranda og altan egentlig er det samme jeg....hm. Det er jammen mye man skal lure på på en søndags morgen
monja Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #4215 Skrevet 3. juli 2005 Nå benytta vi faktisk tiden mens smurfen sov til å se den siste timen Live 8 (jeg satt oppe, men mannen tok opp det på video) og beise en vegg på garasjen (langvegg til og med). Deilig å være ferdig med en vegg iallefall. Jeg beisa nedenfra og så langt opp jeg rakk og mannen beisa ovenfra og ned. Gikk jo knallfort jo. Så nå får vi ta litt til neste gang han skal sove.
April Skrevet 3. juli 2005 #4216 Skrevet 3. juli 2005 Sidene bare raser oppover i denne dagboken jo Så effektive dere er mens Torstein sover da! Jeg bare sløver jeg :oops: Er så godt å bare slappe av litt.. Men jeg får vel prøve å sette på en vaskemaskin eller to! Ha en deilig søndag i det fine været!
monja Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #4217 Skrevet 3. juli 2005 Det har ikke blitt mer beising i dag. Og da blir det sikkert ikke heller. Skal vi til i kveld blir vi vel oppspist av knott :evil: Takk for hilsen, April! Det går oppover med dagboka ja. Lurer på hvor mange sider det er i word nå da. Sikkert over 1000 vil jeg tro. Utrolig trist med søskenbarnet ditt :trøste: Vi skulle egentlig på hytta til svigerfar i dag, men det ble det ikke noe av og nå har de dratt hjem. Så vi drar innom svigermor en tur vi. Setter sikkert pris på å få besøk av barnebarnet sitt
monja Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #4218 Skrevet 3. juli 2005 Vi har vært til svigermor. Mannen måtte hjelpe henne med litt småting så det ble litt lang alenetid på meg og Torstein Ja ja, det var koselig å komme på besøk liksom...sukk. På tirsdag kommer venninne H med mann og baby hjem til mamma'n hennes på sommerferie. De fikk en gutt den 19. mars og jeg har enda ikke sett han. Hun har ikke sett Torstein heller da. Gleder meg masse til å møte henne. Vi ses jo bare en gang i året. Samtidig skal vi prøve å møte venninne S og. Hun bor ikke så langt unna oss, og vi var et trekløver på vgs. Hun fikk også en gutt, men det var i mai. Blir kos ja.
monja Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #4219 Skrevet 3. juli 2005 Nei jeg klager såklart ikke på sommerværet, men hvorfor må det være så varmt om natta
Fibonacci Skrevet 3. juli 2005 #4220 Skrevet 3. juli 2005 Hei Monja! Sidene raser virkelig avgårde i dagboka di! Har man vært borte noen dager, står det x antall sider å pløye igjennom for å holde seg oppdatert! Så mange herlige bilder av Torstein! :-) Kjempefint rom han har fått. Så bra at han sover fint der også! Gleder meg til Brage kommer på eget rom, da kan jeg og mannen uten å være redde for å vekke ham... :oops: Sovesofaen i stua har vært brukt en del i det siste kan jeg fortelle deg... heldigvis har vi lite innsyn i stua og husket på å dra for gardinene! Varme soverom om kvelden er plagsomt! På gården til svigers er det som en bakerovn inne på rommet vi ligger på. Brage var jo klissvåt av svette, og måtte ligge uten pysj og med bare helseteppe over... Heldigvis er soverommet vårt her hjemme kjølig om kveldene! Har sola om morgenen istedet. God natt og sov godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå