monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4221 Skrevet 4. juli 2005 I natt sov Torstein hele natta. Uten måltid klokka 5 - 6. Det var knallvarmt på rommet hans i går, men jeg satte en bordvifte der inne så det ga iallefall litt kaldere luft. Kanskje det var der for han sov så godt? :klø: Det blir iallefall varmere og varmere for hver dag som går. Når vi sto opp klokka halv 8 var det 19,3 grader her. Hvordan blir det utover dagen tro.....puh! Igår kveld blåste mannen opp et lite basseng som Torstein har. Idag blir det utendørs bading på verandaen. Det blir sikkert herlig det.
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4222 Skrevet 4. juli 2005 Hei og hopp La Traviata. Det kan være greit å bruke andre steder så lenge pjokken sover på samme rom ja Det var egentlig herlig å få Torstein på eget rom, men det ble jo så mamma'n flytta inn der og :oops: Bare for sommeren da. Rommet hans ligger på skyggesiden hele ettermiddagen, så det er ikke så varmt der som på vårt. Derfor sover jeg der akkurat for øyeblikket. Men det hender seg vi sniker oss til litt når han sover dupp da
Jinx Skrevet 4. juli 2005 #4224 Skrevet 4. juli 2005 Har fortsatt problemer med å finne dagboka mi på grunn av den nye tittelen Me too.....
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4225 Skrevet 4. juli 2005 Plages enda med å finne dagboka mi jeg
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4226 Skrevet 4. juli 2005 Klokka halv 9 i morges hadde Torstein sitt aller første utendørsbad i basseng. Det var over 20 grader i lufta og han koste seg masse Nå har vi lagt han, men han bruker mer energi på å hyle enn å sove Jeg liker ikke at han skriker sånn, men han vet dessverre ikke sitt eget beste og er overtrøtt :trøste: Han surver mer nå, så han sovner vel snart - håper jeg.... Tror kanskje jeg skal gå ut å beise litt mer jeg
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2005 #4227 Skrevet 4. juli 2005 Hei vennen! Fyttikatta, her raser innleggene avgårde ser jeg! Nå ligger jeg utrolig langt på etterskudd...Godt forumet stenger til helga, vi skal nemlig på hytta da også. Da blir det i hvertfall ikke at du raser enda lengre fra meg, mener jeg! Høres ut som en fin helg dere har hatt - og så moro med badebasseng da gitt! Flott at det fine, varme været holder seg! Ha en fin dag!
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4228 Skrevet 4. juli 2005 Du tar vel igjen meg før jeg får sukk for meg, Kverula Endelig har smurfen sovna, og jeg kan gå ut en tur.
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4229 Skrevet 4. juli 2005 Nå har jeg beisa halve verandaen - det er ganske pirkete arbeid å beise stavene der. Jeg har tatt dem på utsiden og skal ta innsiden i ettermiddag (kanskje, for det blir så fryktelig varmt der utover dagen.....)
April Skrevet 4. juli 2005 #4230 Skrevet 4. juli 2005 Tusen takk for koselig ord! Setter stor pris på det :-)
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4231 Skrevet 4. juli 2005 Bare hyggelig, April! :trøste: Nå holder mannen på å lage middag. Blir enkelt - kylling og ris med tandoorisaus. Den er visst ny - fra TORO - og innmari god . Vi har vært noen timer i byen, og jeg og smurfen var til svigermor mens mannen kjørte hjem det siste vi trengte av bordkledning. Så kom han tilbake og henta oss, vi handla ørlite grann og kjørte rett hjem. Det er så varmt at det er uforsvarlig å gå i byen idag. Er i skrivende stund 29 grader i skyggen - puh!!!!! Da vi kom hjem tok Torstein et bad i bassenget sitt, men det var ikke like populært som i morges. Sikkert fordi vannet hadde stått i for lenge, og var blitt bittelitt kaldere. Men han fikk nå kjølt seg ned iallefall.
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4232 Skrevet 4. juli 2005 Har enda ikke klart å gå ut på verandaen. Det er jo 40 grader der ute, så jeg får se hve jeg gjør med tanke på beising. Burde jo egentlig vært ute nå, for i kveld kommer den h*****es knotten ilende :evil: Kanskje jeg skal ta med meg gulvviften ut? Det svaler kanskje litt? Torstein har lagt seg, men vil ikke sove - som vanlig Masse hyl og skrik, og det orker jeg ikke, så han får en skvett melk for å sovne på. Burde jo slutte med det, men nei.....
Gjest Oktavia Skrevet 4. juli 2005 #4233 Skrevet 4. juli 2005 Dere har tydeligvis det samme været som oss Det er så herlig, selv om jeg tilbringer mye av tiden inne på et bakeri...Anbefaler ikke det i denne varmen fra Oktavia som har mistet stemmen(!)
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4234 Skrevet 4. juli 2005 Det er herlig med sommervær, Oktavia, men kanskje ikke inne på et bakeri nei. Synes det er litt pyton både inne og ute jeg da, for det er grusomt varmt, men jeg klager fortsatt ikke Har akkurat beisa ferdig halve verandaen. Beiser rekkverket på innsiden og utsiden. Halvparten ferdig Men til slutt måtte jeg kapitulere for knotten :evil: Utrolig så mye irritasjon det blir av en sånn liten....eh....knott
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2005 #4235 Skrevet 4. juli 2005 Syns du har vært kjempeflink i dag jeg, monja! :D Beisa mye jo - tiltross for varme og knott! Nå håper jeg du sover godt, sånn at du er frisk og opplagt til en ny dag i morgen!
monja Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #4236 Skrevet 4. juli 2005 Det er snart tid for å finne senga nå ja
monja Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #4240 Skrevet 5. juli 2005 Nå tror jeg snart vi har brukt opp kvoten for i år :o Men det ble jo minimalt i fjor så vi har vel litt å gå på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå