Malou Skrevet 7. juli 2005 #4301 Skrevet 7. juli 2005 :trøste: Så må vi jo kose oss ute i det (forhåpentligvis) fine været istedet. Jeg skal nok klare meg fint i helga, men i morgen på jobb kommer jeg nok til å savne KG. Å stikke innom her har blitt en vanlig del av pauserutinene mine. Blir spennede å se hvordan de nye forumet blir da. Malou
monja Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #4302 Skrevet 7. juli 2005 Joda, jeg klarer meg over helga, men jeg er litt nervøs for at det ikke er noe å komme tilbake til - at dagboka mi er helt borte :o Selv om jeg har lagret den orker jeg ikke å legge inn alle innleggene igjen Vi klarer oss Malou!!!
Gjest Naturelle Skrevet 7. juli 2005 #4303 Skrevet 7. juli 2005 Har vært lite på "besøk" de siste dagene, og har nå flira meg gjennom de siste sidene dine... Dere står på for tiden skjønner jeg?! ...dere får nok helga til å gå, uten KG ja!
Midnattsol Skrevet 7. juli 2005 #4304 Skrevet 7. juli 2005 Ikke på soverommet? Hvor da, på datarommet? Tragisk med det som har skjedd i London ja. Kjenner en som skulle reise dit i dag men det ble brått avlyst.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #4305 Skrevet 7. juli 2005 Vet du monja, vi satser på at verken dagbøker eller brukere går tapt under omleggingen! Men det blir spennende å logge på for første gang i det nye forumet, ja... Jeg vedder på at jeg, kritisk som jeg er, ikke kommer til å like det med det første. Jeg er nemlig ikke no' glad i forandringer jeg! Før det får gått en stund! Jeg håper virkelig at Kg er her i morgen tidlig når jeg står opp...for det er veldig viktig for meg og få oppdatert meg på Kg om morgenen. Sånn for å komme i gang! Vi "snakkes", vennen! God natt!
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #4306 Skrevet 7. juli 2005 OG SÅ HAR JEG JO BEGYNT FERIE!!! Det var jo det jeg kom innom for å skrive, egentlig! JIIIIIPPIIII!!! :hjerter2:
monja Skrevet 8. juli 2005 Forfatter #4307 Skrevet 8. juli 2005 Idag er den store dagen for omlegging. Lurer på hvordan det blir etterpå. Håper og ber for at dgboka mi holder seg inntakt. Har jo lagra det meste, men det har kommet på noen sider siden det da.....sukk Idag er det overskya, og jeg synes det er helt greit. Fikk sove godt i natt, og endelig virker Torstein "normal" igjen. Tror han begynte å bli lei av varmen jeg. Kunne godt kommet litt regn og, for det ser jeg at naturen kunne trengt akkurat nå. Nåja, nå skal jeg venne meg til å være på nybakt mamma igjen - for det er der jeg søker tilflukt i helga
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #4308 Skrevet 8. juli 2005 God morgen, vennen! Litt rart at dette kanskje er den siste gangen jeg skriver i dagboka di - i den formen den har nå, da. Kommer sikkert til å se anderledes ut over helga... Men det blir nok bra! Vet du, jeg har fått det perfekte ferieværet i dag. Sol fra skyfri himmel og så godt som vindtstille. Det er 22,1 grader i skyggen i skrivende stund - og for å være ærlig, så er det helt greit at Kg stenger i dag. Da får jeg sikkert mer ro på meg til å være ute. Likte ikke helt at det er overskya hos deg da, men, selvom du syns det er greit. Det vil jo kanskje si at det blir overskya her også snart... Uansett - ha ei flott helg, vennen - til vi ses igjen på nye Kg! :D
Gjest Oktavia Skrevet 8. juli 2005 #4309 Skrevet 8. juli 2005 Heihei! Ja, nå stenges vel forumet snart. Blir spennende å se hvordan det ser ut over helga. Jeg har fri helt til søndagskveld, og tror du ikke det da ble overskyet Det er jo bare dårlig gjort når jeg endelig har tid til å nyte sola...Jaja, får kanskje gjort noe fornuftig i helga da god helg,monja
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #4310 Skrevet 8. juli 2005 monja! :o Tenk om ikke det nye forumet har MEDLEMSLISTE??!! :hår: Hva gjør vi da??!!
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #4311 Skrevet 8. juli 2005 Hm...jeg kommer vel til å sitte her hele dagen jeg, og vente på at forumet stenger! Hva holder du på med for tiden da? Du har ikke evakuert til NM allerede, vel? :-?
Malou Skrevet 8. juli 2005 #4312 Skrevet 8. juli 2005 God helg på NM monja! :D Jeg kommer nok også til å vokte litt på KG i løpet av dagen. Kan jo ikke jobbe HELE tiden heller..
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #4315 Skrevet 8. juli 2005 Vet du, jeg tror jammen jeg klarer å komme på plass 29 før omleggingen starter jeg, monja! Er det ikke flott???!!!
Malou Skrevet 8. juli 2005 #4316 Skrevet 8. juli 2005 *ser seg om etter monja* Malous-(ikke-så-lenger)-hemmelige-etterretningstjeneste
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #4317 Skrevet 12. juli 2005 Hellu, monja!!! Nå må du komme tilbake fra NM - vi er i gang igjen!!! :hoppe-smiley som ikke finnes lenger:
monja Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #4318 Skrevet 12. juli 2005 Hva skjer med innleggene dine Kverula? Synes stadig det går nedover jeg? Hadde ikke du godt over 8000 da jeg logga på da? Nåja, så det ble sånn det ble seende ut? Det er jo forholdsvis kjent, men likevel så ukjent.....sukk. Mye å venne seg til her. Og så må jeg vel kjøpe supermedlemskap da. Ho hva har skjedd med avataren min og signaturen? Og ikke minst - smileyene :o
monja Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #4319 Skrevet 12. juli 2005 Jeg må jo innrømme at mens dagboka mi har vært nede har jeg brukt NM som en liten reserveløsning. Greide å bli VIP medlem der - det vil si over 5000 meldinger . Og så laga jeg meg en helt egen tråd der jeg skev ned det jeg normalt sett ville skrevet i dagboka mi. Har jo savna den fælt
monja Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #4320 Skrevet 12. juli 2005 Lørdag 9. juli: Fix' notater. -------------------------------------------------------------------------------- På det andre forumet jeg er på har jeg en dagbok (som jeg tror blir til en blog når det er ferdig oppdatert ) og siden jeg er avhengig av å notere og tenke tilbake på dagene som har gått får jeg vel ha en reserveløsning her enn så lenge Forhåpentligvis er jeg tilbake i dagboka mi på mandag. Idag har vi hatt besøk av mine to beste venner fra tiden på vgs og deres partnere og barn. Koselig. Vennepar H og P bor i Hedmark så det er ikke så ofte jeg møter dem. Derfor er det ekstra koselig når de kommer hjem til venninne H's mamma på sommeren. Og i år ble det ekstra spennende fordi de fikk en liten gutt, Mathias, 19. mars i år. Gleda meg masse til å se den lille sjarmisen annet enn på bilder. Og sånn en nydelig liten gutt. Like etterpå kom venninne S og hennes samboer R. De fikk en gutt den 11. mai, Mathias heter han og Enkelt for oss andre å huske navnene iallefall. Så med to babyer + Torstein i huset ble jeg rent babysyk jeg :wub: Men Torstein er jo ikke baby lenger sammenligna med de to. Han er jo stor gutt Og han syntes det var stas med småguttene på besøk. Skulle ta på dem og stryke på dem hele tiden Prøvde ikke å lugge, slå eller bite (som han kan finne på med oss voksne) heller. Etter 4 timer ble alle små utålmodige og de dro hjem. Men vi har hatt det koselig. I ettermiddag dro vi hjem til mamma og pappa en tur. Torstein var igjen der mens jeg og gubben dro og handla litt. Vi fikk beskjed om å ta oss gooood tid Tenker han kosa seg med bestemor og bestefar ja. Da vi kom tilbake satt han og mumsa banan og hadde fått iste med blåbærsmak til drikke. Og de som ikke skulle skjemme han bort På hjemturen var han så trøtt og sutrete og sovna 10 minutter før vi var hjemme. Gubben ordna han til natta og har nå lagt han. Men nå er han ikke trøtt nei Hører han ligger og babler og hyler (ikke gråter altså, men tester ut stemmen på ulike volumnivåer igjen ) Satser på at han sovner snart. Mini gollumen min Og snart blir det kos med hjemmelaget pizza her i heimen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå