Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ser det ikke som noen umulighet at du har sitti her på Kg i 20 timer pr dag - sånn som innleggsmassen din har vokst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hå!

Nå har jeg åpna en dagbok igjen. Så lenge klarte jeg meg uten. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Og jeg er glad!!! :D

Hvordan går det med malinga di i dag da, monja? Jeg har vært kjempeflink i dag. :Nikke:

Gjest Naturelle
Skrevet

Hei,

en snartur innom mens jeg venter på at klokka skal bli 16:00!

Ikke sikkert du har fått gjort så mye utvendig idag, hvis dere har samme vær som oss. Regner og blåser her, håper det er forbigående! <_<

Forøvrig er jeg meget imponert over antall innlegg du og Kverula klarer å produsere på et par timer! :P

Ha en fortreffelig kveld!

Skrevet

Det er dårlig med maling idag ja, Kverula! Samme været som Naturelle har og da egner det seg dårlig å svinge malekosten. Men jeg har vært i byen og kjøpt emaljelakk idag da, så jeg er forberedt. Skal male "sparkebrettet" på ytterdøra kobberfarget.

Så flott da Middis!!!!

Skrevet

Vi kom oss da på treff idag - kvart over 11. Var sammen med 3 andre så Torstein var helt svett da han kom hjem (og da måtte stakkaren til byen sammen med mamma'n og pappa'n sin). Han var kjempesliten da vi kom hjem så nå sover han søtt i senga si. Men det var moro på treff. Fikk lekt masse og spiste brødskive med leverpostei og en halv bolle med smør.

Neste treff skal vi ha her den 27. juli klokka 11.

Skrevet

Idag fikk vi "makepovertyhistory" båndene våre. Bestilte dem under Live8 konserten og de kom idag. Enda da fikk jeg mail om at det kunne ta 28 dager bare å behandle "ordren". Synes det er flott å støtte en god sak.

Skrevet

Iler videre til Middis dagboka..... *poff*

Skrevet (endret)

Sånn i fare for å bli beskyldt for å sniklese..

Malou was here.. :fotspor-smiley:

Endret av Malou
Skrevet

Må bare prøve å legge til et vedlegg i boka mi.

Skrevet (endret)

Ups, nå er jeg visst her igjen.. :hehe-smiley:

Endret av Malou
Skrevet

Jeg har blitt tante!!!!!

I går fikk ste - søsteren til mannen min tvillingene sine. En gutt og en jente!!!! Vi skal på barselbesøk i morgen!!!!

Og vi fikk jo ikke vite det før idag *mumle*

Skrevet

Tid for middag! Ostegratinerte pølser på seng av potetmos.

Gjest Gjesta
Skrevet

Pølser og potetmos her også i dag! ;)

Gratulerer som tvillingtante, da! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...