Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

monja? *ringer i bjellen*

Du...jeg klarer ikke å få denne dagboka fram til side 300 på egenhånd, altså...

Håper det står bra til med dere... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå føles det som om jeg har svikta deg big time, Kverula. Men jeg har ferie - sove til halv 10 hveeeeer morgen :sjarmor:

Skrevet
Og etter det jeg kan se var det ei lita snuppe som også skulle ta seg en liten dupp, så...

Men du dupper vel kanskje nå i steden du!

Jeg sover alltid dupp til halv 10. Prøver å våkne tidligere, men klarer ikke helt å få opp gluggene :Gjesp: Tror mannen har gitt opp å prøve å vekke meg også.

Og masinga vår hjalp - Gry har satt opp smiley-grensa til 20!!!

:hoppe: Det var godt jobba ja..... :tommel:

Du, skal du ikke svare meg mellom innleggene mine, eller? :tunge1:

:sjenert: Du får sende en SMS når du er på KG på morningen da vet du.

Jammen har du skjult deg, gitt! :ler:

Niks, jeg har aldri vært skjult så det var nok noen andre du snek sammen med da ja. Liker å vise at jeg er tilstede jeg ;)

Og den ringelyden jeg spurte om i går, HAR DU DEN, eller??? :hoho:

Regner med at du ikke er langt unna nå!

Ingen ringelyd. Men jeg skulle ønske jeg hadde det. Kanskje det er en ekstra KG sans :ler:Nix, da du skrev innlegget var jeg langt inne i mine våte drømmer - om inneholdt både fastlegen min og en jeg jobba sammen med før :overrasket:

Jeg trenger trøøøøøst... :grine:

:troest::troest::troest: :kys_2: :kline::klem:

Skrevet

Og jammen måtte jeg ta bort masse av smilyene i sitatene for å i det hele tatt få poste innlegget. Synes det er flott at grensen er økt til 20, men det er aaaaalt for lite enda :sur:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hæh? :klø: Jeg er HELT sikker på at statusen din stod OFF i stad...men nå er den jo ON, og du sier du ikke har vært skjult noen gang så... Skjønner nada jeg nå. Men det er ikke så farlig! ;) Liker å se deg jeg, monja!

Og du lurer på hvorfor du ikke får opp gluggene før halv 10 - det er jo fordi du sitter HER halve natta det joooo... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

OK. Nå skjønte jeg den OFF-saken. Hjelper å se det på trykk! ;) Du var jo selvfølgelig ikke pålogga... :rodme:

Skrevet

Kanskje jeg ikke våker på grunn av de merkelige drømmene mine? :sjenert:

Skrevet

Vurderer og fjernadoptere en katt til dyrebeskyttelsen.

Har funnet den perfekte katten og Fanny. Tror det blir den jeg.

Der er forespørsel sendt ;)

Skrevet

Nå skal vi til byen en tur!

Vi talast :vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Så snill du er! :) Hvordan foregår det, forresten?

God tur til byen - vi talast. Garantert! ;)

:klem:

Skrevet

Jeg er kjempesnill,Kverula !! :sjarmor:

Så hyggelig at du stakk innom, Jinx. Håper du har hatt det fint i Oslo. Må innom dagboka di for å se om den er oppdatert.

Jeg er syyyyk etter å dra på ferie. Til mitt elskede Danmark. Og det er Kverula sin skyld :grine: Ble jo ikke mindre reiselysten etter å ha funnet linker til alle mine favorittsteder..... :sur:

Nå - taco! :sikle:

Gjest Gjesta
Skrevet

Linker til dine favorittsteder??!! Vil se! :sexy:

Elsker du Danmark, forresten? Da har du jo kanskje noen steder å anbefale jeg da, jo!

*har monja vært i tråden min på Reiseliv, mon tro?*

Gjest Gjesta
Skrevet

Jepp, antakelsene mine var rette på slutten der...TUUUUUSEN TAKK FOR ALLE LINKENE!!! :kyss:

DU ER EN KNUPP!!!

Skrevet (endret)

Bare hyggelig vennen! Venter spent på bilder og rapporter fra ferien din. Håper dere får flott vær for da kan det ikke bli bedre. Kanskje det kan være på sin plass å besøke Himmelbjerget og? Danmarks høyeste punkt med sine 147 meter over havet. Like utenfor Aarhus.

Endret av monja
Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det bør vi jo også få med oss når vi er på de kanter! :) Takk igjen!

Skrevet

Mannen prøvde å legge Torstein som var såååååå trøtt under middagen, men så fort han kommer i senga blir han jo hyperaktiv. Så nå ligger mannen på samme rom som pjokken for å prøve å hvile litt, men jeg tviler på at han får det til med den hyperpjokken flaksende rundt i senga ved siden av :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...