April Skrevet 18. juli 2005 #4561 Skrevet 18. juli 2005 Lage mat selv ja! Det var en god idè.. Flink du, Monja! Lurer ikke på om jeg også skal gjøre det etterhvert..Får se litt. Det er litt for lettvint og gå å kjøpe også. Men jeg kan vel prøve å være flink jeg og Godt du fikk litt på sjefen! All ære til de som tørr det..Jeg sitter bare der som en dott jeg! Men jeg er spent på hvordan det blir når jeg skal begynne å jobbe igjen..Stor forandring fra jeg ble sykemeldt! Håper du får de arbeidstidene du vil også! Ha en fin dag!
monja Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #4562 Skrevet 18. juli 2005 Ytterdøra er ferdig Vinduer og verandadør må vente, fordi det er aaaaalt for varmt der akkurat nå.
monja Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #4563 Skrevet 18. juli 2005 Mannen har holdt på å rydda og vaska bilen sin innvendig. Tror jeg vasker den utvendig i morgen. Vi dro til svigermor en tur i kveld. Hun synes jo alltid det er sånn stas med Torstein på besøk. Tidligere idag møtte vi på svigerfar i byen, men Torstein ble redd han så det vitner vel om at vi må på besøk der litt oftere. Tror det er 2 mnd siden han hadde Torstein på fanget Må nok ta oss i nakken der ja.
monja Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #4564 Skrevet 18. juli 2005 Hva har jeg gjort idag? - tredje strøket på ytterdøra - andre strøket på vindu og verandadør - første strøket på det andre vinduet jeg egentlig skulle tatt i går - vaske hus - mure opp kant foran blomsterbedet ved garasjen. - vaske bilen til mannen Hva HAR jeg gjort idag? :klø:
monja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #4565 Skrevet 19. juli 2005 - tredje strøket på ytterdøra - andre strøket på vindu og verandadør - første strøket på det andre vinduet jeg egentlig skulle tatt i går - vaske hus - mure opp kant foran blomsterbedet ved garasjen. - vaske bilen til mannen Føler plutselig at jeg er litt i siget nå
monja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #4566 Skrevet 19. juli 2005 Nå har vi ringt til IF og fått leid bilbarnestol. Vi har jo en Akta Graco Cosmic xtp i bilen min, men til høsten skal vi jo levere og hente litt om hverandre så da blir det bare pes å drive å bytte stoler. De er litt mer avansert enn babystolen vi hadde først. I den andre bilen blir det en HTS Izi Kid. Den jeg har i bilen er best i test og den vi skal ha i mannen sin bil er også best i test så vi føler oss ganske sikre på at vi sikrer smurfen best mulig.
monja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #4567 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Akta Graco Cosmic xtp til venstre og HTS Izi Kid til høyre Endret 19. juli 2005 av monja
monja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #4568 Skrevet 19. juli 2005 Idag er det grusomt varmt. Nesten 30 grader nå og skikkelig lummert. Det MÅ jo bare bli tordenvær ut av dette? Bygger seg opp stygge skyer overalt nå, og for noen timer siden var det en skikkelig floing. Med det resultatet at det ble enda varmere.... Glad jeg ble ferdig med malinga tidligere idag - før denne intense varmen kom.
Midnattsol Skrevet 19. juli 2005 #4569 Skrevet 19. juli 2005 Vet hvordan det er å male i varmen ja. Kom akkurat ut av dusjen, jeg.
Gjest Naturelle Skrevet 19. juli 2005 #4570 Skrevet 19. juli 2005 Heisann, tror du har rett i at det blir tordenvær, veldig trykkende her oxo! Håper nesten det, for da blir lufta så mye bedre etterpå! Jammen står du på i varmen! Ha en fin kveld!
monja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #4571 Skrevet 19. juli 2005 Jeg føler at jeg plutselig fikk "rævva i gir" ja, Naturelle. Må jo stå på så lenge det er oppholds. Jeg har i tillegg til to vinduer og verandadør malt garasjedøra (2. strøk) og et halvt kjellervindu. Men oljedekkbeisen hadde blitt så tynn på grunn av varmen, så det var umulig å få vinduet skikkelig. Derfor bare et halvt vindu Håper det blir oppholds i morgen også. Greit å male fra morgenen av. Det ble skikkelig tordevær i ettermiddag I like Sto formelig og jubla ved verandadøra hver gang det lyna Har snakka en liten stund med mamma på telefonen. Hun har ferie nå og vil nå gjerne passe Torstein en dag
monja Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #4573 Skrevet 20. juli 2005 Bare innom og titter før jeg går ut og maler mer.....
Gjest Naturelle Skrevet 20. juli 2005 #4574 Skrevet 20. juli 2005 *misunnelig* Vi fikk hverken regn eller torden igår, og det er fortsatt veldig "lummert" her! Ser faktisk ut som sola skal komme idag oxo, aner såvidt skyggen av henne langt der oppe i det fjerne! Håper du får mala litt før varmen tar overhånd!
monja Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #4575 Skrevet 20. juli 2005 Nå er jeg ferdig med andre strøket på stuevinduet og første strøket på to kjellervinduer. Mannen maler for tiden vinduet på kontoret. Lillegull hadde ikke planer om å sove selv om han var kjempetrøtt, så jeg måtte gå inn til han der han lå og hylte. Når vi er ferdig med malingen av alle vinduene skal vi legge inn nye silikonlister i alle sammen. Går kanskje en varmere vinter i møte.
monja Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #4576 Skrevet 20. juli 2005 Æsj, nå ble det regn. Blir malepause da. Skal dra for å kaste noe rot og så skal jeg kjøpe inn til Tandoori Chicken idag
monja Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #4577 Skrevet 20. juli 2005 Nå har vi endelig fått kasta litt rot fra garasjen, men det er mer å ta av Regner enda, så det blir ikke mer maling foreløpig nei. Får vente til i morgen så får vi se. Til nå har vi tatt: - 2 stuevinduer (2 strøk) - verandadør (2 strøk) - 1 stuevindu (1 strøk) - badvindu (1 strøk) - kontorvindu (1 strøk) - 2 kjellervindu (1 strøk) - ytterdøra (3 strøk) - garasjedøra (2 strøk) - garasjeporten (2 strøk) Det som gjennstår nå er ett strøk til på de som foreløpig har fått ett strøk og i tillegg to strøk på 2 kjøkkenvinduer, 2 soveromsvinduer, 2 kjellervinduer og 2 garasjevinduer. Pluss at det som er malt ett strøk eller ikke malt på garasjen og huset skal males igjen....unnskyld, beises Lurer på om vi noengang kommer til å bli ferdige jeg
monja Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #4578 Skrevet 20. juli 2005 Har vært og henta meg en katalog fra Dansommer. Nå skal jeg drømme drømme og snart bestille sommerhus Blir nok siste uka i juni og første uka i juli. Gleder meg allerede.
monja Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #4579 Skrevet 21. juli 2005 Hm, det virker som om jeg skriver mer i bloggen enn i dagboka for tiden. Lurer på om det blir sånn at den overtar mer og mer? :hår: Men jeg dagboka mi altså.
monja Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #4580 Skrevet 21. juli 2005 Vi maler og vi maler....ikke så spennende at det fortjener plass i dagboka en gang. Og for litt avveksling rydder vi i garasjen. Jammen har det samla seg mye rart der de siste årene. Nå har vi snart plass til bilen tror jeg Men jeg har fått ferdig 2. strøket på kjellervinduene, 1. strøket på det ene garasjevinduet, og nå er jeg heeeelt ferdig med garasjedøra og. I morgen kommer svigermor på besøk og vi skal male mer. Tro om vi blir ferdige? Mamma og pappa kommer for å hjelpe oss til helga. Da kommer bordkledningen på den siste veggen på huset og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå