monja Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #4662 Skrevet 28. juli 2005 Neida, jeg får bare forskudd på lønn fra banken. Uten at det koseter noe. De er greie sånn. De omgikk til og med reglene om at de ikke skal betale ut forskudd. Pengene fra trygdekontoret skal komme på mandag er lovnaden. Det håper jeg virkelig, for huslån, mat til hele gjengen, to billån og regninger har gitt mannen minus på konto for første gang i hele hans liv. Han er ikke videre happy for den løsningen. Og alle sparepengene våre gikk med i huset i år og. Og pengene til Torstein rører jeg ikke Da skal jeg spise knekkebrød og drikke vann lenge før det skjer. Men på mandag håper jeg at det kommer lønn for 1 1/2 mnd - sånn som det skal. Om ikke så sprekker jeg
monja Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #4663 Skrevet 28. juli 2005 Tusen takk for , meta. Den trengte jeg nå.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2005 #4664 Skrevet 28. juli 2005 Så bra at banken er greie - det hjelper jo i hvertfall litt da, selvom det er irriterende at sånt må til pga kluss fra andre... Det ordner seg helt sikkert på mandag!
April Skrevet 28. juli 2005 #4665 Skrevet 28. juli 2005 Huff, at folk ikke kan skjønne at vanlig normale mennesker trenger lønn hver mnd! Jeg hadde blitt rimelig frustrert hvis jeg ikke hadde fått det gitt.. Kjedelig å måtte være så avhengig av penger, men det er nå en gang sånn! Jeg deler ditt sinne og frustrasjon over dette.. Men det er jo kjempe flott at banken deres er så snille Stemmer nok det at jeg hadde en sånn nedteller, men så fikk jeg pm fra en moderator om at jeg måtte fjerne den siden jeg ikke var supermedlem, eller jeg kunne melde meg inn da.. Hadde ikke lest noen regler om det jeg! Håper du får en fin torsdag! Klem
monja Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #4666 Skrevet 28. juli 2005 Da hadde jeg ikke sett så galt likevel da, April Begynte å lure på om det var deg eller om jeg kanskje hadde blingsa med noen andre. Det er sørgelig at man er avhengig av pengene, men det er nå en gang sånn samfunnet er. Synes uansett vi har fått det til bra, som har både huslån og to billån - til under 600 000 kr. Det høres ut som en sjeldenhet nå for tiden det. Og som ikke det var nok kom jo forsikringsregninga ved hovedforfall 1. juli - den gjorde et solid innhugg kan man si Jeg vil flytte til en øde øy der det kun er bananer og kokosnøtter og ingenting som koster penger......
monja Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #4668 Skrevet 28. juli 2005 Det glemte jeg å fortelle: Torstein gikk 5 skritt ved sofan i går. Jeg er jo såååå stolt av pjokken min. Han begynner å ha skikkelig kontroll både på å reise seg opp og sette seg ned. Og nå har han altså begynt å gå litt med støtte. I tillegg hender det at han glemmer seg og blir stående uten støtte innimellom....
Malou Skrevet 28. juli 2005 #4669 Skrevet 28. juli 2005 Jeg vil flytte til en øde øy der det kun er bananer og kokosnøtter og ingenting som koster penger...... Dæn it vud bi nåv shåpping jo!! Bøt ån di øter said, if vi did nøt get eni måni.. Maluu
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2005 #4670 Skrevet 28. juli 2005 Det glemte jeg å fortelle: Torstein gikk 5 skritt ved sofan i går. Jeg er jo såååå stolt av pjokken min. Han begynner å ha skikkelig kontroll både på å reise seg opp og sette seg ned. Og nå har han altså begynt å gå litt med støtte. I tillegg hender det at han glemmer seg og blir stående uten støtte innimellom.... ← Så gøy - det er sikkert ikke lenge til han trasker rundt nå, vil jeg tro! Skjønner godt at mor blir stolt da! Dæn it vud bi nåv shåpping jo!! Bøt ån di øter said, if vi did nøt get eni måni.. Maluu ← Ju hæv a påjnt maluu...
monja Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #4671 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Itt vass a lått åv fønni vriting inn mi diari just nov Endret 28. juli 2005 av monja
monja Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #4672 Skrevet 28. juli 2005 Nå drar vi på hytta til mamma og pappa..... *borte*
Malou Skrevet 28. juli 2005 #4673 Skrevet 28. juli 2005 God tur på hytta! Sukk, alle har fri untatt meg.. *synes synd på seg selv* Håper det ordner seg med lønn. Hvis ikke må det da være en ledig stilling hos kommunen snart..
Cilla Skrevet 28. juli 2005 #4674 Skrevet 28. juli 2005 Synes uansett vi har fått det til bra, som har både huslån og to billån - til under 600 000 kr. Det høres ut som en sjeldenhet nå for tiden det. Da er dere heldige...vi kan gange deres lån med mer enn 3....og vi har bare en inntekt....Jeg har kontantstøtte da, hvis det kan telles som inntekt.... Kanskje vi må flytte dit dere bor
Gjest Madeline Skrevet 28. juli 2005 #4675 Skrevet 28. juli 2005 Det er moro med de første skrittene. Jeg skjønner godt at du er stolt. Men når poden snart raser omkring så kommer du nok til å savne den tiden da du fant igjen ungen på samme flekken som du satte han ned .
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2005 #4676 Skrevet 28. juli 2005 God tur på hytta da, vennen! *litt snurt for at jeg ikke har fått besøk av deg i dagboka mi i det siste*
Midnattsol Skrevet 28. juli 2005 #4677 Skrevet 28. juli 2005 God tur på hytta og gratulerer med at lille smurfen har tatt sine første skritt. Nå er det nok ikke lenge før han LØPER rundt....med dere i hælene. *klem*
Gjest Naturelle Skrevet 28. juli 2005 #4678 Skrevet 28. juli 2005 Flinke Torstein! Skal se dere får god trim etterhvert, når han finner ut at han faktisk kan løpe!
Malou Skrevet 28. juli 2005 #4679 Skrevet 28. juli 2005 Jeg husker når lillebroren min (som nå er blitt 23 år) begynte å gå jeg, eller det jeg husker best er at det ikke gikk lang tid før han løp over gulvet. Du har kanskje totalbarnesikret alt i huset allerede du?
monja Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #4680 Skrevet 28. juli 2005 God tur på hytta! Sukk, alle har fri untatt meg.. *synes synd på seg selv* Håper det ordner seg med lønn. Hvis ikke må det da være en ledig stilling hos kommunen snart.. ← Spørs om det ikke blir en kommunal arbeidsplass snart ja. Holder på å få private arbeidsplasser langt opp i halsen iallefall Kanskje jobb på Trygdekontoret hadde vært noe Da er dere heldige...vi kan gange deres lån med mer enn 3....og vi har bare en inntekt....Jeg har kontantstøtte da, hvis det kan telles som inntekt.... Kanskje vi må flytte dit dere bor ← Synes vi har vært heldige. Flytta tre mil utenfor byen og fikk huset til under halv pris. Det er det jammen verdt til tross for at det kan virke litt avsides innimellom. Men jeg koser meg her og det er vel hovedsaken å trives? Det gir oss jo muligheten til å betale ned huset på 10 år, og det liker jeg Det er moro med de første skrittene. Jeg skjønner godt at du er stolt. Men når poden snart raser omkring så kommer du nok til å savne den tiden da du fant igjen ungen på samme flekken som du satte han ned . ← Jeg savner det allerede jeg. Det hender jeg tenker tilbake på tiden før han lærte å være så bevegelig, og savner det litt. Så det blir nok mer futt og fart i heimen framover nå ja. God tur på hytta da, vennen! *litt snurt for at jeg ikke har fått besøk av deg i dagboka mi i det siste* ← Ja, ja.....jeg skal inn i boka di og mobbe deg litt da God tur på hytta og gratulerer med at lille smurfen har tatt sine første skritt. Nå er det nok ikke lenge før han LØPER rundt....med dere i hælene. *klem* ← Det er vel bare å legge seg i hardtrening. Han er rask til beins med støtte, så det blir nok full rulle om ikke lenge ja. Flinke Torstein! Skal se dere får god trim etterhvert, når han finner ut at han faktisk kan løpe! ← Puh.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå