Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hmmm...nå må jeg tenke her og lete litt i dagboka di...hadde dere noen spesielle planer for dagen, mon tro? :klø:

Blir litt bekymra jeg, når vi ikke hører noe fra deg... :(

Håper alt står bra til! :kose:

*vurderer å sende sms*

Skrevet (endret)

:vinke: Jeg lever. Var på jobb til klokka var nesten 23 i går og når jeg kom hjem var det litt for sent å logge på :Gjesp: Og så sløva/sov jeg til klokka halv 12 idag. Da kjørte vi til mamma og pappa som skulle passe lillegull mens jeg og gubbelars vaska klubbhuset til fotballaget her. Vi gjør det av og til etter festligheter. 20 minutter - 300 kroner rett i lomma :sjarmor: . Etter det var vi til mamma og pappa en stund før vi dro til byen. Kjøpet joggesko til Torstein på EuroSko og handla litt mat. Så var det rett hjem, lage middag (frossenpizza :rodme: ) og så ble vi sittende en stund og se på biler på finn.no mens pjokken duppa. Men nå er jeg her - og det er jo ikke dere :sur::lol:

Håper dere koser dere i kveld da girls.

:klem:

Endret av monja
Skrevet

10 mnd og tre uker.....Tenk at det er bare en uke igjen + tre dager da - til pjokken er 11 mnd :sjokk: Og en uke og 4 dager til jeg er 28 år :sjokk: :sjokk: :sjokk: :sjokk:

Så vi slår vel sammen og feirer 28 år og 11 mnd tenker jeg :lol:

Skrevet

Æsj, de hadde ikke bilde av skoene til Torstein på Eurosko sine nettsider, men de er ikke så ulike et annet par jeg fant. Samme fargen, men med snøring. Betalte halv pris for dem (149 :- )

Skrevet

Og så har jeg såååå lyst til å kjøpe enda flere sko til han, kanskje til neste vår, men det er jo ikke så enkelt å vite hvilke størrelser han bruker til neste år da. Synes uansett dem er driiit tøffe!

Skrevet

Torstein krabber :sjarmor:

Trodde aldri han skulle gjøre det, men i går etter at vi hadde besøkt svigermor på sykehuset krabba han hele Narvesen kiosken i lobbyen :ler: Og idag har han stort sett krabba hele tiden, bortsett fra når det skal gå riktig fort - da åler han ;)

Skrevet

God morgen! Drittrøtt - klarte ikke å legge meg før 02.30 :Gjesp:

DD11qqqqqqqqqqqaddddddddddddddddd>DDDDDDDDDDDAA<Z<AE"OlL <zas< - Hilsen Torstein!

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei på deg!

Godt å hører fra deg igjen! :klem:

Fine sko! :Nikke:

Du, hvordan klarer du å legge inn bildet av Torstein sånn at det ikke blir et sånt lite ett som man må klikke på for å se ordentlig?

Håper dagen deres blir fin - så gøy at han krabber da! Blir nok mye av det i dag - og kanskje noen skritt snart, også! ;)

Skrevet

Det er bilder som ligger i det skjulte albumet mitt på bloggen. Der bruker jeg bare img når jeg legger det inn, og da blir det sånn stort.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ok, er det sånn det fungerer! :) Kanskje jeg får gjøre det på den måten jeg også... :klø:

Syns det er så fint når det ligger bilder sånn!

Skrevet

Siste fridagen før hverdagen smeller til midt i trynet på meg igjen. I morgen er det atter tid for å stå opp klokka 5 :sjokk: Og tusle på jobb til klokka 6. Forhåpentligvis slutter dagen min i 13 tiden, men jeg er ikke sikker på den gitt. Jeg skal heldigvis jobbe sammen med ei jeg går godt sammen med - på ei rute jeg liker.

Men som typisk er da - idag kom finværet. Ikke at det er så fryktelig varmt, men sola skinner og det minner litt om sommer. Blir sikkert sånn lenge nå ettersom jeg begynner å jobbe igjen :sur:

Skrevet

Vi har forresten vært til mamma og pappa en tur idag og. Mamma har også siste feriedagen sin idag og med turnusen hun har på sykehuset ser vi henne nesten aldri virker det som. Så vi må nytte på. Likedan er jo ikke pappa så alt for mye hjemme i hverdagene heller. Som selvstendig næringsdrivende blir det lange dager. Så helger er absolutt bestemor/bestefar dager.

Gjest Gjesta
Skrevet

Selvom det er deilig med ferie, så venter jeg litt på å komme i gang med hverdagen igjen jeg da...for det er liksom uungåelig...og egentlig gleder jeg meg litt jeg da. Skal bli spennende med ny, fast jobb. Det har jeg jo aldri hatt før.

Du må jo opp gryyytidlig da...men hvis du blir ferdig kl 13 så syns jeg det må være verdt det - jeg hadde gladlig gjort det! :Nikke:

Jobber fra 08-16 jeg da - greit nok det også, men jeg ser mest fram til 07-15-vakta! :)

God kveld - nyt den!

K

Skrevet

Det er deilig å ha hele ettermiddagen fri, men man blir jo litt preget av at man må opp så tidlig da. Ser ikke fram til å legge meg klokka 22 jeg nei :grine:

Om det fortsetter med sånne arbeidstider utover høsten kan det jo passe inn med barnehagetidene. vi har jo bare 60%, men Torstein begynner jo minst en time etter meg i barnehagen da. Og siden han skal være der 5 timer om dagen og jeg jobber 6 timer om dagen skulle jo det være perfekt det.

Skrevet

Det blir bra med fast jobb, Kverris :tommel:

Skrevet

Gubben kokkelerer på kjøkkenet. Det blir laks med poteter, broccoli, blomkål og rømme med gressløk idag :sikle:

Skrevet

Nå har jeg fått en liste over hva vi trenger i barnehagen:

- Dress som kan henge der hele tiden

- Regnklær som kan henge der hele tiden

- 2 bukser (gjerne joggebukser)

- 2 strømpebukser/ullongs

- 2 par sokker/ullsokker

- 2 body'er/ullbody

- 2 gensre

- ullgenser

- lue/2 par votter/hals eller skjerf

- Støvler som kan stå der hele tiden

- Sko som kan stå der hele tiden

- Antisklisokker til innebruk/eller tøfler/sandaler el. lignende

- Matboks

- Tutkopp

- Bleier

Rett og slett to av det meste.

Skrevet

Når jeg ser på lista lurer jeg på om det ikke er på tide med en shoppingtur :klø: Må ha ullbody/ullongs. Og sånn "finlandshette", for de er så kurante. Dresser, hals, regntøy etc har vi.

Kjøper støvler og cherroxer brukt på NybaktMamma, burde kanskje hatt GoreTex sko?!? Men skal han gå så mye i vinter da? Tunge vintersko?

Farmor skal strikke 5 par ullsokker i tillegg til genser/lue/votter/bukse i sett til vinters. Og så strikker hun en ekstra ullbukse for å ha inni dressen.

Vi må ha masse deilige tykke sokker. Strømpebukser.

Har bestilt 2 par votter fra www.nostebarn.no idag. 75 og 90 kr pr par :sjokk: Får håpe de er bra.

Skal kjøpe garn og strikke herlig stort ullteppe til han selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...