Midnattsol Skrevet 25. juli 2005 #4621 Skrevet 25. juli 2005 Han er ikke stor den gutten der. Middelstor hund - akkurat passe ← Sånn som vår det. (for han er litt min enda ) Kjempegrei størrelse.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #4624 Skrevet 25. juli 2005 Lurer på om jeg kan være gravid jeg? Noen dager forsinket nå ja.... :klø: ← HVA VAR DET JEG SA????????!!!!!! :hoppe: Jeg sa jo at det kom til å bli en liten en med til Danmark neste sommer!!!
monja Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #4625 Skrevet 25. juli 2005 Neeeeeida.....ikke sikkert det da......får vente noen dager til
Fibonacci Skrevet 25. juli 2005 #4626 Skrevet 25. juli 2005 Oioi, hva skjer?! Spennende!!! Helt enig i at dere har vært kjempeflinke og stått på med huset hele sommeren. Belønninga er jo at dere får et flott hus og kan klappe hverandre på skulderen med vel utført jobb! Vi er litt treige med oppussing og sånt vi, ting tar så altfor lang tid, og Brage tar den tiden som er igjen! Men nå må vi sette inn et annet gir, for i løpet av august skal både rommet hans og inngangspartiet vårt stå ferdig (håper jeg...)! Ønsker dere en fin kveld!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #4627 Skrevet 25. juli 2005 Hah - jeg vedder 500 innlegg på at jeg kommer til å få enda en Kg-nevø eller niese om omlag 8 mnd! Jeg blir rent spent jeg, monja - ta en TEST da!!! I morgen!!! Jeg vil vite!!! *babysjuuuuuk*
monja Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #4628 Skrevet 26. juli 2005 Tror jeg vedder imot den der, Kverula!!! Selv om jeg ikke skal rope for høyt om det enda. Jeg har iallefall ingen symptomer på hverken det ene eller det andre og det er jo et godt tegn tror jeg Så jeg lever i troen på at tanta dukker opp når jeg minst aner det - og det bruker den jo. Hus er et evighetsprosjekt, La Traviata. Men det er jo ei trøst at det blir flott når det er ferdig - før neste trinn i oppussing eller omgjøring begynner Har jo aå mange tanker og drømmer og er sikker på at når jeg endelig er ferdig blir det flott. Har så mye vi skulle gjort i hagen, men vi vet ikke helt hvordan det blir enda. Får ta det utover høsten og til neste sommer. Eneste jeg vet er at det krever minigraver, traktor og sementblander
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2005 #4629 Skrevet 26. juli 2005 God morgen! Du, med de kanin-taktene deres for et par uker siden, så ville jeg ikke vært for skråsikker, monja! Du, vet du hvordan denne bloggen fungerer? Jeg vil nemlig at kun et og et av mine innlegg (pluss kommentarer) vises når man åpne bloggen. Nå kommer jo alle innleggene opp - og ingen av kommentarene... Ha en fin dag! K
monja Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #4630 Skrevet 26. juli 2005 For å få opp bare ett og ett innlegg må du enten klikke på datoen i kalenderen eller på en av overskriftene som kommer opp i boksen for "Siste innlegg". Likevel tror jeg ikke kommentarene kommer opp automatisk. Men om du klikker på "komm" får du opp både innlegget ditt og kommentarene. Tror jeg Kanskje du finner mer hjelp her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...&CODE=01&HID=17
monja Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #4631 Skrevet 26. juli 2005 Burde kanskje skrevet det i din dagbok, Kverris
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2005 #4632 Skrevet 26. juli 2005 Takker for svar, både her og der! Og du, jeg er innom dagboka di såpass ofte, at jeg nok hadde funnet svaret her også! Men takk for at du gjør det enkelt for meg!
monja Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #4634 Skrevet 26. juli 2005 Nå tror jeg vi skal ut å male garasjen. Lillegull sover - må bare få løs gubben fra dataspillet sitt
monja Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #4638 Skrevet 26. juli 2005 Vi rakk å bli nesten ferdig med den ene veggen på garasjen før lillegull våkna. Mannen er ute og gjør den ferdig, mens jeg fikk æren av å bytte den herlige bæsjbleien Etterpå skal vi en tur til byen for å hente medisiner til voffe. Han er bedre idag. Satte han ut i hundegården i går kveld og da kom han seg raskere på bena enn når han lå og sløva i gangen.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2005 #4639 Skrevet 26. juli 2005 Tenk når det blir TO bæsjebleier da, monja-mor!
monja Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #4640 Skrevet 26. juli 2005 Postmannen kom med pakker til oss idag. Elsker å bo på landet, for her kommer postmannen helt til døra med pakker - uten ekstra kostnad. Idag hadde han med vinterdress, lue og votter til Torstein og stereoanlegg til meg Mannen kjøpte det til bursdagen min, som er om et par uker. Faktisk med både CDx3/radio/kassettx2 og LP spiller Nå får vi spilt LP'ene våre igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå