Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #4521 Skrevet 15. juli 2005 Blir det en seanse med fiskestang og kikkert skal jeg ha BILDER! ← Ja, de får i tilfelle malou sørge for å få tatt!
Malou Skrevet 15. juli 2005 #4522 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg har allerede gjort klar telelinsen jeg.. God natt! Endret 15. juli 2005 av Malou
monja Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #4524 Skrevet 15. juli 2005 Dere er herlige!!! Nå skal jeg Mannen skal kjøre avis i morgen så det er meg som må opp med smurfen. Der var det slutt på å sove til halv 10 gitt....sukk. Natta!
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #4525 Skrevet 15. juli 2005 Mener du det? Seriøst...du blir ikke fornærma nå da? Hvis ikke jeg svarer på innleg i dagboka mi...
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2005 #4531 Skrevet 16. juli 2005 God morgen, vennen! Øh, du sover vel ikke enda? Var nesten overrasket over at du ikke hadde skrevet mer her jeg, etter at jeg la meg. Sovna du over tastaturet, eller? Bare innom med en siste ferie-klem før avreise!
monja Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #4532 Skrevet 16. juli 2005 Som vanlig fikk jeg ikke lagt meg før alt for sent, og jeg har sovet fryktelig dårlig. Vridd på meg hele natta istedet for å bruke energien på god søvn Og jammen dukka han opp i drømmene mine i natt og Klokka kvart på 8 våkna lillegull så da måtte mamma til pers. Jeg fikk skifta på han og kost masse, men mannen min ville gi han mat da. Tror det ble brødskive til frokost idag. Nå skal jeg gå inn til lillegull sånn at gubben kan ut å skifte siste delen på bremsene mine. Ha en god lørdag!
Gjest Naturelle Skrevet 16. juli 2005 #4533 Skrevet 16. juli 2005 Han måtte ha gjort inntrykk på deg, ettersom du drømmer så heftig! Her er det overskya idag - men grei temperatur. Håper bremsene blir fixa, ha en fin lørdag!
monja Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #4534 Skrevet 16. juli 2005 Han har nok gjort inntrykk ja, Naturelle, men det er mange år siden.....Sitter nok godt i Idag fikk smurfen tann nummer 7. Enda en fortann i øvermunnen, så nå ser han litt normal ut. Så ikke veldig smart ut med 4 tenner nede og 1 to'er tann oppe Heldigvis er begge framtennene på plass og det er vel snart duket for et skikkelig Colgate glis
monja Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #4535 Skrevet 16. juli 2005 Har fått oppdatert dagboka til Kverula, og det ble noen utvekslinger av SMS'er ja. Sendte noen flere tips deres vei, og gleder meg til å høre fra dem igjen. Nå er de iallefall på plass i teltet sitt - med kikkert og fiskestang kanskje
Midnattsol Skrevet 16. juli 2005 #4536 Skrevet 16. juli 2005 Helluuu monja. Inne her for å skinne litt på lørdagskvelden. *skinne skinne* Hva har dere gjort i dag da?
monja Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #4537 Skrevet 16. juli 2005 Så herlig å se at sola skinner igjen Vi har ikke gjort mye idag. Var en tur i byen og handla litt mer klær til Torstein. Har begynt å handle i str 1 1/2 år nå siden vi har så mye opp til den str. Men det var halv pris på alt og da er det lov. Fikk en body, en bukse og en pysj til 180 kroner. Og så handla jeg malekoster. Enda flere. Må prøve å gjøre ferdig døra i morgen. Tror den blir knallbra. Har så lyst på ny mobil....igjen Har sett en Nokia 6230i Silver på Tele2 sine sider. Men jeg har jo alt en tlf som er låst tl Telenor, så det er vel heller et spørsmål om hvor mange abonnementer jeg trenger.....sukk.
monja Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #4538 Skrevet 16. juli 2005 Lurer på om han dukker opp i natt? :klø:Kanskje jeg skulle legge meg - så finner jeg nok ut det
monja Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #4539 Skrevet 16. juli 2005 Nå ble jeg Satt og la inn en bestilling til Ellos (regnklær til smurfen og kanskje en gardin til mamma'n?) og plutselig fikk jeg ikke siden til å fungere. Og jeg fikk beskjed om at "på grunn av tekniske årsaker kan ikke siden holdes åpen hele døgnet" Ja vel,tenkte jeg og klikka meg videre til H&M' sider. Kjøpt regnsett der som jeg er fornøyd med, men der var svaret at "siden åpnes, men med feil" og så ble det en helt blank side....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå