Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skrev innlegg nummer 4500 i dagboka mi Kverris :kyss:

Skrevet

I natt jag drömde.....

.....om en kis jeg jobbet sammen med før. Har ikke sett han på mange uker og så drømte jeg litt....øh, vått....om han :rodme:

Og når vi var på et senter her idag presterer jeg å treffe på han tre ganger :sjokk: Hjelpes så flau jeg ble :rodme: Og det verste er jo at jeg ikke forstår hvorfor jeg ble så flau.....

Gjest Naturelle
Skrevet

Herregud, hvordan fant du String-Emil? :grine2: :ler2:

Sovna Torstein til slutt, og hva med gubben?

Her blir det en rolig tv-kveld, god helg! :)

Skrevet

String - Emil bare dukka opp, Naturelle :ler:

Og de sovna ikke. Nå er begge på stua og det har visst nettopp blitt skifta bæsjbleie. Jammen har jeg det godt.

Gjest Naturelle
Skrevet

Hørtes ut som en perfekt arbeidsfordeling det derre... :)

God natt, drøm søtt! :sjarmor:

Skrevet

Nå har vi flytta om litt på stua. Syntes det var på tide med en omorganisering, så vi flytta en bokhylle 40 cm til venstre :lol: Det var egentlig for å få plass til (eller bedre plass egentlig) til TV'n, og det ble vellykket. Stua så med ett mye større ut :klø:

Fikk vaska skikkelig i hylla og da, for det er liksom ikke hver dag jeg tar ut en hel mengde bøker.

Skrevet

Jeg har ikke lagt meg. Og jeg drømmer ikke - enda :sjarmor:

Skrevet

Nå er det lørdag, og Torstein er 10 mnd og 1 uke gammel. Nedtelling til 1 årsdagen er i gang. Bare 1 mnd og 3 uker igjen :hjerte:

Skrevet

Så du driver og spionerer i andres dagbøker ja.. :briller2:

Skrevet

Jeg?? Nei, det vet jeg ikke noe om :lol:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tenk for et år siden på denne tida da, monja - da begynte det virkelig å nærme seg fødsel. Begynte vel så smått å forberede deg da ja. Jeg gjorde i hvertfall det! ;)

Og så kom han akkurat når det passa han - fix ferdig, klar til dyst. Tenk at smurfen vår er 1 år snart...sukk, sukk...tiden flyr...

monja, det er ikke sikkert at jeg rekker Kg i morgen, og for å være sikker på at jeg får sagt det, så sier jeg det nå:

HA EI KJEMPEFIN UKE, og selvfølgelig ei GOD HELG! Hold litt liv i dagboka mi mens jeg er borte - og prøv å klatre noen plasser på medlemslista. Jeg må ha noe å strekke meg etter når jeg kommer hjem vettu! ;)

Snart på tide å ta kvelden for min del, skal jo snart opp igjen...

Og når jeg sier ta kvelden, så mener jeg at jeg kommer til å gå å legge meg. Snart! ;) Bare sånn at det ikke blir noen misforståelser! :ler:

VI SNAKKES SNART IGJEN! :)

Gla' i deg, monja! :klem:

Skrevet

*nynner på Pink Panter sangen*

Er Pink Panter en spion/detektiv foressten, eller er det jeg som husker helt feil? Det skal du ikke se bort i fra for jeg er veldig trøtt nå..

Håper du får en fin helg monja! Noen store planer?

Du fikk PM'en min foressten? Innboksen min var full og jeg måtte styre og ordne og slette litt. Bare sånn at det ikke gikk noe galt likssomm..

Malou

Gjest Gjesta
Skrevet

Pink Panter...ja, hva var han igjen? :klø:

Det eneste jeg forbinder med Pink Panter - ja, det er denne rosa, langstrakte tegneserie-pantern som ser trøtt og lei ut...men det er vel en film også, det, når jeg tenker jeg om. En med svart frakk og hatt? :klø:

Skrevet

Note to self: Lese i egen dagbok før man stiller spørsmål i andres..

PM spørsmål herved annulert. ;)

Skrevet

Jeg fikk PM'en din. Malou :kyss:

Det finnes dessverre ikke noen vaksine mot nysgjerrighet :rodme:

Ja, det er helt utrolig at smurfen vår er blitt 1 år allerede, Kverula. Var klar som ett egg på denne tiden i fjor ja. Hvem visste da at det var under 2 mnd igjen til han skulle komme?

Håper du sender en SMS sånn at jeg kan opdatere i løpet av uka, Kverris!

Skrevet

Pink Panter som i Peter Sellers filmene? Tror svigermor har dem....

"There she blows!!!" :ler2:

Gjest Gjesta
Skrevet

Peter Sellers het han, ja! :klaske:

Jepp - oppdateringer skal bli. Spørs om det blir så spennende da - vi pleier å ta det ganske rolig i ferien, ikke de store krumspringene!

Men den kikkert-fiskestangseansen, den skal du får referat fra, om det blir noe. I hvertfall forløpet FØR snøret-i-bånn-delen! :grine2:

Skrevet

Blir det en seanse med fiskestang og kikkert skal jeg ha BILDER! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...