Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #4741 Skrevet 31. juli 2005 Kan godt hende du har tenkt det sånn, altså, men jeg bare nevner det - kjekt med i hvertfall to dresser til barnehagebruk - for det blir mye vasking... Men du har kanskje tenkt å ha en hengende i barnehagen hele tiden - som skift? :klø:
monja Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #4742 Skrevet 31. juli 2005 En skal henge i barnehagen hele tiden. Så bytter vi bare ut når den blir skitten. Vi har dresser i fleng vi - helt opp til str 2 år
Gjest Lizbet Skrevet 31. juli 2005 #4743 Skrevet 31. juli 2005 Så nydelig en gutt du har! Er veldig klar for en slik en jeg og. Har til og med hentet bestemors vogn fra loftet - den pappa ble trillet i da han var liten. Den trenger litt oppussing, en ny madrass og litt slikt, men ellers er den veldig fin. Bestemor har voktet over den som en hauk i alle år. Var helt sjuk etter å få leke med den når jeg var liten. Men fikk jo ikke lov...... Men, må nok vente med bebis et år til...må ikke, men det er det mest praktiske om ikke det skjer noe uforutsett... Takk for besøkene forresten! Det er koselig når du stikker innom. Etterhvert som vår forbindelse med nettet blir stabil igjen blir jeg muligens flinkere til å stikke innom her og der også
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #4744 Skrevet 31. juli 2005 Høres jo kjempebra ut! Godt forberedt til barnehage-tilværelsen! Kunne ønske Torstein skulle begynne i barnehagen "min" jeg da - hadde vært koselig! Og du, den nye signaturen din var bare så fiiin - hvordan får du det til? Du er flink! :-D
Gjest Oktavia Skrevet 31. juli 2005 #4745 Skrevet 31. juli 2005 Så fin signatur du har fått Jeg begynner også på jobb kl 6 i morgen. Et par timer for tidlig synes jeg , eller 6 timer for sent i følge døgnrytmen jeg har hatt i det siste... Håper du får en fin uke
monja Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #4746 Skrevet 31. juli 2005 Bare innomfor å si natta. Klokka er stilt på 05.00 og jeg burde absolutt Helst for 1 time siden. Men det er så vanskelig å snu døgnet
Glossy Skrevet 31. juli 2005 #4747 Skrevet 31. juli 2005 Hei hei! Har lest så mange av innleggene dine at nå tenkte jeg at det var på tide å ta en titt i dagboken din... Koselig her! (melder meg som snikleser ) Utrolig søt gutt du har i signaturen din...*smelt* Tenker jeg stikker innom flere ganger her hvis jeg får lov
Malou Skrevet 1. august 2005 #4748 Skrevet 1. august 2005 Klokka er stilt på 05.00 : VÆÆÆ!! Jeg har problemer med å komme meg opp kl. 07.15 jeg! Kl. 05.00 tror jeg ikke at jeg hadde klart. Jeg hater å stå opp tidlig, og elsker å være oppe om kvelden.. Alle sier at man vender seg til å stå opp tidlig, men jeg altså 29 år og har stått opp tidlig siden jeg var 6-7 år (sånn mer eller mindre), så jeg må innrømme at jeg lurer på hvor lang denne tilvenningsperioden skal være. Men nå er det kanskje ikke særlig pent og være negativ om det å stå opp tidlig i dagboken din. Du klarer det sikkert så godt som bare det, monja-superwoman! Også er det jo sikkert deilig å ha tidlig fri. God mandag ettermiddag/kveld! Malou
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2005 #4749 Skrevet 1. august 2005 Den klokka di ringte i hvertfall på folkevis kl 05 i dag - for den vekka meg også! Jeg fikk sove igjen da, kl 06, men da skulle jeg jo opp om en halvtime igjen da, så... Håper arbeidsdagen din har vært ålreit - det har min vært, selvom jeg ikke får prøvd meg sånn skikkelig før i morgen. Dagen i dag har vært uten barn, nemlig! Ha en fin kveld, vennen min!
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2005 #4750 Skrevet 2. august 2005 *plukker opp dagboka til monja fra side 2* Hei på deg, snuppa! Går det bra?
Midnattsol Skrevet 3. august 2005 #4751 Skrevet 3. august 2005 (endret) dobbelt Endret 3. august 2005 av Midnattsol
Gjest Naturelle Skrevet 3. august 2005 #4753 Skrevet 3. august 2005 Hei, håper du ikke er helt utslitt etter å ha starta på jobb igjen! Venter spent på oppdatering fra Monja-heimen snart...
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2005 #4754 Skrevet 3. august 2005 Nå har jeg vært innom bloggen din for å titte om du har skrevet noe der, men ingenting der heller... Savner deg jeg...hvem hadde vel trodd at det skulle bli sånn BRÅSTOPP på Kg-aktiviteten din etter de siste ukene! Jeg har trappa ned jeg også, men jeg er jo ikke total avholds da...skjønner ikke hvordan du får det til, jeg. :klø: Uansett - håper dere har det alle mann og at du snart titter innom igjen! (Sånne ting får man ikke skrevet i bloggen...derfor liker jeg dagbok best. Savner ei "gjestebok" i bloggen jeg...hvor folk kan skrive ting som ikke har med innleggene der å gjøre...)
Fibonacci Skrevet 4. august 2005 #4755 Skrevet 4. august 2005 Hei Monja! Håper alt står bra til hos dere til tross for tidlig jobbing og sikkert travle dager Kjempefin signatur du har fått deg - du er flink du! Ønsker dere en fin dag!
Midnattsol Skrevet 4. august 2005 #4756 Skrevet 4. august 2005 :storfot: (når bruker man denne egentlig?)
Malou Skrevet 4. august 2005 #4757 Skrevet 4. august 2005 (endret) Samtidig som man bruker :pippi: kanskje? :klø: Oh monja, where art though?? Malou Endret 4. august 2005 av Malou
Midnattsol Skrevet 4. august 2005 #4760 Skrevet 4. august 2005 Denne her :brunette: er ganske stygg spør du meg! monjaaaa...trenger en oppdatering her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå