monja Skrevet 6. august 2005 Forfatter #4801 Skrevet 6. august 2005 Ryan Kwanten - så han først som valp i "Home and Away", men nå er valpen blitt stor og er med i serien "Summerland"
Gjest LoisLane Skrevet 6. august 2005 #4802 Skrevet 6. august 2005 Så det er her du er! Jeg har kikka i bloggen din, jeg... Ut fra skravla ser det ut til at det går bedre med deg Har du fått bestemt deg med tanke på klær til fotografering?
monja Skrevet 7. august 2005 Forfatter #4803 Skrevet 7. august 2005 He he, ting går bedre nå om dagen ja. Skal få oppdatert bloggen min idag tenker jeg. Enn at jeg ikke har blogga enda i august. At det går an. Nei, jeg har ikke helt bestemt meg for klær til fotograferingen enda. Men jeg tenker på mer hverdagslige og tøffe klær - kanskje selebukse med en genser innom. Vi skal til byen alle sammen på tirsdag, så da skal vi gå innom fotogrefen for å se andre ting de har gjort. Kanskje få ideer.
monja Skrevet 7. august 2005 Forfatter #4804 Skrevet 7. august 2005 Har titta litt på bilder fotografer har lagt ut på nett da. Kanskje noen av disse motivene kan være aktuelle?? Med kosedyr og klut Men selebukse og skjerf Tøffesen Med bil Det er ikke lett å velge nei
Gjest Xavia Skrevet 7. august 2005 #4805 Skrevet 7. august 2005 De to midterste linkene likte jeg godt. (Og den øverste var jo usannsynlig søt da...) Den nederste med bilene synes jeg ikke noe om. Synes de bilene ble for dominerene.
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2005 #4806 Skrevet 7. august 2005 Utrolig nydelig bilde det med kosedyret, det øverste... Enig med Xavia at bilene ble litt for dominerende på det nederste. Skjønner at det ikke er så lett, men jeg er sikker på at det blir bra uansett! God søndag!
monja Skrevet 7. august 2005 Forfatter #4807 Skrevet 7. august 2005 På det siste bildet virker det som om det er bilene som er midtpunktet i bildet. Så jeg er enig i at de er for dominerende. Jeg lurer på om han kan stå uten støtte/gå selv når han er året jeg? Det er ikke sikkert, men han øver iherdig, og det blir bedre for hver dag. Hadde uansett gjort det litt lettere. Idag skal vi innom mamma og pappa en tur. De holder på å pusse opp et hus de leier ut etter en meget uheldig leieboer. Det er ett hus nedenfor der de bor så det er ikke lange biten hjemmefra de holder på. Mamma skal på jobb klokka 14, så vi sa vi skulle være til dem i 12 tiden. Akkurat nå sover både mann og barn, så det får bli etter duppen
Gjest LoisLane Skrevet 7. august 2005 #4808 Skrevet 7. august 2005 Synes det øverste bildet var finest. Er det noe kosedyr eller andre ting Torstein er spesielt knyttet til, kan jo det være morsomt å ha med. Synes ikke så godt om selebukse og bar overkropp, men det er meg, da. Vet ikke hvorfor det er så poppis å fotografere i - unger går da ikke sånn ellers?
Gjest Naturelle Skrevet 7. august 2005 #4809 Skrevet 7. august 2005 Hei på deg! Fint å høre at dere har det bra, etter alt tullet som har vært med arbeidsgiver og trygdekontor! Lykke til med fotograferinga, så søt som Torstein er blir jo bildene bra uansett antrekk! :rosasmil:
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #4810 Skrevet 7. august 2005 Du Monja, er det greit at jeg også kaller meg skravlekjerring sammen med deg
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2005 #4811 Skrevet 7. august 2005 På tide for en liten fanatiker å gå og legge seg! Nattinatti!
Gjest Madden Skrevet 7. august 2005 #4812 Skrevet 7. august 2005 Heisann! Endelig tilbake etter ferien og må oppdatere meg en smule! Noe så kranglete som det trygdekontoret da?! Ikke rart en får spader av offentlige kontor! Jeg blir tussete selv jeg! Må si meg enig med de andre her..den første linken var bare nyyyydelig! Torstein er nå uansett så fotogen at det blir ikke noe problem!!! Ha en flott uke Monja!!
Fibonacci Skrevet 7. august 2005 #4813 Skrevet 7. august 2005 Hei Monja! Jeg er sikker på at Torstein blir nydelig på de bildene uansett! Men enig med de andre at det med kosedyr var finest, fotografen har sikkert også masse ideer som passer til om han står, sitter eller hva han nå gjør rundt ettårsalderen! Oi, det er ikke lenge til! Så fint at det går bedre hos dere! Har savna deg her inne denne uka vettu! Skravlekjerring var en morsom tittel - jeg er litt misfornøyd med min egen, men vurderer å skifte (kommer bare ikke på noe!) Ha en strålende kveld og en fin uke Monja!
monja Skrevet 8. august 2005 Forfatter #4814 Skrevet 8. august 2005 Synes det øverste bildet var finest. Er det noe kosedyr eller andre ting Torstein er spesielt knyttet til, kan jo det være morsomt å ha med. Synes ikke så godt om selebukse og bar overkropp, men det er meg, da. Vet ikke hvorfor det er så poppis å fotografere i - unger går da ikke sånn ellers? ← Enig med deg. Selebukser og bar overkropp er ikke bra. Et vennepar av oss fotograferte jenta si da hun var 1 år (for et par år siden) og fotografen insisterte på at hun skulle ha på selebukse og bar overkropp. Bildet ble fint det altså, men hun ser jo ikke spesielt jentete ut. Ser liksom for meg rosa kjole og sånt på jenter jeg. Spørs om ikke Lambi lammet kommer til å bli foreviget på bildet ja. Hei på deg! Fint å høre at dere har det bra, etter alt tullet som har vært med arbeidsgiver og trygdekontor! Lykke til med fotograferinga, så søt som Torstein er blir jo bildene bra uansett antrekk! :rosasmil: ← Endelig ser det ut til å ordne seg med det økonomiske. Synd at man er så avhengig av penger, men jeg tenker sånn at på høsten 2006 er vi ferdige med et par små lån (dyre som sådan ) og i februar 2007 er en av bilene utbetalt. Skal ikke ha ny før den er utbetalt. Men stort sett ordner det seg for snille jenter Du Monja, er det greit at jeg også kaller meg skravlekjerring sammen med deg ← Selvfølgelig!!!!! Jo flere skravlekjerringer jo bedre er det På tide for en liten fanatiker å gå og legge seg! Nattinatti! ← Håper du sov godt, Kverris. Det gjorde jeg. Kom meg opp 5 minutter før jeg måtte dra Heisann! Endelig tilbake etter ferien og må oppdatere meg en smule! Noe så kranglete som det trygdekontoret da?! Ikke rart en får spader av offentlige kontor! Jeg blir tussete selv jeg! Må si meg enig med de andre her..den første linken var bare nyyyydelig! Torstein er nå uansett så fotogen at det blir ikke noe problem!!! Ha en flott uke Monja!! ← Så mye skryt av Torstein da Men jeg er helt enig jeg Offentlige kontorer er noe dritt. Ikke rart det vanker en del kjeft på dem som jobber der. Men samtidig ble jeg jo veldig fornøyd med at de (omsider) jobba så hardt med det. Og selv om det ikke er kommet penger idag kommer de sikkert i morgen. Det var iallefall det de sa. Hei Monja! Jeg er sikker på at Torstein blir nydelig på de bildene uansett! Men enig med de andre at det med kosedyr var finest, fotografen har sikkert også masse ideer som passer til om han står, sitter eller hva han nå gjør rundt ettårsalderen! Oi, det er ikke lenge til! Så fint at det går bedre hos dere! Har savna deg her inne denne uka vettu! Skravlekjerring var en morsom tittel - jeg er litt misfornøyd med min egen, men vurderer å skifte (kommer bare ikke på noe!) Ha en strålende kveld og en fin uke Monja! ← Håper jo at Torstein står selv på 1 årsdagen, men det spiller forsåvidt ingen rolle. Han skal nok få med seg kosedyret sitt og kluten sin. Altså, han har ikke koseklut, men det hender da han leker med en. Får ta den reneste jeg finner da Du kan da vel bli skravlekjerring du og? Kan ordne vår egen skravlekjerringklubb da. Synes tittelen passa godt til meg (og deg.... ). Tusen takk for hilsener alle sammen
monja Skrevet 8. august 2005 Forfatter #4815 Skrevet 8. august 2005 Da var enda en arbeidsdag unnagjort. Jeg sov utrolig godt i natt og kom meg ikke opp før jeg måtte dra. Det vil si, 5 på 5 var jeg oppe og klokka 5 måtte jeg dra. Tar jo tross alt nesten 30 minutter å kjøre og når jeg begynner klokka 5.30 sier det seg selv. Heldigvis hadde gubben smurt mat til meg i går kveld - for det glemte jeg jo selv. Go'gutten min Synes det er herlig å være hjemme i 13.30 tiden, men neste uke blir det andre boller. Da skal jeg jobbe et par timer på ettermiddagen og, så det blir ikke mye hjemmetid da gitt. Kanskje fra klokka 17. Men det får nå gå for en periode det og. Ble spurt om å jobbe en fredagskveld i september og idag. Det ble jo såklabert den 9. september, men på kvelden skjer det ikke så mye så jeg takka ja om det blir aktuelt. Regner med at det blir noen besteforeldre som kommer på ettermiddagen den 9. og så er det ikke selskap for andre før på den 10. Så noen timer med jobb innimellom klarer jeg vel. Og for de som ikke husker det: 9. september er 1 års dag *rørt* Tenk at han er 11 mnd i morgen. Utrolig. Dagene har flydd.
monja Skrevet 8. august 2005 Forfatter #4816 Skrevet 8. august 2005 Fikk forresten brev fra barnehagen idag. Med priser og sånt. 60% plass kommer på 1800 kroner beint og 120 kroner i mat - sto det på arket, men hun som er styrer sa 140 på tlf i går :klø: Ja, ja, spiller ingen rolle. Maten skal betales i desember og juni, så jeg orker ikke å tenke på det enda. Og så fikk vi barnehageruta 2005/2006. Må plotte inn fridager i forbindelse med planleggingsdager, og i år ble det 19/8 (da er gubben hjemme likevel) og 25/11..... Og jammen har de åpent hele jula og, men da har vi likevel tenkt å ta han ut av barnehagen fra om med lille julaften til og med 2. januar. Da skal mannen ha noen fridager og så regner jeg med at han skal være en dag til mamma og pappa. Eller så kan han ende opp med en halv dag i bernehagen 6. juledag. Vi får se. Og til slutt fikk vi et ark vi skal fylle ut innen 18/8. Der skal vi skrive om vi ønsker å lease votter (200 kr pr år), da holder barnehagen vottene (det tror jeg vi ønsker). Og om vi ønsker at barnehagen vasker ytterklær ved behov. 10 kroner pr gang (tror jeg skal klare det selv gitt). Og om vi vil kjøpe bleier - 3 om dagen (tror vi holder oss med egne bleier). Synes det er flott at de har disse tilbudene da. Huff, det er ikke lenge igjen til barnehagestart nå....
monja Skrevet 8. august 2005 Forfatter #4817 Skrevet 8. august 2005 Så utrolig trist at Xavia og Blå har mistet babyene sine :cry:
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #4818 Skrevet 8. august 2005 Har titulert meg selv som skravlehøne i dag
monja Skrevet 9. august 2005 Forfatter #4819 Skrevet 9. august 2005 (endret) 11 mnd idag Bare en mnd igjen til 1 årsdag Vi har vært på helsestasjonen og veid. 11 270 gram (+ 400 gram på en mnd) 77 cm (+ 1 cm) Stoooore fine gutten min. Og så har tann nummer 8 kommet idag. Nå har han 4 oppe og 4 nede. Endret 9. august 2005 av monja
monja Skrevet 9. august 2005 Forfatter #4820 Skrevet 9. august 2005 Har titulert meg selv som skravlehøne i dag ← Da kan vi bare skravle i vei da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå