Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet du, jeg har allerede begynt å bli litt mer fortrolig med det nye opplegget her jeg. Ikke at det ser så bra ut foreløpig, og jeg blir gal av smileyene - men jeg er på en måte i Kg-gjenge igjen, og det er bra. Tror jeg... :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:(

Jeg teller, såh...teller innlegg og greier, jeg.

Innlegg teller du ja, det vet vi jo alle ;)

Og selvfølgelig teller du :kyss som i gamle dager!:

Skrevet

Kjenner avhengigheten snike seg tilbake igjen.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg også...veldig...Prøver i dette øyeblikk å rive meg vekk fra pc'n for å gjøre litt husarbeid før jeg legger meg...

Gjest Gjesta
Skrevet

Sove...sove...sove...det er deilig, du burde prøve! Ikke sitte oppe halve natta og suse fra meg i antall innlegg! :tunge:

Skrevet
Lurer på hva som skal til for å få en advarsel jeg.

*vurderer å rapportere monja for smiley-smugling*

catfight.gif

bokse.gif

Skrevet (endret)

Jeg ble litt imponert da jeg leste et innlegg på ris og ros...her. En gjest som tydeligvis ikke hadde lest leksa si :lol: Lurte på om det var lov til å ha ticker i signaturen - sånn som jeg hadde. Hørte ikke mer fra den kanten da modde sa at det var lov for supermedlemmer :lol: Gjesten hadde sikkert såååå lyst til å "angi" noen.... *knegg*

Synd man ikke kan hviske lenger :angry:

Endret av monja
Gjest Gjesta
Skrevet

Og du stod klar med boksehandskene dine? ;) Er det lov forresten, med sånne smileyer?

Nå spør jeg fordi jeg ikke vet, altså - ikke for at jeg skal "rapportere" deg! *gliser*

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg vil også ha tilbake hviskinga...hvordan skal ellers malou kunne komme til meg og avsløre vinnere i reality-serier... :(

Skrevet

Aner ikke om det er lov jeg. Man kan jo legge inn bilder i innlegg, men om det er bilder fra albumet her bare aner jeg ikke. Og om smilyer er bilder? Ja, si det :vetikke:

Bare rapporter du så sender jeg en brevbombe til dagboka di.

Skrevet (endret)

Ja, du og Malou er fæle med den hviskinga altså....

Lurer på om vi skremte henne ut av boka di da vi begge bemerket at hun snek rundt der....

Endret av monja
Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, DET er i hvertfall ikke lov! :o

Og du som ikke ville toppe enhver statistikk sa du? Du er på god vei - Kg's BØLLE!

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja, du og Malou er fæle med den hviskinga altså....

Lurer på om vi skremte henne ut av boka di da vi begge bemerket at hun snek rundt der....

OJ - håper ikke det... :(

*leter etter malou*

Skrevet

Ja, ja.....jeg innrømmer at jeg stort sett hadde stein inni snøballene jeg kasta da jeg var barn.

Og at jeg er og blir et bøllefrø *sukk*

Skrevet

Trille har ikke gått og lagt seg nei :lol:

Da kan jeg jo bare glemme 2 plassen på Topp10 over mest posta idag...

Skrevet

Hei Trille :vinker på gamlemåten:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...