Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro om vi mister innlegg ved overflyttinga til nytt forum? :klø: Da blir jeg :frustrert: altså.

Det er jeg likevel nå da. Bondenaboen har begynt å slå silo - klokka halv 12 på natta :klaske:

Skrevet

My God, her peises det på i varmen. :o :ler: Løper du fra mannen til dataen til mannen og til dataen, eller? :wink:

Får sove godt i natt da - hvis dere klarer.... :tunge1:

Skrevet

:tunge1: Tror jeg holder på å få laaaange ører og store fortenner jeg :Hehe:

Litt sånn nyforelska følelse i sommervarmen, men skal prøve å roe ned litt. Mannen stakkar er jo helt overveldet - han har jo ikke vært med på noe sånt på 7 år :ler:

Gjest lmari
Skrevet

Det var da voldsomt til sengekos på dere da?!?!?! :o

*misunnelig*

Jeg sitter på kveldsvakt, leeenge igjen til jeg kommer hjem i senga til sambo... :wink:

Skrevet

Hey, hey, hey!!!

Dere er i siget skjønner jeg :wink:

Utrolig hva sommervarme og baby på eget rom gjør for kjærlighetslivet! :ler:

God natt! Hvis dere får sove... tjihi :Hehe:

Skrevet

Jeg er overraska selv jeg, Imari :wink: . Det er jammen ikke ofte dette skjer, så det må være varmen. (Eller at jeg liker smuglersmilyene mine så godt at jeg må ha en anledning til å bruke dem :ler: )

Neida, men etter et helt svangerskap uten sengekos har vi litt å ta igjen da.....*knegg*

Skrevet

Så ikke innlegget ditt jeg, La Traviata!

Tydelig at baby på eget rom gjør susen ja. Kanskje vi burde lagt han på eget rom tidligere :wink:

Synes det er så vanskelig å kla på disse små i sommervarmen jeg. Spesielt på natta.Torstein begynte med kortarma body før vi gikk over til t-skjorte og bleie, men i kveld la jeg han med bare bleie på. Kanskje det blir for kaldt? Jeg synes det er varmt på rommet hans, men det er ikke sikkert han har samme oppfatning av varme? Kjente på han i sted og han er litt kjølig på ryggen og skuldrene (ligger på magen), men der dyna er over er han jo varm.....Huff, det er så vanskelig dette :roll: .

Gjest Gjesta
Skrevet
sex.gifigjen.

Jeg håper VIRKELIG at du mener SMUGLER SMILEY - IGJEN, for ellers begynner jeg virkelig å lure her! :sjokk:

Du som omtrent lo av meg forleden fordi jeg hinta til litt :kline: for deg og mannen. :tunge1:

Ja, ja - merkelig at du ikke sover nå, du må jo være utslitt. :klø:

God natt da! :wink:

Skrevet

Det er din skyld, Kverula. Det var jo du som hinta så fælt mens mannen var i Oslo, og jeg er flink på å ta hint :sjarmor::ler2:

Jeg er vel ikke akkurat utslitt, men jeg tror det blir noen dagers pause nå ja. Må jo prøve å få gjort andre ting og :tunge1: .

Skrevet

Jeg håper VIRKELIG at du mener SMUGLER SMILEY - IGJEN, for ellers begynner jeg virkelig å lure her! :sjokk:

Må jo ha anledninger til å bruke de fine smilyene jeg smugler. Så da er det kos først og bruke smiley etterpå :wink:

Skrevet

Burde ikke jeg sove nå? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler:

Jadda, det er jeg som får skylda! :tunge1: Hvis det kommer et lite gull om 9 måneder, så skal jeg være favoritt KG-tante, bare så du vet det! :wink:

Og ja - du burde definitivt sovet - klokka var jo bare 6 jo!

Håper du blunder litt nå da - kan ikke skjønne annet enn at du er våken både natt og dag nå for tiden jeg. Må ikke slite deg helt ut da, vennen min. :kose:

Ha en fin dag!

K

Skrevet

Kanskje du burde vurdere å legge inn aldersgrense på denne dagboka monja? :ler:

Sommervarmen har tatt seg en liten pause her. Som jeg også har forklart i min egen dagbok tror jeg det godt kan skyldes at Bush har bursdag i dag, og er på besøk i Danmark. Du vet hvordan været pleier å bli på bursdagen til den som ikke har oppført seg pent ikke sant? :Hehe:

Venter på ferie jeg nå, men det er ennå 4½ uke igjen. Lenge å vente, men jeg har jo valgt det selv. Sukk..

Malou

Gjest Gjesta
Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og fy flate, monja, du er på 26.!!!

:bukke: :bukke: :bukke:

Skrevet

Hvor er jeg egentlig?

Skrevet

42. plass?

Ikke SÅ ille det da.

Bare vent til jeg kommer meg hjemover og skikkelig igang igjen. MHM!

Skrevet

Aldersgrense? Kanskje ingen dum ide? Er 25 år nok? Kanskje en del som ikke får komme hit da? 18 får vel være greit det :ler: Men sladd? Niks.....

Det er helt sikkert på grunn av Bush - bursdag det er dårlig vær; Malou. Hva skal han til Danmark for å feire bursdagen etter forresten? Leste i en avis at Marilyn Monroe sang "Happy birthday, Mr. President" og at Dronning Margrethe skulle gjøre det samme idag. Synes jeg ser sensuelle Margrethe :hoho: Men med den konklusjonen du har på at den som ikke er snill får dårlig vær på bursdagen skal jeg holde et ekstra godt øye med været 10. august.... :sjarmor:Og jeg har vært snill altså.

Jeg sovna endelig klokka 7, Kverula. Da sov jeg helt til halv 12 - på rommet til Torstein. Merka ikke at han våkna heller jeg. Ikke at mannen henta han, la han ned til første duppen eller at han våkna fra den heller. Men da ble jeg vekt altså. Mannen hadde sovet en dupp han og så nå er vi friske og raske.

Vi har det ikke så varmt idag - sånn omtrent 21 grader bare....helt perfekt. Dessuten blåser det litt. Så det er definitivt levelig. Mannen er ute og klipper plenen nå og jeg slapper bare av. Skal vaske og shine hus i kveld. Vi får besøk i morgen, men jeg orker ikke begynne med :husarbeid: i varmen.

Idag spiste vi ute. Kebabtallerken :sikle: Får kjempedårlig samvittighet for at jeg spiser sånt midt i uka, men jeg får sykle meg en mil idag eller i morgen. Synes jeg kan spise litt bedre når jeg rører meg litt mer. Det skjer jo ikke hver dag heller da. Skal veie meg på fredag, men nå tror jeg at jeg har gått opp litt. I såfall er jo det en motivsajon til å ta seg selv i nakken det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...