Midnattsol Skrevet 6. juli 2005 #4281 Skrevet 6. juli 2005 Ikke ta 25-års aldersgrense da. Da får jeg jo ikke vært innom her før i oktober.
monja Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #4282 Skrevet 6. juli 2005 Nei, du er jo bare lammekjøtt enda du ja
monja Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #4283 Skrevet 6. juli 2005 Nå har lillegutt bada litt. Satte ut plaskebassenget til han, men han var nå mest opptatt av å klatre ut av det han da. Lo fælt når pappa'n dro han tilbake og pilte enda raskere mot kanten neste gang Utrolig hva som gleder små barn. 24 grader nå!
monja Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #4284 Skrevet 6. juli 2005 8000 :o Føles myyyye bedre enn 7900, Kverula!!! Du burde prøve det Må jo dra fra litt før Middis blir hyper på nett igjen
Midnattsol Skrevet 6. juli 2005 #4286 Skrevet 6. juli 2005 Hmf...get a life... Eller..det høres forsåvidt ganske bra ut. KG - sex - KG - sex - KG - sex...
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2005 #4288 Skrevet 6. juli 2005 Dere er gale! Og så er jeg glad i dere! God natt!
monja Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #4289 Skrevet 7. juli 2005 Idag var vi oppe kvart over 7. Da var det en liten plutt som mente at å sove, det er tull det. Lett for han og si som snorker på første duppen sin akkurat nå Har ingen store planer for dagen akkurat. Vi skal ta andre strøket med beis på verandaen - ferdig med det første i går kveld. Og så skal vi til byen en tur. Vi lånte tilhengeren til svigerfar i går så han skal få den tilbake. I ettermiddag/kveld få vi besøk så det blir en sløv dag. Været er fint, 19,3 grader og sol fra skyfri himmel. I går var det jo nesten litt kaldt når det ble kveld, men det var bare et par grader kaldere enn dagen før da. Holder på å bli bortskjemte kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #4291 Skrevet 7. juli 2005 God morgen! Sol fra skyfri himmel her også. Herlig! Hadde planer om å sove lenge i dag, men for ørtende dagen på rad blir jeg vekka av en h******* veps som sniker seg inn på soverommet. :evil: Så nå sitter jeg her da. Planen er å komme meg ut ganske raskt. Må jo passe på nå som været er flott! :D Er litt redd for at det skal bli dårlig vær til uka jeg da...for det passer meg svært dårlig mtp ferieplanenen mine... Ha en fin dag da - med beising og besøk!
monja Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #4292 Skrevet 7. juli 2005 Gubben har rydda og vaska soverommet vårt uten at jeg har merka det :o Flinke mannen
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #4293 Skrevet 7. juli 2005 Han føler vel kanskje at han har bidratt på andre områder der inne i det siste, sånn at han også føler behov for å bidra litt på andre måter der inne også. Sånn som dere bruker soverommet deres, så trengs det sikkert en skikkelig rundvask der nå!
Susanna Skrevet 7. juli 2005 #4294 Skrevet 7. juli 2005 Så flink mann du har da Monja!! tenk om min hadde vært like flink, jeg må fortelle han når vi må vaske jeg, han har ingen innsikt i det hele tatt når det gjelder å se når ting må gjøres. Men han gjør det når jeg sier han skal gjøre det da Nei ingen 25 års aldersgrense, da blir jeg nemmelig sperret ute også!! Men om du drøyer det en stund så det greit for min del, må berre rekke å fyllle 25 først! (synes forresten det var noen morsomme smileys jeg!! ) Ønsker hele Monja familien en kjempe fin sommer!! Mange fra Sanna og Jonas!
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #4295 Skrevet 7. juli 2005 Takk for koselig mms, monja! Fiiine gutten din!
monja Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #4296 Skrevet 7. juli 2005 Blir helt sjokkert når jeg hører om det tragiske som har skjedd i London. Trodde jo aldri det skulle skje så nærme Norge. Skummelt.....Nå som Al-Qaida har tatt på seg ansvaret er det vel ikke lenge før Bush er i farte i jakten på terrorister igjen. Tragisk for de som er blitt rammet
monja Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #4297 Skrevet 7. juli 2005 Sånn som dere bruker soverommet deres' date=' så trengs det sikkert en skikkelig rundvask der nå! [/quote'] Hvem sa vi har brukt soverommet? Men jeg er veldig glad for at mannen min endelig klarer å gjøre noe på egen hånd. Det er nemlig ikke hver dag han skjønner at han kan gjøre noe uten at jeg må fortelle han det. Så egentlig er vel mennene våre ganske like, Sanna Det blir ingen 25 års grense her i boka nei. Tenker det er best at den er åpen for alle jeg Ser på NRK nå. Det er ekstra nyhetssendinger hele dagen ser det ut som. Tragisk :-x
monja Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #4298 Skrevet 7. juli 2005 Vi var forresten på helsestasjonen idag. Veide og målte lillesmurfen. Han blir jo tross alt 10 mnd på lørdag. Dagens tall: (tall fra 9 mnd i parentes) 10 870 gram (10 310 gram) + 560 gram 76 cm (73,5 cm) + 2,5 cm :o Stoooore flotte gutten min
monja Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #4299 Skrevet 7. juli 2005 Nå lurer jeg virkelig på hvor mange sider i dagboka som kommer til å gå tapt under den store overflyttingen. Det må da være en slags backup på det gamle forumet sånn just in case?? :klø:
monja Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #4300 Skrevet 7. juli 2005 Jeg gruer meg jeg I morgen tidlig er kanskje ikke forumet der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå