Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

20,3 grader :sjarmor:

Herlig altså - og så var det vel meldt sånn en uke til. Det blir bare varmere og varmere for hver dag som går og idag var det meldt 27 grader her så jeg på TV'en :kul:

Torstin sov natta gjennom idag og, men selv om det er bare en time siden han sto opp er han stuptrøtt. Tror vi får legge han for hans første dupp jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

God morgen, snuppa! :vinke:

Du, den derre kvota du snakker om - den blir ikke brukt opp!!! :tommelsmil: Det er det som er så flott!!! :ler: Ingenting å spare på, det er bare å :kline: i vei!

Og det været ditt der, det ser veldig, veldig bra ut! Sjekka været her i dag, og det skal visst være sol og fint i dag, men med fare for ettermiddagsbyger.

Så da er det vel egentlig bare tull å sitte her inne og kaste bort en soldag?

Ha en fin tirsdag! :klem:

Skrevet

Skal ikke sitte inne nei. Har jo fortsatt en halv veranda som skal beises. Kanskje mannen får ta utsiden og jeg innsiden? Da går det fort da.....

Idag skal vi kanskje på besøk til venninne H som kom til øya i går kveld. Hun ha med mann og barn (på 4 mnd) og siden jeg ikke har sett sønnen hennes (og hun ikke har sett min) hadde det vært gøy å treffe dem alt i dag.

Vi får se.

Synes ikke langtidsvarselet på din kant så så ille ut jeg, Kverula. Ser ut til å bli en fin uke og helg. Så innom langtidsvarslet i Bejing (en bekjent av meg er der nå) - og der varierte det mellom 27 og 39 grader hver dag hele uka....puh

Skrevet
sengevals.gifSmugla inn en ny smiley, som er litt bedre enn :kline::ler:
Skrevet

He he, den smilyen har jeg aldri sett før nei!! Morsom!

Så deilig med så fint vær. Det er det her nå også så når frøkna våkner drar vi på stranda! Blir så imponert over deg som får gjort unna så mye hver dag, jeg lar hus være hus og løyper i vei som det passer meg... Ikke akkurat noe husmorsemne om dagen nei! :tunge1:

Kos dere i varmen :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
sengevals.gifSmugla inn en ny smiley, som er litt bedre enn :kline::ler:

:ler:

SMUGLER DU???!!!

Skrevet

Smugler? Jeg??:sjenert:

Av og til så må man bare smugle,eller smug-le om du vil :Hehe:

Skrevet

Vi har vært på piknikk idag. Tok med pledd og mat/drikke til Torstein. Så kjøpte vi oss salat og drikke selv og gikk i en park. Fant et fint sted under noen store trær og satte oss der. Torstein utforska gresset og kløver og smørblomst og kosa seg fælt med kjeks og fruktmos. Vi var der over en time og det var deilig. Skikkelig familieaktivitet.

Nå er det 29 grader i skyggen! :sjarmor:

Skrevet

Fortsatt varmt - varmere enn på lenge....Det er 26 grader i skyggen, 44,5 grader i sola og 35 grader inne..... :o Kanskje bortsett fra på rommet til Torstein. Der er det kanskje litt over 20 grader. Vifta går for fullt og i natt skal han sove i bare bleie.

Skrevet

Tror ikke det blir noe sengevals.gifsex.gif i kveld nei. Aaaaalt for varmt :wink:

Skrevet

Vi var forresten og traff vennepar H og P. Og deres 4 mnd gamle sønn. Så nydelig liten gutt. Var første gangen jeg så han så jeg ble jo rent babysjuk jeg - not.

Men det var varmt til dem stakkars. Både Torstein og Mathias var skikkelig i ulage.

Gjest Madden
Skrevet

Fælt som du smugler da Monja!! :ler:

Artige smiley's da...og dessuten synes jeg KG har altfor få...og kommer for sjelden med nye!! :Nikke:

Skal vi starte en underskriftskampanje?! :ler:

Ha en kjemepfin tirsdagskveld i varmen!! :)

:klem:

Skrevet

Jammen ble det en liten hump.gif likevel :sjenert:

Skrevet

Underskriftskampanje ja, Madden! Det er jeg med på. Synes det er alt for få og alt for kjedelige smiley her. Har jo stor forventninger til det nye forumet da.

Gjest lmari
Skrevet

Oioioi, her går det for seg hvis man skal tolke smileyene riktig!!

:ler:

Morsomt at du smugler, jeg håper også at det kommer noen nye og freshe smileyer. En skikkelig sommersmiley, feks. Og så noen flere sånne litt-på-kanten-smileys som du har her... :wink:

Håper kvelden er bra, da!

Skrevet

Hei Monja!

Fine smileys du har smugla inn må jeg si! :ler:

Blir gjerne med på den underskriftskampanjen - men satser på at det kommer noen nye og fine på det nye forumet!

Det er varmt her også! *puh*

Lurte på om vi skulle skaffe et plaskebasseng til Brage for å få avkjølt litt... men vi drar snart på ferie! :danse:

Ha en fin kveld! :klem:

Skrevet

Brage hadde helt sikkert satt pris på et plaskebasseng. Det er veldig populært i monjaheimen iallefall. Idag ble det bad i balja på badet da. Gjorde godt for en svett liten gutt det og.

Torstein sovna i 21 tiden. I bare bleie idag. Men han har dyna over seg da. Prøvde først å ta av trekket og ha det over han, men det la han seg oppå.... :roll: Så det ble dyna halvveis opp på magen istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...