Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Madden
Skrevet

For en flink smurf dere har!!! :klappe:

Deilig å endelig ha fått sommeren hit....det er nå jeg merker hvor mye jeg savner hage...jeg har jo inget sted å gjøre av meg....bare en dum balkong som det ikke går an å sole seg på... :roll:

Håper dere nyter livet nå!! Spesielt siden dere er alene på soverommet igjen! :sjarmor::wink:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har det vært deilig!!!! Og det er det enda - nesten for deilig :ler: Vi var til svigermor en tur idag og satt på terassen hennes mens smurfen sov en dupp på gjesterommet. Så var vi en liten tur i byen før vi dro hjem. Kjøpte ikke noe spesielt idag - jo, solkrem til Torstein. Kosta flesk: 249 kroner :o

Skrevet

Fikk masse informasjon om Cacas i går, Jinx, og det så skikkelig spennende ut. Gud, så mye fint man kan lage. Skal lage en skikkelig flott kake til Torstein til 1 års dagen :)

Skrevet

Jupp, soverommet ble skikkelig innviet, Kverula :sjarmor: Og jeg som sa at sånn aktivitet skulle det ikke bli nei :oops:

Vi skal møblere om på soverommet etter at Torstein har lagt seg i kveld, så kanskje vi innvier det på nytt :wink:

Kan ikke si meg enig i at det er herlig med sommervær. Men jeg vil jo såklart at dere skal få beholde sola og da. Det er da vel nok sol til alle? :klø:

Skrevet

Takk for hilsen, nat26 og Madden! Er jo litt stolt av smurfen ja :klappe: Flinke gutten. Tror faktisk han sover bedre på eget rom jeg. Slipper å høre oss snorke i øret på han :Hehe:

Gjest Gjesta
Skrevet
Jupp' date=' soverommet ble skikkelig innviet, [b']Kverula :sjarmor: Og jeg som sa at sånn aktivitet skulle det ikke bli nei :oops:

Vi skal møblere om på soverommet etter at Torstein har lagt seg i kveld, så kanskje vi innvier det på nytt :wink:

Kan ikke si meg enig i at det er herlig med sommervær. Men jeg vil jo såklart at dere skal få beholde sola og da. Det er da vel nok sol til alle? :klø:

Jeg skjønte ærlig talt ikke hvorfor du var så negativ til den slags aktivitet, monja - du som lengta sånn etter mannen din og greier. Men jammen fikk jeg rett, likevel gitt. Det var det jeg tenkte! :ler:

Og så ommøblering i kveld ja. Da blir det nok litt innvielse i kveld også, skal du se - er det det som kalles "å prøve nye stillinger"? :klø:

Og dette med sol nok til alle, monja. Det var før i tida det, slutt på det nå. :evil:

Skrevet

Nå er det over 45 grader i sola her :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Så deeeilig!

Har akkurat sittet i hagen en liten stund, naboen var innom en tur for å snakke litt - og det var riktig så deilig å sitte ute! :)

(Nå begynte jeg å skrive et langt innlegg...glemte at jeg var i dagboka di og ikke i min egen - føler meg veldig hjemme her hos deg, vennen! :ler: )

God kveld!

K

Skrevet

Det er jo hyggelig at du føler deg hjemme her, Kverula :wink: Bare skriv lange innlegg du :) Hørtes skikkelig hyggelig ut å sitte ute sammen med naboen. Selv har jeg sett på "Millionbløffen" og "Luksusbarna" på TVNorge. Herlighet for noen snobbeunger sier jeg - og for noen foreldre :roll:

Nå holder sola på å forsvinne bak fjellene her, og endelig blir det litt kjøligere på stua. Den står og steiker her hele ettermiddagen så det blir temmelig hett til slutt. Og på soverommet vårt er det likt. Glad lillegull ikke sover der jeg nå. Det er varmt på rommet hans og, men det koker ikke. Klager ikke da - det er deilig!!!!

Nei, jeg er ikke så hypp på sengekos jeg. Spesielt ikke etter svangerskapet (sikkert noe å gjøre med at jeg ikke er helt fornøyd med kroppen min nå - og at det fort blir ømt :( ), men innimellom blir det likevel da. Ikke fordi jeg føler at jeg må, men fordi jeg vil :wink: Vi har enda ikke begynt å romstere på soverommet så jeg tviler på at det blir i kveld likevel. Vi får se.

:klem:

Skrevet

Nå har jeg lagt inn masse bilder. Håper de blir godkjente fort.

Skrevet

2024rom6-med.jpg

Disse morsomme gardinene kjøpte jeg på IKEA. Halene er satt fast med borrelås, så de kan smurfen faktisk leke med :wink:

2024rom5-med.jpg

2024rom4-med.jpg

Vi har gjesteseng på barnerommet. I tilfelle jeg og gullet skal sove dupp sammen.

2024rom3-med.jpg

2024rom2-med.jpg

2024rom1-med.jpg

Det var noen bilder fra barnerommet vi har stilt ferdig. Gutten er fornøyd med rommet ser det ut som :hjerte:

Skrevet

2024meg_og_tremenningen_min-med.jpg

Her er jeg sammen med tremenningen min, Ole Martin. Han er 5 mnd og det er pappa som holder oss.

Torstein

Skrevet

2024kaldt_ja-med.jpg

Dette bildet ble tatt utenfor St.Olavs hospital den 22. juni. Da var det kaldt og surt og det regna fælt.

Skrevet

2024den_som_sover_synder_ikke-med.jpg

Den som sover synder ikke. Utrolig mange ulike stillinger disse små sovner i :ler:

Skrevet

2024bleiehamstring-med.jpg

Hender seg jeg hamstrer bleier :oops: Kjekt å ha.....

Skrevet

2024avslappa_kveldsmat-med.jpg

Etter en dag med masse godt vær og et deilig kveldsbad var det på tide å innta litt melk og grøt. Stillingen er meget avslappet da :wink:

Skrevet

Ny tittel :sjarmor:

Jeg kjente den jo ikke igjen selv jo :oops:

Skrevet
Fikk akkurat mail fra x'en min. Hender han sender noen ord om hvordan det går i nabolandet. Synes det er koselig det. Jeg må innrømme at det hadde vært gøy å møte han igjen. Har jo ikke sett han på snart 10 år. Det er lenge. Men jeg vet ikke helt hva gubben vil si til det da. Ikke at jeg kan regne med at han liker det. For det hender seg at jeg savner han litt. Tror han bor i en del av hjertet mitt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...