monja Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #4081 Skrevet 28. juni 2005 Burde vel egentlig gått og lagt meg nå. Skal på barseltreff klokka 11 i morgen så jeg bør vel være litt opplagt Natti!!!
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4082 Skrevet 29. juni 2005 Vi våkna klokka halv 9 vi. Om man ser bort fra en matpause klokka 24 og en matpause klokka 5. Synes godt han kan få et nattmåltid enda, men det klokka 24 var jeg ikke forberedt på. Har alt snakka med mannen som såvidt var våken. Han skulle på shopping idag. Kjøpe en Liverpool body på Fotball shop og så videre til Lindex for å se om det finnes noe med nedsatt pris i str 80 eller 86. Så har vi begynt hamstringen til høsten/vinteren, og jeg synes det er helt kurant å handle på salg. Det blir jo mer for pengene da Det er grått og stusslig her idag og Så så flott ut i går kveld, med sol og skyfri himmel, men jeg vet ikke om jeg tør å håpe på at det blir sånn idag. Vi får nå se
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4083 Skrevet 29. juni 2005 Nå har jeg og Torstein sendt inn bilde med gratulasjonshilsen til lokalavisa. Min lille bror, og verdens beste onkel, fyller 25 år på fredag og fortjener da en plass i avisa synes vi. Han kommer til å bli så sint stakkars
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4084 Skrevet 29. juni 2005 Nå vet jeg ikke om det blir noe treff på meg. Det begynner klokka 11 og lillegull bestemte seg for å sovne klokka 10.35 Han sover jo fort et par timer han og da.....sukk. Vi får se.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #4085 Skrevet 29. juni 2005 Koser meg med KG' date=' søppeldynga fra BonBon, Farris Bris og sladderblader (Se&Hør og Her&Nå) jeg da. Skikkelig hjemme alene kveld [/quote'] Da ble det ikke en så verst hjemme-alene-kveld likevel da, monja! Spørs vel om det blir noe treff på dere nå da, du får heller kose deg med Kg eller andre ting da, vettu! Ha en god dag!
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4086 Skrevet 29. juni 2005 I går var siste permisjonsdagen min :cry: Jeg har nå overlatt den herlige tiden hjemme med lillegull til mannen. Det er ganske så vemodig. En epoke er over og den har gått så alt for fort.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #4087 Skrevet 29. juni 2005 Oj, så fort det har gått. Hvor lang permisjon har man egentlig? Jobber sammen med to som har et barn sammen, fikk han i august i fjor, og mor begynte å jobbe igjen i april tror jeg. Far jobber også nå. Syns det var veldig kort perm... K
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4088 Skrevet 29. juni 2005 Det ble ikke så verst likevel, Kverula! Jeg kan ikke klage. Sov godt uten mannen og. Endelig stillhet - han snorker som en hær Nå sover lillegull den første duppen sin på eget rom. Mamma'n tok sprinkelsenga i egen hånd og flytta den over. Det var en følelse av nå eller aldri. Tro hvordan det blir i natt.....Tror det var greit at vi flytta han fra vårt soverom til sitt eget for vårt ligger vendt mot åkeren til naboen. Der skal de straks klippe gresset og det bråker så sinnsykt. Vet ikke om han hadde klart å sove der da. Nå har han vinduet vendt mot andre siden av huset og det demper iallefall lyden litt. Greit nok at de klipper på dagtid, men som regel holder de på til langt på natt
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #4089 Skrevet 29. juni 2005 Nytt rom ja! Får man se noen bilder, eller?
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4091 Skrevet 29. juni 2005 Oj, så fort det har gått. Hvor lang permisjon har man egentlig? Jobber sammen med to som har et barn sammen, fikk han i august i fjor, og mor begynte å jobbe igjen i april tror jeg. Far jobber også nå. Syns det var veldig kort perm... K Vi valgte 52 uker permisjon, men siden jeg fødte 3 uker før tiden ble disse 3 trukket fra slutten av permisjonen min (3 uker er forbeholdt mor før termin, men kommer barnet for tidlig mister du disse) . Egentlig har jeg en mnd til, men de har mannen "fått". Så skal han ha 4 uker pappapermisjon etter det. Synes det året går styggfort jeg ja. Kan jo velge 42 uker og, men det synes jeg absolutt er for kort tid.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #4092 Skrevet 29. juni 2005 Ok, så man kan velge, altså! Helt sikker på at mannen setter pris på ukene med perm han også, selvom det blir litt rart for deg, selvsagt! Det går nok bra skal du se!
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4093 Skrevet 29. juni 2005 Nytt rom ja! Får man se noen bilder' date=' eller? [/quote'] Bilder kommer, men jeg fikk ikke lagt dem inn, så det blir tidligst i morgen.
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4095 Skrevet 29. juni 2005 Ble etterlyst av hun som har barseltreffet Kanskje det ikke har kommet noen? Jeg sa at vi kanskje kom når Torstein våkner fra duppen sin. Aner jo ikke når det blir.
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4096 Skrevet 29. juni 2005 Huff, Torstein slo seg så fælt idag :cry: Skal jo reise seg opp overalt nå for tiden, og gjorde det ved sofan og. Plutselig mista han taket og falt bakover. Jeg rakk ikke å ta tak i han. Først slo han hodet i foten på salongbordet før han slo det i gulvet Dakar, så redd han ble. Hylte og hylte i 15 minutter og knuga tak i klærne mine som om han aldri ville slippe. Men han roa seg og da la jeg han til å sove. Stakkars, men det blir sikkert ikke siste gangen med knall og fall.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #4097 Skrevet 29. juni 2005 Ikke noe gøy for henne hvis ingen dukka opp på barseltreffet... Han tåler nok en støyt den gutten, og som du sier, det er nok ikke siste gangen. Men han blir sikkert flinkere og tryggere for hver gang han reiser seg, så det går nok ikke lenge før han står både trygt og stødig! Tenk når han begynner å løpe du, monja!
monja Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #4098 Skrevet 29. juni 2005 Løpe............ :o Skal de det og Nå er det en liten en som er våken, så det blir ny bleie før vi drar på treff likevel.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #4099 Skrevet 29. juni 2005 De løper visst ganske fort også, har jeg hørt! Ha det trivelig i dag da!
Gjest Naturelle Skrevet 29. juni 2005 #4100 Skrevet 29. juni 2005 Sola har kommet til Trondheim, håper den er hos deg oxo?! Spennende med nytt rom for Torstein, håper han trives der! Gleder meg til bilde®.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå