Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sol? Nei, den har jeg ikke sett :evil:

Kanskje ei lita stripe på naboens hus, men ikke noe her nei *snurt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi dro på treff idag. Det var bare meg og Torstein, hun som hadde det og to til (med sine barn såklart). Var hyggelig likevel da. Var der 2,5 timer. Etter det dro vi til mamma og pappa en tur. De vil jo gjerne se barnebarnet sitt hver dag de :wink: Synes det er godt å komme "hjem"nå etter at jeg har fått barn. Gutten tar litt av oppmerksomheten vekk fra meg (mamma kan være fæl til å kritisere).

Skrevet

Leverte og timeliste på jobben idag. Hadde helt glemt det, så jeg håper det blir lønn på meg til tross for at jeg leverte litt seint.

Gjest Gjesta
Skrevet

DU! :ler: Det er ikke lov å splitte opp innlegg for å få flere av dem, assa! :tunge1:

Skrevet

Kanskje jeg skal dele opp setninger???

Eller begynne med spamming :hoho:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, a...ikke du også...Da sletter jeg dagboka mi! :fy:

Skrevet

Jeg og? Er det det du gjør????? :o

Og slette dagbok? Vil ikke høre noe om det nei :fy:

Skrevet

Gubbelars skal bli homeparty vertinne :ler2: Han har fått en svær konvolutt i posten idag, med informasjon. Men om han tjener nogenlunde bra på det og kan slutte med lokalavisa, så værsågod. Det er jo bedre med et par kvelder i uka enn å måtte stå opp klokka halv 5 hver morgen. Jeg støtter han helt og fullt jeg. Det er produkter fra Cacas han skal begynne med. Synes det ser spennende ut jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei! :ler: Jeg spammer ikke, men det er akkurat en tufsegjest som har lagt inn et teit innlegg i et av foraene, og så skjønner han ikke hvorfor det har blitt slettet uten advarsel...daaaaakar... :kvele-smiley:

Neida, ingen dagboksletting - det var bare en tom trussel! :kose:

Skrevet

*Puh* Godt å høre at du bare har tomme trusler :ler:

Skrevet

Sitter og ser på NRK1 nå. Program om svenskene som skulle ta over Norge med isen sin. Og om hvordan Diplom Is (Norsk iskrem) forsvarer den norske iskremen. Det er jo ganske latterlig da. Lederne for Diplom og GB sitter mer eller mindre og mobber hverandre. Seriøst ja :ler:

Liker Diplom jeg, men jeg synes GB er snaskens og jeg da :sikle:

Skrevet

Lillegull la seg før klokka 19 i kveld. Han fikk litt melk til kvelds, for han spiste middag klokka halv 5 og da ble det for tidlig med grøt før han la seg. Men han fikk bade da, og det var jo deilig. Og nå sover han på eget rom :grine:

Skrevet

Om 10 minutter letter flyet til mannen fra Gardermoen. Nå er han snart hjemme til oss igjen!!!!

Skrevet

Så moro med Cacas!! Der kan man lage utrolig mye morsomt.. Og det er enklere enn man tror. Synes det er litt stas og ha litt annet enn de helt vanlig kakene, brife med Cacaskaker og pynt er alltid en suksess :-)

Godt mannen kommer igjen til deg snart!

Ha en fin kveld!

Skrevet

Synes det ser kjempespennende ut med Cacas, April! Har så lyst til å lage en annerledes kake til Torsteins 1 årsdag. Det er jo litt interessant at mannen vil begynne med dette, men han elsker jo å bake. Ikke en A4 homeparty vertinne akkurat :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...