Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det eneste åpenbart positive med snøen er jo julestemninga som følger med....jeg er helt salig med tanke på at jeg snart kan få begynne å pynte så smått...har faktisk strøket juledukene i kveld.. :ler:

Ikke lagt dem på da...men de er ferdigstrøkne iallefall!

Håper dere koste dere med filmen i kveld! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, snør det fortsatt, monja?! :veldigsur:

Så moro at dere kommer nedover til sommern - vi skal selvfølgelig få til et treff da, det er jo ikke akkurat SÅ mange sjanser som byr seg, dessverre!

Imponert over hvor godt Torstein sover jeg - virkelig snill gutt med godt sovehjerte! Så heldige dere er med det - det er jo ingen selvfølge, dessverre...

Håper mandagen deres er fin! :)

:klem:

K

Skrevet

Men du kan da ikke stå langt nede på side 2 vel?

Så flott av Torstein sover så mye, håper Marcus også begynner å sove merpå nettene, men det virker som han er et skikkelig nattedyr. Han er mye våken på dagen også, så det virker som han ikke trenger så mye søvn.

Jeg tenkte på det med nissedrakten og str. Marcus har begynt å bruke størresle 62 nå han! Han er jo bare 1 md.(i dag faktisk), så lurerpå om vi nesten måtte hatt 68 jeg. Rart hvor stor forskjell det er på babyer.

Noe av det i 62 er litt stort, men mye av det i 56 er for lite. Det er spesielt de klærne med føtter som blir for små, for føttene er så korte!

Håper uken deres har vært fin, og at resten oså holder mål.

Skrevet

Er monja-familien opptatt om dagen? :wink:

Du holder ikke på med juleforberedelser vel? :fy: Det er for tidlig - du må vente i hvertfall enda ei uke, monja.

Tenke seg til, neste søndag er det 1.søndag i advent! :sjokkert:

Det skal bli koselig med jul! :)

K

Skrevet

Heia Monja! :vinke:

Hvordan står det til? Lenge siden du har vært innom KG nå.. :sjenert:

Ville bare innom for å ønske deg en kjempe fin dag jeg! :klem:

Skrevet

Innom for å ønske deg ei fin helg Monja!

Håper alt står bra til med dere alle tre!

Stor :klem: fra Sanna!

Skrevet

Takk for hilsener, Susanna, Middis, Kverula, Sandra, Madden og Malou :hjerte:

Vi har stoooore telefonproblemer :evil: Vært uten telefonlinje siden tirsdag eller onsdag, og enda er det ikke håp for at vi får den tilbake før til neste helg eller uka etter det. Tror det er brudd sånn at graving er eneste utvei for å få det retta på :evil: :roll:

Men nå er jeg på jobben til monjamannen for en kjapp oppdatering iallefall. Bedre det også. Så jeg er her fortsatt, men ikke så ofte.

Det snør fortsatt - kommet ca 50 cm siden det begynte. Det er koselig med snøen da, men nå synes jeg det er nok. Kaldt er det også, ned mot minus 12 grader på natten så langt. Heldigvis ikke mer enn minus 10 på dagen så enda kan Torstein komme ut om dagen. Kler han godt da, men ullbody, strømpebukse, ullsokker, genser, bukse og skikkelig tykk dress. Og skinnlue med for :-)

Gutten vokser og vokser, og på tirsdag er han to og en halv måned alt. Tenk at det bare er litt over to uker til han er 3 mnd gammel. Herregud som tiden flyr :o Han sover godt om natta og spiser masse. Han er mer våken på dagen nå - sover ca 1 - 2 timer mellom klokka 07.30 og 22.30, men det er kos det. Sitter masse i fanget og ligger på gulvet og leker med babygymen sin. Herlig :hjerte: Og han ler og smiler hele tiden nå.

Nuvel, nå vet dere iallefall at vi lever og vi kommer sterkere tilbake etterhvert. Skal prøve å titte innom iløpet av uka også.

Stooor :klem: til dere alle - som jeg savner masse :grine:

Skrevet

Hei vennen! :)

Godt å høre at dere er i farta - syns det var VEL lenge siden oppdatering, nemlig! :wink:

Joda, det er vel greit med litt snø, men jeg er også enig med deg at det nå er nok. Vi har foreløpig ikke 50 cm, men 20 holder lenge! Kan ikke huske at det har pleid å være så kaldt her hos oss på denne tiden av året, men det er faktisk rundt 10 minus her også om dagen, og det er litt i overkant syns jeg. Det begynner faktisk å bli litt lite ved i skjulet vårt allerede... :o

Ja, tida går fort - tenk, snart 3 mnd gammel allerede. Husker at vi var på hytta da det nærmet seg fødselen, var så spent når jeg fikk melding om at dere var på vei til føden. Det var vel "falsk alarm" den gangen, men det gikk ikke lenge før den herlige meldingen om at Torstein var kommet til verden tikket inn på mobiltelefonen. :hjerte:

Ha en fortsatt fin uke, monja - og så håper jeg at telefonlinja deres snart er i orden igjen!

K

Skrevet

Nå er jeg så innmari lei av å ikke ha telefonlinje :kjempesinna: Og nå er jeg drittlei Tele2 så idag har vi bytta tilbake til Telenor (som jeg aldri skulle tilbake til :oops: ) Fikk iallefall et kjempetilbud og det kunne vi jo ikke si nei til :sjarmor:

Jeg er på jobben til gubben nå så jeg får iallefall skummet KG og nybakt mamma, men det er ikke håp for meg før over helga gitt. Blir så irritert :roll: :evil:

Uansett, vi lever i beste velgående!

:klem: til alle som er innom.

Skrevet

Du har fått pm! :wink: Og så kommer det snart en mail med bilder av meg og Kjolen min - for jeg må jo dele litt glede! :wink:

Ha en fin kveld, kjære monja! :klem:

K

Skrevet

Takk for koselig melding Monja! :vinke:

Innom for å ønske deg ei kjempefin helg!

Mange :klem2: fra Sanna

Skrevet

Så ergerlig da at du ikke har linje!! Hadde fått fullstendig abstinenser jeg da...men du har jo en herlig liten Torstein sammen med deg da..så du har jo ikke fritidsproblemer...sånn som div. andre KG-brukere... :oops: og da snakker jeg igrunnen mest om meg selv...

Håper uansett at du er snart tilbake iblant oss igjen, sånn som normalt altså!! :)

Ha en riktig fin helg!! :klem:

Skrevet

Innom her for å oppdatere litt her inne. Fikk en sms fra monja. De har fortsatt ikke fått telefon, men håper på nettoppkobling i morgen.

En trist nyhet:

Onkelen til monjamannen døde dessverre av kreft i dag og monjafamilien er i sorg. :( Kondolerer, vennen. :trøste: :dagensrose:

En glad nyhet:

Flinke lille Torstein :babygutt: sov fra 18.00 i går til 02.15 i natt. :klappe: Så sovna han igjen klokka 03.15 og sov til 08.10. :danse:

Håper å se deg her snart igjen, monja. :klem2:

Skrevet

Kondolerer. Håper det går bra med dere..

Det er jammen meg på tide at den telefonlinja begynner å virke igjen snart nå.

Malou :klem:

Skrevet

Så trist med dødsfall i familien... :trøste: Tar tid å fordøye sånt... :roll:

Ellers håper jeg du er tilbake snart, vennen - savner oppdateringene dine! (Fint at middis hjelper til i mellomtiden, da! :wink: )

K

Skrevet

:trøste: kondolerer Monja! Det var trist nyhet!

Stoor :klem: fra Maddie

Skrevet

GUESS WHO'S BACK :sjarmor:

Endelig er jeg tilbake på KG og nå har jeg nok MASSE å ta igjen. Snille mannen min er pappa på heltid i kveld sånn at "hu mor" får tatt en skikkelig KG kveld :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...