monja Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #3361 Skrevet 9. desember 2004 Har gjort et kjempekupp på bæresele. Fikk tak i en helt ny en på QXL og skal betale 160 kroner + frakt for den. Det geniale er at den aldri har vært brukt, og ny kostet den 750 kroner. Gjett om jeg er fornøyd eller
monja Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #3363 Skrevet 10. desember 2004 Sovna ikke før klokka 6 i morges jeg. Var jo bare så våken. Så på TV, skrev brev og leste alle blader jeg fant, men ble ikke trøtt. Klokka 9 var jeg oppe igjen, og jeg er fortsatt ikke trøtt :klø: . Nå skal jeg på shopping alene og det er en voksen handleliste. Tror nok det ryker et par tusenlapper idag ja (og da snakker vi bare mat... )
Jinx Skrevet 10. desember 2004 #3364 Skrevet 10. desember 2004 Merkelig rart...(som jentene sier) - at du ikke er trøtt.... Hm... Du slukner vel til kvelden tenker jeg... Kos deg på shopping !!!! Elsker å handle matvarer.. Spes store frukt/grønt disker... Herlig...
Sandra Skrevet 10. desember 2004 #3365 Skrevet 10. desember 2004 Ja det var et kupp monja! Hva slags merke var det? Vi har fått en i gave med bare en stropp. Vi har ikke brukt den så mye ennå, men ser ut som Marcus trives helt greit i den. Merkelig at du ikke er trøtt etter så lite søvn! Håper du får en fin helg.
monja Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #3366 Skrevet 10. desember 2004 Fortsatt ikke trøtt Får vel en kjempesmell i morgen tenker jeg Nåja, mannen måtte være med på shoppingen for jeg måtte jo ha noen til å bære :oops: Bare såvidt vi fikk med oss både varer og barn hjem. Ganske trangt en stund der ja :-) Men det gikk 2000 kroner bare i mat (og to kasser med brus som vi måtte lagre til svigermor fordi bilen ble for liten når vi hadde med vogna )Men da har vi handlet inn til julaften, baking og middager de neste 2 ukene. Synes vi kom ganske greit ut av det. Og en kjempepakke med bleier. Vi har allerede en full pakke Libero 7 - 14 kg og en full pakke Coop 7 - 18 (?) kg stående, men jeg får jo aldri nok. Så idag kom vi hjem med en svær eske Pampers 7 - 18 kg. 94 bleier i en pakke - kosta 110 kroner. Så nå har gullet 156 bleier og skal være forsynt en stund Kjøpte også en pakke med NAN1 selv om jeg hadde en uåpnet pakke i skapet, men han spiser masse nå så det er bedre å være føre var synes jeg (hamstermonja ) Bæreselen er av merket BabyBjørn, Sandra. Håper den blir OK, men om ikke kan jeg jo selge den litt dyrere da
Cilla Skrevet 10. desember 2004 #3367 Skrevet 10. desember 2004 Bleier er alltid kjekt å ha..... Får av en eller annen grunn panikk om det er mindre enn 2 pakker stående "på lager", handler ofte 8 pakker i slengen jeg da
monja Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #3368 Skrevet 10. desember 2004 Sånn er jeg og. 2 pakker er et minimum....
monja Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #3369 Skrevet 11. desember 2004 Ja ja.....sovna ikke før halv 7 i morges, og var oppe igjen klokka halv 9. Fortsatt ikke trøtt.....rusa på livet kanskje? Det skal nevnes at det meste av natta lå jeg og lurte på om huset skulle blåse ned
monja Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #3370 Skrevet 11. desember 2004 I morgen tidlig reiser vi til Trondheim og blir der til mandag. Hjemme igjen på kvelden en gang. Gleder meg mye, men gruer meg litt til å bo på hotellet med smurfen. Håper han ikke blir for urolig. Og så skal vi besøke jinx og de herlige ungene hennes Vi snakkes snart!
Cilla Skrevet 12. desember 2004 #3371 Skrevet 12. desember 2004 God tur til Trongheim Monja! Går sikkert kjempefint på hotell, dere har vel bestilt barneseng. Blir sikkert kjempekos å treffe Jinxen!
Susanna Skrevet 13. desember 2004 #3372 Skrevet 13. desember 2004 Heisann Monja! Håper dere koste dere masse i Trondheim, og at det gikk bra for Smurfen å bo på hotell! :klem2: fra Sanna!
monja Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #3373 Skrevet 13. desember 2004 Vi er hjemme!!! Og vi har kost oss skikkelig. Gikk kjempegreit å kjøre stort sett hele veien (møtte partier med skikkelig slaps, men det gikk da det og) til Trondheim. Så dro vi på besøk hos Jinx!!! Ikke fritt for at det var litt sommerfugler i magen før det - kjente dem godt jeg Men det var ei utrolig hyggelig jente, med fire nydelige barn (med lyd ). Torstein ble helt stum av beundring, men etter noen timer ble han temmelig sliten og hylte som en stukket gris. Nåja, vi dro videre, og etter noen minutter i bilen sluknet han - puh ! Han fikk hvile noen timer i vogna mens mor løp på kryss og tvers mellom butikker på søndagsåpne City Syd. Til slutt fikk han nok av det og, og mens mamma'n løp enda raskere matet pappa pjokken. Såååå lei seg for å slippe butikker han da Vi kom til hotellet rundt 17.30 og det var kjempehyggelig. Lite og intimt og med god utsikt til leiligheten over veien - vi havna i 4. etasje Torstein lå på senga og lekte med babygymmen en stund, men så ble det tid for kveldsmat og bleieskift før pyjamasen kom på. Klokka 21 slukna han i vogna si og sov fredelig fram til klokka 23. Da begynte han å gråte - uten å våkne - så jeg regner med at han bearbeidet inntrykk fra dagen. Sikkert følt litt traumer med å sitte så lenge i bilstolen. Jeg satte meg ned og strøk han på kinnet og prata litt til han og da roet han seg. Sov så til klokka 07.30 i morges. Kjempeflink :-D Så stelte vi han, ga han mat og bytta klær. Han lå og pludret for seg selv mens vi spiste frokost. Idag har vi vært på en lengre trilletur i Trondheim, mannen var på legetime på St.Olavs (alt er bra med han) og vi har hatt tre timer i bil hjem. Herlig å komme hjem, men jammen gjorde det godt å være borte en tur også. Vi koste oss, og blakka oss, men pytt pytt
Sandra Skrevet 14. desember 2004 #3374 Skrevet 14. desember 2004 Koselig å lese om monjahverdagen! Ville bare stikke innom og legge igjen mine spor. Leser mer enn jeg får lagt inn innlegg her! Torstein er nydelig på det siste bildet i albumet..(de andre og da ) Nå skal jeg avgårde på barseltreff!
monja Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #3375 Skrevet 14. desember 2004 Torstein har snudd seg fra rygg til mage idag - 2 ganger
Gjest Chica Skrevet 14. desember 2004 #3376 Skrevet 14. desember 2004 Det står respekt av å tore å dra på City Syd når det er søndagsåpent! Kjørte forbi en lørdag, og fikk panikk bare at å se alt folket jeg... Pleier å dra siste timen før stengetid i ukedagene i håp om å få butikkene for meg selv jeg... Men så hater jeg å stå i kø og da...
Susanna Skrevet 15. desember 2004 #3377 Skrevet 15. desember 2004 Torstein har snudd seg fra rygg til mage idag - 2 ganger Så flink Torstein er!! Håper dere får en kjempe fin dag Monja! Mange fra Sanna!
Malou Skrevet 15. desember 2004 #3378 Skrevet 15. desember 2004 Innom med en liten førjulsklem på en en ellers trist og grå onsdag her i pannekakelandet. Har dere vært ramt av uværet der oppe eller slapp dere unna? Håper det står bra til i allefall og at dere koser dere i førjulstida. Malou
monja Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #3379 Skrevet 15. desember 2004 Jeg har blitt mobil når jeg er på KG. Sitter på stua med min nyervervede laptop Blir myyye enklere å både passe baby og være på nett nå ja Takk for hyggelige hilsener jenter alltid hygglig når noen ser innom, men dessverre er jeg ikke så flink til å skrive for tiden :fy: Lover at jeg skal prøve å bli flinkere mot jul, men det er neppe tid for KG da. Så mye å gjøre og bare 9 dager igjen Vi gikk faktiskt klar av stormen vi. Trodde den skulle komme inn over oss med full kraft etter at den herjet på vestlandet, men jammen hoppa den over oss og gikk rett til nordland istedet. Og når jeg så på TV idag er jeg i bunn og grunn ganske glad for det - puh :-? Men det er ikke mye vinterstemning nei. Ønsker meg litt snø til jul da. Så kan den ligge her en uke før den drar igjen. Akkurat nå er det så grått og trist at det er helt grusomt. Klarer ikke å glede meg til jul som jeg hadde gjort om det hadde vært myd deilig hvit snø. Håper håper :-) I morgen skal vi på dåpssamtale og så skal vi etterpå til 3 mnd kontroll. Og Torstein skal få sin første sprøyte Glad mannen skal være med jeg....det er nok verre for mor enn for sønn tenker jeg.
Malou Skrevet 16. desember 2004 #3380 Skrevet 16. desember 2004 Laptop i stua er supert! Har du fått trådløst nettverk også? Det har nemlig jeg og det er deilig. :-D Godt å høre at dere slapp unna stormen. Høres forøvrig ut som det er omtrent like grått og trist hos deg som det er her. Men jeg har sånn mer eller mindre vent meg til grå jul jeg da.. Regner med at Torstein klarer spøyta med glans. Om det gjør litt vondt med en gang så går det jo fort over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå