Malou Skrevet 10. februar 2005 #3461 Skrevet 10. februar 2005 Du kan jo bare late som om du "glemte" å flytte dagboken din? Jeg er enig med Kverula, du hører jo til her inne hos oss. 7 dager jobb og 7 dager høres fint ut. Lang helg!
monja Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #3463 Skrevet 10. februar 2005 Jeg begynner å bli syk jeg. Hadde feber i natt, men det gikk heldigvis over. Så nå er det bare vond hals og snørr på tonnevis igjen Håper det forsvinner før det bryter ut da.... *borte* Idag sa mannen at dødsannonsen til onkelen min sto i lokalavisa. Har ikke sett den, og gruer meg til å se den også. Har gått bra de siste dagene, men når det liksom kommer "svart på hvitt" blir det så virkelig Kommer så nærme.....Det sto navnene til mormor og morfar, mamma og hennes to søsken og deres ektefeller, mitt navn og min bror og våre fire søskenbarn, og Torstein sitt navn og sønnen til ene søskenbarnet mitt. "Vår kjære gammelonkel" De to fikk jo aldri se gammelonkelen sin. Torstein var nesten 5 mnd da gammelonkel døde og Ole Martin, som den andre heter, var bare en dag gammel. Skal lage en side i albumet til Torstein om gammelonkel han aldri fikk treffe. Lime inn noen bilder og sånt. Samme skal jeg gjøre med onkelen til mannen som døde i november. Han fikk aldri treffe han heller.... Selv om det og var utrolig trist var jo han over 60 år mens onkelen min var bare 37. Det er så urettferdig. Og så måtte det jo selvsagt være favorittonkelen min og da. Vi var svært nært knytta da vi var mindre, for han er jo bare 10 år eldre enn meg. Dessverre taff jeg han ikke mye de siste årene for han flytta sørover og da ble det mindre kontakt. Huff, ble bare syting dette......
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #3464 Skrevet 11. februar 2005 :trøste: Godt å sette noen ord på vonde tanker og følelser, er det ikke...det er jo sånt man har dagboka til, vettu, vennen... K
monja Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #3465 Skrevet 13. februar 2005 Min aller første morsdag!!!!!
Arwen Skrevet 13. februar 2005 #3466 Skrevet 13. februar 2005 Min aller første morsdag!!!!! Grattis!!
monja Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #3469 Skrevet 13. februar 2005 Kjempekoselig! Fikk ikke frokost på senga, men har fått nyvasket hus, herlig middag, masse kos med familien og kake..... En helt perfekt dag!
monja Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #3471 Skrevet 16. februar 2005 Idag har vi vært i begravelse til onkelen min. Trist, men det var en flott begravelse da. Etterpå var vi på minnestund, og det ble lest opp over 130 hilsener som kom med telegram, blomster, blomstergavekort etc :o Hyggelig at folk tenker på besteforeldrene mine. Synes fryktelig synd på dem som har mista sin yngste sønn Men som mormor sa: "Livet må gå videre - vi kan ikke sette oss ned i en stol og bli sittende"
monja Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #3472 Skrevet 17. februar 2005 Idag skal vi på 5 mnd kontroll. Blir gøy å høre hva de sier om det motoriske, for han er ganske flink synes nå jeg da.....Ser han følger utviklingen 4 - 6 mnd ganske så bra så vi er vel i rute her i heimen. Blir jo feil å henge seg i opp i sånne oversikter, men det er jo litt greit med en pekepinn da. Og så er det sprøyte da. Sikkert verst for mamma'n så derfor er pappa'n med også. Men han vil jo være med på alt som har med sønnen å gjøre, så kontroller er obligatorisk for han Synes det er flott at han engasjerer seg så mye jeg :nikker: Før kontrollen er det meningen at vi skal på barseltreff, men jeg tror egentlig jeg hopper over det. Torstein er litt i ulage etter turen igår og har to tenner som plager han så det er kanskje best å slappe av før kontrollen klokka 13. Samtidig hadde det jo vært moro å treffe de andre igjen da.....Dilemma
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #3473 Skrevet 17. februar 2005 Flott å lese om engasjementet til både mor og far i denne dagboka, heff - blir imponert over alt det holdes oversikt over av tid, utviklingsnivåer, kontroller, tenner osv, osv. Det er tydligvis noe som SKJER når man blir foreldre! Jeg hadde vel fått hetta om jeg skulle hatt en liten en å passe på og følge opp - men jeg skjønner såpass at når man først har den lille så blir det en helt naturlig del av det. Lurer egentlig litt på hvordan det hadde blitt med en baby i hverdagen jeg. Syns dagene står på hodet nå, jeg...så jeg klarer rett og slett ikke å forestille meg det... Derfor syns jeg det er så fint å lese i dagboka di, heff (for andre gang skrev jeg monja først...) og få ta del i en hverdag med baby! Og etter hva jeg kan skjønne, så må det være helt topp!!! Lykke til på kontroll i dag til alle 3! K
monja Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #3474 Skrevet 17. februar 2005 Takk for hilsen, Kverris Det er mye å passe på for en travel småbarnsmor ja Trodde aldri det skulle skje så mye på så kort tid, men det er helt utrolig hvor fort det går. Kontrollen gikk bra: Vekt: 8500 gram ( +430 gram på en uke :o ) Lengde: 68,5 cm (+ 0,5 cm på en uke) Hodeomkrets: 44,5 cm Sprøyta gikk som en drøm - han var så opptatt av en leke at han ikke merka at det kom et stikk en gang. Ikke noe gråt der nei. Flinke gutten min
Jinx Skrevet 18. februar 2005 #3475 Skrevet 18. februar 2005 :o Torstein har tatt igjen gutta mine i vekt nå.. Ønsker deg en god helg Monja!!! Koooooooooooooos deg masse
Midnattsol Skrevet 19. februar 2005 #3477 Skrevet 19. februar 2005 GOD HELG, vennen! Skulle ønske du kunne vært sammen med oss i dag. :klem2: Kos deg med mann og barn. :blomst_opp:
monja Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #3478 Skrevet 20. februar 2005 Lat søndag! Mann og barn ligger på gulvet og leker, men det høres ut som om lillegutten er litt småtrøtt så det er kanskje tid for en dupp snart. Har vært på bursdag til søskenbarnet til heffalompmannen ( ) idag og så en snartur til byen. Nå står middagen i ovnen og ikveld er det Big Brother på TVNorge....Skal bare koooose meg! Härligt! I morgen skal vi på middag til svigers og det blir digg. Verdens beste middager er jo dem man ikke lager hjemme da. Og så slipper jeg å bruke fantasien og å ta oppvasken
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #3479 Skrevet 20. februar 2005 Høres ut som en herlig søndag, monj...heffalompen! Hadde det veldig trivelig sammen med Middis og Diva i går, og jeg håper virkelig at vi snart kan treffe deg ved en anledning også. K
Susanna Skrevet 23. februar 2005 #3480 Skrevet 23. februar 2005 Heisann! Heldige du som fikk nyvasket hus på morsdagen da!! Det fikk ikke jeg... Fikk noe annet fint da! Synes forresten det var et fint nytt navn du hadde valgt deg Litt vanskelig å venne seg til, men skal nok greie å huske det etterhvert! Kjempe mange fine bilder av Torstein! Han er da så skjønn! Så trist å høre at du mistet onkelen din.. Håpe du har det bra og ønsker deg en fin onsdagskveld! Mange fra Sanna!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå