Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker deg en riktig fin julefeiring Monja!

Kos deg sammen med dine :-)

Klem fra Cilla :klem2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg monja!

Tenk at vi i morgen skal feire jul med de små babyene våre som vi ventet så fælt på i vår, i sommer og i høst.

Og så fine gutter vi fikk!

Håper dere får en kjempefin julefeiring i monjaheimen!

Stor juleklem fra meg :klem:

Skrevet

Heisann Monja!

Ønsker deg alt godt denne julen. Første julen sammen med godgutten, gled deg!

:klem: Mie!

Skrevet

Tusen takk for mange hyggelige julehilsener. Jeg kommer nok sterkere tilbake etter at julemiddag med svigermor, svigerinne og nevø i morgen (øh....senere i dag :o ) og dåp 1. juledag er unnagjort. Når jeg endelig kan stresse ned og nyyyyte jula.

GOD JUL til alle som tar turen innom dagboka mi disse dagene. Håper dere får den perfekt jula dere ønsker dere..... :klem:

Skrevet

Nå er jeg sliten....fryktelig sliten. Etter en temmelig hektisk julaften med mann, svigermor, svigerinne og nevø på to år - en haug med pakker, dåp i går, med en ny haug med pakker, skal jeg bare kuuuuule ned. Slappe helt av og bare nyte stillheten. Vi fikk nissebesøk på julaften og det var jo spennende. Selv Torstein ble stor i øynene da :o :ler:

Synes vi er ganske tøffe som la dåpen så tett innpå julaften, men det gikk da bra. Dro fra dåpslokalet klokka 18.30 og da hadde lillemann sovet seg gjennom det meste av sermonien i kirken - til og med da presten tok vann på hodet hans - og middagen etterpå. Sliten stakkars gutten vår.

Nyyyter morgenen - ligger fortsatt i senga mens mann og barn er oppe :hjerte: Så snill som lar meg ligge lenge. I morgen er det hans tur til å sove leeeeenge. Idag skal vi ta dåpsbilder av Torstein. Det betyr på med kjolen igjen og så rett i vippestolen for litt takkekortbilder. Ble ikke tatt sånne bilder i går, for vi ble så stressa at vi bestemte for å vente til idag.

Skrevet

Må innrømme at jeg blir litt småsvett av denne

julehelgen din ja Monja.. :klem:

Gratulerer så mye med overstått dåp !!

Håper dere nå bare kan slappe av i romjula..

Bare spise godsaker og kooooooooooose dere !!!!

Fortsatt God Jul !!!

Skrevet

Gratulerer med overstått barnedåp. Hyggelig at barnet visste å oppføre seg, da.

Du får slappe av i romjula.

Skrevet

Gratulerer med barnedåpen da monja!

Ha en fin romjul :)

Skrevet

En litt forsinket god jul til Monjafamilien. Håper dere koser dere masse!!

:klem:

Skrevet

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår og en hyggelig nyttårsfeiring!

Nyttårsklemmer fra Malou

Gjest Madden
Skrevet

:o Jøss! Det var dristig gjort av dere å ta dåpen akkurat da! Godt at det er overstått da!

Riktig Godt Nytt År Monja!

Stoor :klem: fra Madden :)

Skrevet

Gratulerer med overstått dåp. Har ikke vært så veldig aktiv på KG i det siste så har ikke vært så mye innom noen plasser, dessverre.

Hvordan var nyttårsaften? Hunden vår ble vettskremt stakkars så vi gikk raskt inn igjen hvor han ikke hørte smellene så godt.

Godt nyttår til alle i monjafamilien. :klem2: :kyss:

Skrevet
Where r u ? :roll:

:Nikke: :klø:

Håper dere har det fint i monjaheimen, og at du bare har en liiiiten KG-pause!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...