Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2004 #3341 Skrevet 6. desember 2004 Hei vennen! Det er litt hektisk i Kverula-verden for tiden, men jeg tenker på deg og lille Torstein rett som det er! K
monja Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #3342 Skrevet 6. desember 2004 Håper du fikk noen ideer med linken jeg sendte deg, Susanna Moro er det iallefall å gjøre om litt på bildene. Tenker masse på deg og, Kverula! Håper det roer seg litt for deg etterhvert Har vært på besøk hos søskenbarnet til mannen, som bor "rett-neddi-gata-her" (om man kan si det på landet da ). De har en gutt på 6 uker så det er bare kos der i gården også. Tror jeg skal finne senga snart.
Susanna Skrevet 7. desember 2004 #3343 Skrevet 7. desember 2004 Håper du fikk noen ideer med linken jeg sendte deg, Susanna Moro er det iallefall å gjøre om litt på bildene. Joda, er på god vei ihvertfall til å få til noe!! Ikke enkelt når alt skal være på "fotoengelsk" slik som PSP er oppbygd. Det skulle helt klart vært et PSP program på norsk også! Tuusen takk for en flott link ihverfall! Håper du får en flott dag Monja!
monja Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #3344 Skrevet 7. desember 2004 Pjokken sover enda, og for en gangs skyld snorka ikke jeg til klokka 12 Så nå vaskes både kopper og klær....
monja Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #3347 Skrevet 8. desember 2004 Har fått tilsendt papirene mine fra fødeavdelinga. Morsomt å se på for jeg husker ikke alt så det er greit med en "reminder" synes jeg. Dessuten sto det en del der som jeg ikke visste - f.eks at morkaka mi veide 560 gram og at jeg blødde ca 400 ml under fødselen. Ja, ja, viktig å vite Idag er Torstein 2 mnd, 4 uker og 1 dag gammel - og i morgen runder vi 3 mnd :-D Helt utrolig at det er så lenge siden han kom synes jeg. Og nå er han blitt så stor og flott. Og blid ikke minst. Er oppe lenge om dagene nå og smiler og ler. Han har hatt noen runder der han har ledd så han hikster og da må jo mamma'n le hun også
Midnattsol Skrevet 8. desember 2004 #3348 Skrevet 8. desember 2004 Den veide det ja....fikk plutselig et bilde tilbake i hodet. Det var litt av en dristig juleavatar du har fått deg, monja. :hjerter2:
monja Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #3352 Skrevet 8. desember 2004 Får ikke gjort noe konstruktivt om dagene. Skulle ha gjort masse før jul, men det vil seg liksom ikke :-? Mannen er derimot mer målrettet. Slo til og bakte 4 brød i går Huff, enn om noe av den !arbeidslysten" hadde smitta over på meg.....sukk....Men jul blir det uansett. Sitter og tenker på julegavene jeg. Spekulerer fælt på hva jeg skal gi dem som har alt. Har tenkt på hjemmelagde oljer til mamma og svigerfar, men vi får se....Får gruble videre i kveld :-)
Midnattsol Skrevet 8. desember 2004 #3353 Skrevet 8. desember 2004 Hvem er det som har alt da? De har forresten mye fint på yera som det reklameres for her på KG.
monja Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #3354 Skrevet 8. desember 2004 Mamma og pappa har alt, svigerfar og kona hans har alt (og enda litt til), så jeg tenkte at hjemmelagde oljer ville være midt i blinken for det kommer de iallefall til å bruke. Men hvor får jeg kjøpt flasker som egner seg til sånt? :klø:
April Skrevet 8. desember 2004 #3355 Skrevet 8. desember 2004 Jeg trenger også noe av den arbeidslysten, monja! Så flink mann du har..Men jeg regner med du er ganske flink også jeg! Så stor Torstein har blitt alt da :-) Må være moro å se de vokser så mye.. Håper du har tid til å kose deg litt i førjulstiden også! Det er ikke så lett å finne noe til de som har alt bestandig, men hva med gavekort på opplevelsesting? Revyer, teater, evt massasje og sånt? Kos deg og ha en fin kveld :-)
Midnattsol Skrevet 8. desember 2004 #3356 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har kjøpt en deilig myk fleece-morgenkåpe til mamma. Kanskje det hadde vært noe, eventuelt i tillegg til gode oljer? (Skal kjøpe meg en slik morgenkåpe selv for det er så godt med morgenkåper.)
Sandra Skrevet 9. desember 2004 #3358 Skrevet 9. desember 2004 Wow! 3 md! Tiden har jo gått så fort! Han er en nydelig liten gutt, bildet var kjempefint! Ha en fin dag
monja Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #3359 Skrevet 9. desember 2004 Vi bor på en øy med ca 700 innbyggere og alle kjenner alle (ikke vi da, for vi er bare innflyttere med to års fartstid). Igår ringte det på døren og utenfor sto en hyggelig dame fra Sanitetsforeningen her. Hun hadde en gave til Torstein - som var noe foreningen gir til alle nyfødte på øya her. Vi åpna den og inni pakken lå en flott sølvskje med fødselsdatoen inngravert på baksiden Synes det var en utrolig flott gave, og en flott gest av foreningen. Ble jo helt rørt jeg. Takk for besøk, Middis, Juni, Cilla, Malou og Sandra :blomst_opp: Alltid hyggelig. Idag har vi ikke mange planer. Vi skal ned på helsestasjonen å veie smurfen vår. Spennende å se hvor mye han har lagt på seg denne siste måneden. Utviklingen til Torstein er helt utrolig. Han har satt den på rakettfart tror jeg. Nå kan han: -le -holde hodet stødig -gjenkjenne ansiktet ditt -snu seg etter lyder -føre hendene sammen -hvine, gurgle -gjenkjenne stemmen din -lage vokale lyder -følge objekter -griper leker -tar etter objekter -tar etter og spiser på ting -ha myke bevegelser -gurgler igjen når du prater Flinke gutten
monja Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #3360 Skrevet 9. desember 2004 Vi har vært og veid store gutten vår. Idag var han akkurat 6500 gram, 63,5 cm og 42,5 cm i hodeomkrets. Jammen har han blitt stor og flott ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå