monja Skrevet 11. november 2004 Forfatter #3281 Skrevet 11. november 2004 Fy flate som det høljer ned :o Og blåser.....det er jo storm utenfor husveggen jo
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2004 #3282 Skrevet 11. november 2004 For en kjempegod ide med barseltreff! Er det sånn at alle kjenner hverandre godt fra før, eller blir omgangskretsen utvidet med dette? Uansett - en fin ting å gjøre! :D Syns været du beskriver minner veldig om det som foregår utenfor husveggen her hos meg også jeg... Det er definitivt høst. Nå skal jeg snart køye jeg, skal bare titte litt på Kg først, og spise en mandarin! God kveld, vennen min! K
monja Skrevet 11. november 2004 Forfatter #3283 Skrevet 11. november 2004 Jeg kjenner ikke flere enn to stykker fra før (har jo ikke bodd på øya mer enn to år), så det er en flott måte å utvide bekjentskapskretsen på. Og så er det jo så flott at alle som skal gå på skolen sammen blir kjent fra de er babyer. Den siste er jo faktisk ikke født enda Tipper det ikke er mange "byskoleklasser" som har kjent hverandre fra de var nyfødte. Moro å se utviklinga også, for den eldste er 10 mnd og så er det tripp trapp tresko nedover. Utrolig hvor fort de utvikler seg altså. De som var på treffet idag var 3 uker, 7 uker, 2 mnd (vi ), 3 mnd, 4 mnd og 10 mnd. Herlig
monja Skrevet 12. november 2004 Forfatter #3284 Skrevet 12. november 2004 Nå har alle 5 parene som var på svangerskapskurs sammen (september/oktobergjengen) fått barna sine. Den siste ble født i natt - 14 dager over termin Så nå kan vi treffes med ungene våre. Vi har snakka om det lenge, men det var smart å vente til sistemann hadde født syntes vi. Nå er det fritt fram Barna kom i følgende rekkefølge: Gutt: Torstein - født 9. september (termin 28. september) Gutt: Henrik Aleksander - født 26. september (termin 27. september) Jente: Ragnhild Sofie - født 2. oktober (termin 10. oktober) Gutt: Elias - født 17. oktober (termin 17. oktober) Gutt: Navnløs enda - født 12. november (termin 30. oktober) HURRA FOR ALLE OSS!!!!
monja Skrevet 12. november 2004 Forfatter #3285 Skrevet 12. november 2004 Idag fikk mannen lønn så nå kan jeg fylle opp kjøleskapet igjen :oops: Har vært litt stramt her denne mnd. Gleder meg til desemberlønna jeg.....Blir iallefall litt mer å rutte med da Min mormor og morfar kommer også til byen idag (de bor nesten 25 mil unna oss) så igjen skal Torstein få møte oldeforeldrene sine. Det blir fint. De så han da han var noen få uker, men nå skal de få litt mer tid med han. Vi reiser inn til mamma i 10 tiden. Blir moro. Mannen har vært på brannvernlederkurs i går og idag så det er ikke mye å høre fra han på dagtid gitt :-? Han skal møte oss i byen når de har pause klokka 12 idag da Og når vi kommer hjem har han sagt han skal bake 4 brød. Det er gutten sin det Fysj, for et vær det er idag. Skikkelig hagl, og jeg som kjører på sommerdekk enda. Kanskje på tide å legge om i helga?!?
Gjest Maikana Skrevet 12. november 2004 #3286 Skrevet 12. november 2004 Innom på en "longtime overdue" hilserunde. Har lest litt i dagboken din Monja, og det er så koselig å følge med dere. Her får du en blomst fra Maikana
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 #3287 Skrevet 12. november 2004 Ha en fin dag, monja. Kose dere.
Susanna Skrevet 12. november 2004 #3288 Skrevet 12. november 2004 Så koselig med barseltreff da! Har også tenkt tanken på å møte andre kommende mødre. Men jeg er ikke den som roper høyest i forsamlinger og slikt, er litt sjenert av meg, så jeg har ikke turt enda. Men jeg har da også et søskenbarn som har termin tre uker før meg, så det blir til at vi treffes en del. Men jeg har enda ikke hørt om noen som ikke har likt seg på slike treff! Ja, uff, det hagler her også i dag.. Så nå er veiene hvite.. Heldigvis har jeg skiftet om til vinterdekk! :-) Du får be mannen din gjøre det i helgen da Monja! For ån flink mann du har da Monja, baker brød! Ikke verst! (det hender min mann også slår til av og til ) Det er kjekt de også kan gjøre det av og til..Blir jo så lei av de butikkbakte også.. (for jeg orker ikke å bake brød hver uke.. ) Håper dere får ei kjempe fin helg Monja! Takk for koselig hilsen i dagboken min! Stor :klem2: fra Sanna!
Nanella Skrevet 12. november 2004 #3289 Skrevet 12. november 2004 Koselig med barselstreff ja! Da slipper barnløse venninner og høre alle detaljene til en hver tid og man snakker til noen som vet hvordan man har det Takker for hilsen i dagboken min God helg!
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #3290 Skrevet 12. november 2004 Takk for hilsen og omtanke Monja.... Det varmer veldig Håper du får ei flott helg!
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2004 #3291 Skrevet 12. november 2004 Legge om til vinterdekk nå, monja! :fy: Trodde det var påbudt fra 1.november jeg! Så koselig med bestforeldre/oldeforeldre-besøk - håper dere har hatt det fint sammen i dag! Fredagsklem til monja og lille Torstein! K
monja Skrevet 14. november 2004 Forfatter #3295 Skrevet 14. november 2004 Oj, så mange som har vært innom :-D Maikana. Så hyggelig at du liker å lese i dagboka mi. Synes kanskje det blir litt mye baby for tiden, men det er nå en gang det som opptar livet mitt for tiden Takk for Middis! Jeg er ganske så stille av meg jeg og, Susanna, men det var hyggelig på barseltreff likevel. Man blir litt varmere etterhvert, så det gikk veldig bra det. Synes det er flott å bli kjent med nye folk, men jeg er veldig glad jeg hadde noen å dra dit sammen med. Det er liksom det som er det verste synes jeg. Komme helt alene til et sted jeg ikke kjenner noen. Koselig med søskenbarn som har termin så tett innpå deg selv. Ett av mine søskenbarn skal også ha, men hun venter ikke før Torstein er over 4 mnd, dessuten bor hun langt unna....Alt for langt unna :cry: Idag skal bilen min få vintersko Jeg tror de barnløse venninnene liker å høre om babyen også, Silje Dessuten har jeg jammen ikke mange venninner som er barnløse når jeg tenker meg om Huff, det er så trist, Madden, så en hadde du iallefall fortjent. Håper det ikke knekker dere helt selv om det er tungt, og at dere en dag lykkes. Det er jeg nemlig sikker på at dere gjør Ja ja ja, for et mas Vinterdekk kommer på idag, Kverris. Det er ingen vei tilbake nå. Har lagt seg noe hvitt guff på plena i natt *lurer på hva det kan være?* Var veldig kos med oldeforeldrene til pjokken. Han smila og lo og "prata" masse med pldemor så det var veldig vellykket. Nå ser vi dem neppe før dåpen på grunn av avstanden. Men så vurderer vi å ta oss en tur oppover da. Takk for god helg hilsen, Sandra, og lørdagshilsen, Kverula! Jinx
monja Skrevet 14. november 2004 Forfatter #3296 Skrevet 14. november 2004 I går la lillegull seg klokka 22.00 og han har sovet til nå. Han grynter litt i senga si, men gjør vel egentlig ikke noe tegn til at han skal våkne. Flinke gutten vår
monja Skrevet 14. november 2004 Forfatter #3297 Skrevet 14. november 2004 monjamannens første farsdag! Den blir ikke spesielt feiret idag, for vi skal på besøk til våre egne fedre idag. Vi tok feiringen litt på forskudd med kake og svigermor på besøk i går vi. Pakke ville han heller ikke ha, for han har fått billett til konserten med Iron Maiden så han ville ha den som felles farsdags/julegave
monja Skrevet 14. november 2004 Forfatter #3299 Skrevet 14. november 2004 I går så vi DVD - kvalitetstid sammen (bortsett fra at Torstein satt på fanget til pappa'en sin da) - "The Prince and me" (romantisk komedie) Var en helt OK film. Nå skal vi se "the day after tomorrow" som nok stiller i en helt annen kategori
Malou Skrevet 14. november 2004 #3300 Skrevet 14. november 2004 Her snør det heldigvis ikke, men det er kaldt som bare det (rundt 0-1 grad i skyggen)! Men det positive med det (kulda) er jo at himmelen er knall blå og sola skinner. Dette er faktisk den andre helgen på rad i november med knallvær! Hva skjer? Vel i hvertfall, min bil skal også få vintersko på i dag. Man kan jo ikke risikere at den får forfryste ehh.. tær heller. Fortsatt god søndag! Malou-Jen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå