Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #3221 Skrevet 3. november 2004 Torstein har godt sovehjerte ser jeg - det er jo kjempeflott! Hvordan gikk kontrollen i dag da? K
monja Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3222 Skrevet 3. november 2004 "Glemte" kontrollen jeg, Kverris *fikk helt sperre* :oops: Men fikk ny time 1. desember, så jeg har noen flere dager å tenke på :oops: Så moro at dere skal på en utstilling til, Middis. Det er litt mer "alvor" nå når han er ute av valpeklassen Spennende! Krysser både fingre og tær for snuskebassen din Vært og veid Torstein idag: 5350 gram - og det er +200 gram på 5 dager Et søskenbarn til mannen min fikk en sønn for et par dager siden. Født vaginalt ble han og han var 5600 gram og 56 cm :o Herregud
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2004 #3223 Skrevet 3. november 2004 "Glemte" kontrollen jeg, Kverris *fikk helt sperre* :oops: Men fikk ny time 1. desember, så jeg har noen flere dager å tenke på :oops: Hva slags kontroll er 6 ukerskontrollen da siden du gruer deg sånn... K
Cilla Skrevet 3. november 2004 #3224 Skrevet 3. november 2004 Et søskenbarn til mannen min fikk en sønn for et par dager siden. Født vaginalt ble han og han var 5600 gram og 56 cm :o Herregud :o :o :o
monja Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3225 Skrevet 3. november 2004 6 ukerskontrollen varierer fra sted til sted tydeligvis. Noen steder er det både blodprøver, urinprøve, GU, veiing, snakke om fødselen etc. Men her er det så å si bare GU og kanskje en resept på minipiller (som er heeelt uaktuelt for meg), og siden jeg ikke vil ha GU (synes jeg har spriket nok under svangerskapet jeg) ble det liksom så teit å ta timen. Liker ikke fastlegen min såååå godt, dessuten er jeg litt øm enda :-? Så jeg "glemte" den jeg :oops: Hurra for ammetåke
Sandra Skrevet 3. november 2004 #3226 Skrevet 3. november 2004 Wow! Så flink Torstein er til å sove! Håper Marcus også begynner med det etterhvert, for jeg og Sandramannen er glade i å sove på natten Herregud for en svær baby! Det står respekt av damen som fødte han Rene konfirmanten jo til deg, håper du får litt bedre følelser for GU når det nærmer seg kontrollen, men om du ikke vil får du vel slippe!?
monja Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3227 Skrevet 3. november 2004 :o :o :o Og med en hodeomkrets på 41 cm :o :o :o :o :o :falle-om-og-dø-smiley:
monja Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3228 Skrevet 3. november 2004 Lukk øynene kjære, og vær ikke lei. Mamma vil alltid være hos deg. Når du er våken, når du sover, når du tar dine første skritt jeg lover. Jeg skal kile deg så du ler, og ligger på ryggen og ber om mer. Jeg skal kysse dine kinn, dine ører og din nese, og tørke tårene vekk fra fjeset. Jeg er hos deg, dag og natt, mitt kjære barn, min lille skatt.
monja Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3229 Skrevet 3. november 2004 Lille barn. Lille barn i magen min hva foregår i ditt sinn? Er du lykkelig og glad? Jeg vil at du skal ha det bra! Elskede engel dypt der inne vil du mening i livet finne? Vil du finne kjærlighet vil du finne ærlighet? Vil du nå dine mål leve ut dine drømmer? Tenker du på sånt nå som du svømmer? Bittelille barnet mitt mamma lurer jo litt! Er jeg go' mot deg er jeg tro mot deg Gjør jeg feil gjør jeg riktig? Alle mine handlinger er blitt så viktig! Jeg vil gjøre alt for å beskytte deg på livets lange farefulle vei. Jeg vil, jeg må, jeg skal klare det her for du er meg så inderlig kjær! Til vi møtes, ha det godt, voks og gro for vi skal få det så fint, vi to!
Sandra Skrevet 3. november 2004 #3231 Skrevet 3. november 2004 Og med en hodeomkrets på 41 cm :o :o :o :o :o :falle-om-og-dø-smiley: Gurimalla :o Så fine dikt Monja. Har du skrevet de selv?
Jinx Skrevet 3. november 2004 #3232 Skrevet 3. november 2004 "Glemte" kontrollen jeg' date=' Kverris *fikk helt sperre* :oops: Men fikk ny time 1. desember, så jeg har noen flere dager å tenke på :oops: Ingen tvinger deg til å ta GU vennen.. Det er helt opp til deg.. Min lege foretrakk å ikke ta GU, såfremt jeg ikke ville det selv Holdt med en gang pr år/3 år (?) :sjokk: Det må ha vært tungt, hardt og vondt.. Men sikkert en nydelig baby
monja Skrevet 3. november 2004 Forfatter #3233 Skrevet 3. november 2004 Men når 6 ukerskontrollen her er kun GU kan det like godt være. Føler det er bortkasta å gå dit da. Skal jo ikke ha prevansjon eller noe jeg Han er nok nydelig ja. Venter spent på bilder av han. Men akkurat i den situasjonen hadde jeg nok foretrukket å være mann.... :oops:
monja Skrevet 4. november 2004 Forfatter #3234 Skrevet 4. november 2004 I går kveld begynte jeg for alvor med scrapbooken til Torstein. Synes det er kjempegøy å lage noe ut av albumet hans istedet for å bare stappe bildene inn i plastlommer og skrive en linje under. Derfor diktene - som jeg har snappa fra en scrappeforum jeg har meldt meg inn i Idag våkna han klokka 6, og nå har vi spist og bytta på bæsjbleie Par dager siden sist nå, så den var venta for å si det sånn.... Han lå og hylte på stua for noen minutter siden men nå er det stille så jeg håper han sovna. Må kjempe litt med meg selv for å la han ligge når han hyler :oops: Mannen var med på "5 kjappe" konkurransen på P4 i morges Han har fin radiostemme Vant 3 CD'er og da er mor fornøyd.....humre, humre....
Midnattsol Skrevet 4. november 2004 #3235 Skrevet 4. november 2004 Er det forumet på www.scrapping.no? Jeg har også så lyst til å scrappe men jeg tror det må vente litt til jeg får mer tid til det og ikke minst en ryddigere leilighet.
Jinx Skrevet 4. november 2004 #3236 Skrevet 4. november 2004 Åh så flink mannen er Du må jo si fra om sånt ... hehe.. Jeg er også med i scrappeforum, men ikke vært så veldig aktiv.. (Middis' link) Men det blir nok mer når jeg kommer i orden her - og får tid til slikt..... Nå har jeg bare tid til pc, den tiden jeg har til overs
Midnattsol Skrevet 4. november 2004 #3237 Skrevet 4. november 2004 Jeg er også der men har for det meste bare lest og ikke vært aktiv med innlegg.
monja Skrevet 4. november 2004 Forfatter #3238 Skrevet 4. november 2004 Det er det scrappeforumet jeg er med i også. Leser mest der enda, siden jeg er så fersk, men det blir vel mer innlegg etterhvert. Synes det er utrolig moro, men nå i oppstarten er det forholdsvis dyrt da. For litt utstyr må en jo ha..... :oops: Nå sover lillegutt i vogna si ute og snart skal vi på trilletur i byen
Arwen Skrevet 4. november 2004 #3239 Skrevet 4. november 2004 Scrapping er jo så moro - men jeg er på et annet forum enn dere da
Cilla Skrevet 4. november 2004 #3240 Skrevet 4. november 2004 Jeg er faktisk på både monjas forum og arwens forum, pluss et tredje; papirgleder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå