Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi begynner å rive ned kjøkken til helgen. Både gleder og gruer meg litt..

Skjønner deg godt. Vi er midt i kjøkkenoppussing og det ser ikke ut i hele leiligheta. Trøster meg med at det kommer til å bli SÅ bra!

Lykke til! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det Midnattsol og i lige måde. Regner med at det blir kaos en stund hos oss også, men det får vi leve med for det forhåpentligvis blir bra til slutt.

Dette burde jeg vel kanskje skrevet et annet sted, men pytt.. Monja klarer det nok! :ler:

Skrevet

Seffers klarer jeg en liten kjøkkentråd i dagboka mi, Middis og Malou (M - gjengen?!? :lol: )! Dere er heldiggriser altså.....

Joda, det stemmer at jeg går svanger med mer planer for huset - det er jo bare sånn det er å ha hus det :wink: Og planene er som følger:

- bygge ut mer så vi får en skikkelig entre. Nå har vi bare en sånn liten mellomgang før du kommer inn i en entre som ikke kan brukes til noe særlig :(

- legge veiduk og gruse opp hele gårdsplassen

- gjøre ferdig i kjelleren, så vi får tre soverom (brukes som boder foreløpig), vaskerom og innlagt strøm

- kanskje kanskje trylle litt med kjøkkenet

Men det blir uansett ikke før til neste år, og det høres relativt OK med lån :sjarmor: De trenger bare en meglers verdivurdering, men den stresser vi ikke med før over jul..... :wink:

Skrevet

Kan jeg få være med i M-gjengen hvis jeg skryter av at jeg nå har vasket hele huset? *glise*

Og siden jeg ikke har en dagbok å skryte i - kan jeg få litt skryt her da?

:klem:

Skrevet

Synes du er kjempeflink jeg, Mie! :klappe:

Vasket hele huset??? Sukk....det er noe jeg skulle ha gjort det - senere :roll:

Såklart du er med i M - gjengen du også :sjarmor:

:klem: til deg for at du stakk innom meg i min ringe dagbok.

Har du ikke dagbok sier du? Hvor er det blitt av tanken med tankene? :klø:

Skrevet

Hm...uansett hvor mye jeg hadde gjort med huset (har jo faktisk gjort en del allerede...) så kan jeg aldri bli medlem i M-gjengen... :roll:

*føler meg utafor*

FLINKE TORSTEIN - fortsette sånn, så blir mor om mulig enda mer fornøyd! :wink:

Ha en fin FARMEN-kveld!

K

Skrevet

K er jo ikke så langt fra M da..så da går det vel bra?! :Nikke:

Skrevet

Du er uansett en av gjengen min, Kverris..... :kyss:

FARMEN i kveld.....JEJ!!!! HEIA.....øh :oops: ......LIVE!!!!! :hoppe:

Og så mye annet på TV'n....Må jo se Cæsar nå for tiden :flau: og så TV2 hjelper deg :ler:

TV - slave??? Moi??? :forvirra:

Skrevet
K er jo ikke så langt fra M da..så da går det vel bra?! :Nikke:

:tommelsmil:

Skrevet

:hoppe:

Jeg er med, jeg er med! Snille dere! :kyss:

Ok, monja - jeg vet du heier på Live...og at du ikke liker Snorre. Vi kan inngå kompromiss - Live og Snorre kan møtes i finalen - det MÅ jo uansett være to stykker der, sant? :wink:

Hotell Cæsar begynner om 8 minutter, så jeg må kjappe meg! :ler:

Ha en fin kveld, vennen!

K

Skrevet

Snorre??? Pøh, makan til sleskulf :tunge1: Men han er jo alt i finalen så du kan vel heie på Live litt for meg da *smiske smiske*

Lurer fælt på hvem som blir tatt for juks morgenen etter festen på fredag *spent*

Skrevet

Av de som er igjen - i tillegg til Snorre - så er det jo Live som er den mest vettuge, så ok - jeg skal heie litt på Live. Mest for deres skyld, jenter! :wink:

K

Skrevet

Takk Kverula :lol: Fatter ikke at du holder med den sleskingen altså :forvirra: :klø:

Nuvel, det gikk som jeg tenkte med Farmen, så det blir spennende på fredag. Skjønte jo med en gang at Siren kom til å velge Reidun, og venta bare på at vi skulle få høre skrytet hennes om hvor flink hun er....igjen :roll: Og joda, jammen skal Reidun vinne denne kampen også. Nå kan jeg vedde hodet mitt på at hun velger belte igjen for jeg tror den grenen ga henne ny selvtillit. Og så Siren da som er mindre og spinkler enn Bente var, har hun en sjangs? :riste: Gleder meg enda til å se hvem som har juksa. Det blir neppe Snorre det skjer noe med (for han er med videre til mandagens program i følge TV sidene til Se & Hør :oops: )

I morges fikk jeg sett måneformørkelsen. Mannen dro på jobben litt over 5, og da vekte han meg så jeg fikk se etter smurfen. Og jeg som ikke klarer å sovne igjen satte meg til å glane på månen før jeg satte meg her. Trodde ikke vi skulle få se noe til formørkelsen, for det var skikkelig tunge skyer i går kveld, men vips så var de borte og det hele åpenbarte seg. Mannen hadde matet smurfen litt over 3 i natt og da hadde det vel starta mente han.

Smurfen sover enda. La seg klokka 23 i går og sov til klokka 3. Fikk en dråpe mat og sovna i halv 4 tiden. Sover enda, og våkner forhåpentligvis ikke før i 06.30 tiden. Vi er sabla fornøyde, men det vi ikke er fornøyd med er at han ikke vil sove på soverommet, men på stua. Så mannen ligger på stua med han nå. Uansett skal det bli slutt på det nå, for mannen har fri i morgen og mandag så vi skal ta et intensivkurs i "Hvordan sove på soverommet" med han. Kan da ikke sove på stua til han blir tenåring heller..... :-?

Skrevet

Smurf sover enda så nå skal mamma'n prøve seg på en cowboy strekk på sofan....da våkner han garantert :roll:

Skrevet

God morgen!

Jeg tror det er Eirik som har juksa i Farmen - hvem tror du?

Hehe, syns ikke Snorre er slesk, jeg - han er smart! :wink:

Skal på møte hos Aetat i dag jeg, blir sikkert veldig spennende, tror du ikke! :ler:

Ha en fin torsdag - DET GÅR MOT HELG! :)

K

Skrevet

Aner virkelig ikke hvem det er som har juksa, Kverula, men det er vel egentlig like sannsynlig at det er alle fire? Setter en knapp på tvillingen jeg og.... :wink: Snorre er nok den glupeste av dem ja, for han har virkelig spilt spillet for alt det er verdt. Men synes nå han er slesk likevel jeg.....liker ikke en gang måten han snakker på :ler:

Møte på Aetat høres hysterisk spennende ut ja :Hehe: Håper du koser deg da, og kommer ut med en jobb i lomma.

Smurf sov til klokka 07.35 :sjokkert: og jeg blir bare mer og mer fornøyd :sjarmor: Så fikk han ny bleie, mat, kos, ligge på gulvet (på skinnet og dyna si) og se på TV før han ble trøtt og sovna i vogna si :hjerte: Ja, og så måtte vi igang med saltvannsdråper i nesen og nesesuger for han var så tett idag. Men etterpå ble det så mye bedre :-D

Skrevet

... må bare si at jeg vet hvem som vinner..... :sjarmor:

Sånn er det å jobbe i pressen, vet dere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...