Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grrrr.......kommer ikke inn på www.nybaktmamma.com :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*lørdagsklemme*

Kommer sterkere tilbake senere.

Skrevet

Tenkte jeg skulle gi meg til kjenne som snikleser :wink:

Så nydelig Torstein er :hjerte:

Skrevet

I kveld badet Torstein for første gang i Tummy Tub'en sin. Virker som han liker det bedre enn å bade i badekaret som hører til stellebordet.

Skrevet

Idag sov jeg til klokka 13.30 :oops: Mannen lot meg sove fordi han mener jeg trengte det :hjerte: Så han har vært oppe med Torstein i morges og det hadde gått så bra. Halsbetennelsen blir bare verre og i natt har jeg hatt feber også :( Spiser halslinser og håper det blir bedre etterhvert.....Hater å være syk, og det er sjelden jeg er det også, så jeg får iallefall ikke mer tålmodighet av det :-x

Skrevet

Har bestilt meg et årsabonnement på et nytt blad: MAMMA ( www.mamma.no ) idag. Jammen forandrer lektyren seg når man får barn :ler:

Skrevet

I kveld har Torstein en sånn "vil-ikke-sove-kveld" :klaske:

Skrevet

*sender over Jon Blund* Trenger han ikke jeg akkurat nå. :wink:

Skrevet

Jon Blund gjorde sin virkning klokka 1 i natt, Middis :wink: Men så sov han til klokka 6 og da. Og da er jeg fornøyd.

Skrevet

Vi har vært ute og gått tur. Med kondisen jeg har etter svangerskapet blir det ikke den helt lange turen, men vi var iallefall på skogtur i nærheten av huset vårt - helt til jeg kom på at det fortsatt er både hjorte - og elgjakt her. Da var vi ganske så raske med å pile hjem igjen :ler: Nå sover Torstein ute i vogna si, og mor nyter stillheten..... :wink:

Mannen er i banken nå. Vurderer å gjøre om huslånet vårt til serielån, men så vet vi ikke helt om det lønner seg for oss som nesten ikke har lån :klø: Og med det samme skal han legge fram planer vi har for huset - bygge på ny entre, pusse opp skikkelig i kjelleren (3 soverom, bod og vaskerom som vi skal bruke til bod) og kanskje kanskje gjøre noe med kjøkkenet. Trenger vel 150 000 tror jeg :sjokkert: Vi får se om de trenger ny takst på huset før de eventuelt godtar noe mer. Spennende.... :-)

Skrevet

Der var det slutt på sovingen ute.... :-?

Høres ut som om han holder på å kremte seg opp til en runde med mat :wink:

Skrevet

Hei Monja! :vinke: Takk for hilsen i dagboken min!

Håper formen din er bedre da! Spennende med husplaner!! :-)

Ha en fin dag med herlige Torstein! :klem:

Skrevet

Formen er mye bedre. Jeg har det ikke med å være daff så alt for lenge. Liker ikke å være det heller, så det passer meg utmeket at alt blir bedre og bedre.

Takk for koselig hilsen, Silje :wink: Alltid hyggelig å se at det har vært besøk i boka.

Idag fikk jeg sovet helt til klokka halv 9, etter å ha matet han klokka halv 6, så jeg føler meg ganske så pigg egentlig. Fikk besøk i formiddag av ei venninne og det var hyggelig. Tenkte jeg skulle rydde og vaske litt idag, men det får vike for KG og NM for denne gang. Siden idag kanskje :ler:

Skal dessuten hjem og låne ergometersykkelen til lillebror, for nå skal a mor i form etter svangerskapet - samtidig som hun ser på Hotel Cæsar :lol: Det er blitt skikkelig høstvær her også, så det var ikke alt for fristende å dra ut vogna heller..... :(

Skrevet

:vinke:

Så bra at formen din er bedre...

Jeg synes det er morro å følge med dere i dagboken din. Du skriver levende, synes jeg, og jeg gleder meg bare mer og mer til jeg kommer i samme situasjon :Nikke:

*venter på at du skal skrive litt om "baksidene" også* :wink:

Ha en fin dag da

:klem:

Skrevet

Hei monja - en liten tur innom...sliter med pc'n min om dagen, så jeg orker ikke å bruke den så mye. Vet'a søren hva jeg skal gjøre for å få den i orden igjen jeg... :roll:

Jasså, så du går med nye planer for huset? Moro!

Ha en fortsatt fin tirsdag, vennen!

Klem til både deg og Torstein! :klem:

K

Skrevet

Nå har vi hatt to lekkasjer på smurfen. Den første gangen tissa han i fanget mitt og nå tissa han i mannen sitt fang :ler: Ja ja, det er sånt som skjer det...men vi har da så masse klær at vi lider virkelig ingen nød. Da får vi brukt alt og da :wink:

Det er ikke lenge til du kommer i samme situasjon som meg, Chiquita! Tiden kommer til å fly framover og snart har du et eget lite nurk i armene dine - og da blir PC'n et stress :lol: Det er ikke så mange "baksider" med å ha baby, om man ikke teller gulp og sånt da. Den eneste baksiden jeg kan tenke meg er litt mangel på søvn, men vi har heldigvis vært ganske forskånet for den slags også så langt. Vi har definitivt ikke noe kolikkbarn, men han liker å være oppe lenge om kvelden :Gjesp: Det er bare å snu den positive siden til for de aller aller fleste spedbarn sover natten gjennom når de er omtrent 3 mnd gamle (og det er bare 5 uker til :sjokkert: ) Jeg synes han er flik nå jeg, sover fra 1 tiden på natten til et sted mellom 6 og 7 på morgenen.... :klappe:

Håper du får skikk på PC'en snart, Kverris!!! :trøste:

Jepp, vi har planer for huset, men jeg er dessverre ikke veldig positiv til banken da. De har ikke vært positive før, men vi får se hva det blir til. Uansett settes det ikke ut i livet før til våren. Må jo ha noe å gjøre da og :ler2: Og jeg har funnet ut at hus = alltid noe å jobbe med....

Skrevet

God morgen! :)

Har dere fått en lang, god natt med søvn? :wink:

Virker som om pc'n min har blitt frisk igjen... :klø: Skjønner ikke no' jeg...

I dag er det husarbeid som står for døra - syns det er no' husarbeid å gjøre støtt, jeg...

Ha en fin dag, monja!

K

Skrevet

Flinke Torstein! Nå mangler det bare et par timer til om morgenen så begynner det snart å bli riktig så behagelig! :ler:

Hva slags husplaner går du med nå? *nyskjerrig* Vi begynner å rive ned kjøkken til helgen. Både gleder og gruer meg litt..

Ha en fin dag Monja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...