Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men så du ikke hvem som kommer tuslende tilbake i neste episode av farmen.. likte ikke det jeg heller!!

Jo, jeg så det :-? Lurer på om Barbro trekker seg og om dermed Reidun får komme tilbake for at tallet skal bli jevnt.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg og lillesmurf ei kjempe fin helg!! :blomst_opp:

:klem: fra Sanna!!

Skrevet

:klem:

TUSEN TAKK FOR INNMARI KOSELIG KORT, VENNEN MIN!!!

Nå ble jeg glad!

:klem2:

K

Skrevet

Bare hyggelig, Kverula :kyss: Tenkte det gjorde godt med en liten oppmuntring nå når jobbene ikke står i kø, du går glipp av litt av jakta og ikke alt er bare bra :klem:

Håper du har en bra helg også, Sanna :klem:

Skrevet

HURRA FOR TORSTEIN SOM ER 1 MÅNED IDAG!!!! :hoppe:

Skrevet

OG HURRA FOR MAMMA'N OG PAPPA'N MIN SOM HAR 28 ÅRS BRYLLUPSDAG IDAG!!!! :hoppe:

..........sånt står det respekt av i disse skilsmissetider :-D

Skrevet

Lagt inn bud på tre sparkebukser til gutt på qxl - 1 minutt og 45 sekunder igjen og jeg tror jeg vinner dem - for 60 kroner. Nesten ubrukte, 2 i størrelse 68 og 1 i størrelse 62 :-)

Skrevet

Sparkebuksene ble mine de :wink: Orker ikke å kjøpe klær til en formue, som smurfen vokser ut av på et blunk, når man kan få nesten nye klær til en smule penger - som nesten ikke er brukt. Men det er første gangen jeg kjøper brukte klær til han. Han har jo ikke arva klær en gang han :oops:

nggulkforlaøkdag - dette er Torsteins første skriverier på KG :hjerte:

Skrevet

Sitter og prøver å lage dåpsinvitasjoner.....plages ja :evil:

Må snart kose sønnen som ikke vil sove :roll:

Skrevet

:hjerter2: Torstein er alldeles nydelig !!

TUSEN TAKK for postkort !!

Gjett om jeg ble GLAD da !

:hoppe:Yess!! :hjerter:

Kjempe artig med slike overraskelser :Nikke:

Du er herlig !!!!! :kline::hjerte: :blomst_opp:

Skrevet
Forresten så har du en nydelig håndskrift !! ;)
Skrevet

Nå skal jeg se på Oslo Horse Show og bare koooose meg. Drømme om når jeg selv drev aktivt med sprangridning.... :-)

Skrevet

Hilsen fra Algarve-kysten. KLEM

Skrevet

Torstein sover normalt tre timer i slengen døgnet gjennom, men idag har han vært våken 6 av 8 timer, og er så trøtt at han ikke vet hva han skal gjøre. Han gråter og hyler og hikster, men vil ikke sove uansett hva vi prøver. Ser jo at han er stuptrøtt, men når vi endelig får han til å sovne våkner han igjen etter en 15 - 45 minutter og så er det på'n igjen :riste:

Nå fikk vi lagt han klokka 18.30 og da sov han godt inni pleddet sitt, i armene mine, men jeg krysser fingre for at han sover iallefall til 20.30, ellers blir jeg :murvegg::grine::Gjesp:

Skrevet

Håper Torstein fikk sove tilslutt Monja!

Håper du får en fin dag, og ei fin uke!

:klem2: fra Sanna!

Skrevet

Hei Monja!

Håper dere fikk dere litt søvn, både på kvelden og natten.

Her får du en :klem:

Skrevet

Han sovna til slutt ja. Og sov til klokka var over 22 :o Gjorde sikkert godt for han det. Så sovna han igjen klokka 23.30 og sov til klokka 04.00. Da var vi oppe og spiste litt, og etterpå sov han fra 05.00 til 09.30. Har spist og kost litt, og så sovna han jammen meg klokka 10.30 igjen :sjokk: Så nå skal jeg ikke klage.

Idag er vi hjemme alene. Mannen er på jobb, og det er litt rart at han ikke er her, men det er litt deilig også. Iallefall siden lillesmurf har vært så rolig i morges, for da fikk jeg gjort masse: vasket og kokt alle flaskene med tilbehør, tent opp i ovnen (brrrr..........kaldt idag), spist frokost, kokt vann til morsmelkerstatningen, blandet to store flasker med mme (230 ml hver) og funnet fram klær til smurfen. Så da han endelig bestemte seg for å slå opp øynene var alt klart. Da tok vi morgenstell, byttet body (har visst gulpa en del på morgenen her....) og koste oss. Vi har en uro fra IKEA hengende over stellebordet på badet, og når vi snurrer litt på den blir han helt fascinert og fekter vilt etter den. Synes visst det er moro det der :ler:

Og siden han sover igjen unner jeg meg litt kvalitetstid på KG og NybaktMamma :wink:

Skrevet

Måtte bare innom for å få min daglige dose "småbarnsliv"! :wink: Greit å ta del i det, sånn på avstand! :wink:

Ser dere har hatt en fin dag i dag! :)

:klem:

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...