Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Burde begynt å spise frokost snart jeg. Vi som skal på barselbesøk og greier. Bruker lang tid på å ordne oss, og skal være til byen klokka 11.00 (det tar nesten 30 minutter å kjøre) - og mann og barn sover enda :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje det kommer en til?!? :ler2:

I såfall: SUPRISE! :Hehe:

Kanskje jeg burde lagt ut et bilde fra der jeg gikk rundt med rier? Vil jo ikke skremme noen heller.....

Kanskje på en nettside som henvender seg til unge angående prevensjon? :wink:

Fine bilder Monja. Koslig å se.

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Utrolig fine bilder Monja!! For en nydelig gutt da....sukk... :hjerter:

Skrevet

Kjempesøt er han :Nikke: Koselig å se deg også :blomst_opp:

Håper du har en fin dag og at dere snart får hasen på musen ;)

Klem fra Meta :kose:

Skrevet

Har ikke hørt noe mer til musen, men mannen har ikke sett etter i fellen enda (det er mannfolkarbeid.....grøss...) så vi vet ikke helt hvor den er eller hva den bedriver. Den skal iallefall angre på at den kom inn hit :Nikke:

Vi kom oss da omsider til byen i går - klokka 12 :roll: Men vi dro på barselbesøk litt før klokka 13. Det er siesta på barselavdelingen her mellom 13 og 15, så vi var ikke der så lenge akkurat. Men lenge nok til å møte de to vi kjenner og få se nuuuuudelige babyer. Og lenge nok til at Torstein fikk visitt på vaktsommet sammen med vår supertrivelige overjordmor som syntes han hadde blitt sååååå stor og flott :ler: Han satt sammen med de ansatte helt til vi skulle dra han :ler:

Idag skal jeg bare slappe av.....og nyte dagen. Mannen er fortsatt hjemme så mamma har fått lov til å dra alene til byen en tur :-) Ganske så fornøyd med det må jeg si, for det er litt godt å få litt "fri" fra lillegutt selv om jeg er veldig rask når han ikke er med :wink: Satt oppe med han hele morgenen for han har hatt litt vondt i magen sin. Gikk over til morsmelkerstatning på dagtid i går og det blir litt hardt til små mager. Han gråter ikke så mye men tar i og presser for å få ut noe i bleien - men det kommer ikke noe og da blir han så fortvilet. Kan ikke klandre han for det er jo så vondt med luft i magen :( Men han fikk ligge mot skulderen min, og da ble det omsider så han sovnet i halv 10 tiden. Han sover heldigvis enda.

Var på apoteket og kjøpte en annen type erstatning i går. Istedet for NAN som man kjøper på butikken heter den NAN H.A.1 tror jeg, og forskjellen er at proteinene er spaltet mer sånn at babymagen ikke må jobbe så mye med akkurat det. Den skal visstnok være litt lettere for magen til lillegull, og nå prøver vi alt, for jeg har ikke nok melk til han sånn som han spiser :-? Han har snart fortjent navnet lilleulv :wink:

Skrevet

Kos deg på bytur vennen :klem:

:trøste: Stakkar lille Torstein..

Skrevet

Dakaj liten. Ikke så greit for små mager.

Kos deg på bytur. Kjøpt noe til deg selv også da, om ikke klær så kanskje noe godt bade/dusj-skum eller lignende? Unn deg det!

Fine bilder, monja. Synes bilde av deg og Torstein var fint. :hjerte:

Skrevet

Har ikke blitt noen bytur enda. Mannen skal være med likevel, og vi tar med vogna så vi kan trille litt. Været er greit nok for det nå. Så vi drar snart....

Skrevet

Stakkars lille Torstein :( Håper den nye MME er bedre.

Ha en fin tur :)

Skrevet

Maltekstrakt kan være en fin ting å ha i hus...til sånne små harde mager. Håper det ordner seg for Torstein!

Skrevet

Hjemme igjen. Ble en times trilletur i byen. Ikke så veldig spennende i bunn og grunn :-) Handlet litt mat og ny vannflaske til gnageren vår som har fått som hobby å spise opp dem på løpende bånd :roll:

Blir pølse med brød til middag idag, enkelt og greit.

Holder på å laste inn bilder på www.minebilder.no, men det tar litt tid. På tide å bestille nå ettersom det snart er 110 bilder av smurfen bare på de første 3 ukene :o

Kommer nok sterkere tilbake i ettermiddag. Skal vaske kjøkken først :-?

Skrevet

Fikk brev fra folkeregisteret idag så nå har lillesmurf fått personnummer. Så er det bare opp til mamma'n å huske det da :roll: Har skrevet det inn i "Da jeg var liten" boka hans, så jeg vet iallefall hvor jeg har det.

*Høres utrolig vanskelig ut å huske noe som helst nå for tiden :klø:*

Gutten min har liksom blitt offisiell nå...., og mor er rørt...... :grine:

Skrevet

Guri så fin han er. :hjerte::babygutt:

Takk for bilder. :klem:

Skrevet

Bare ikke bildene av meg skremmer så...... :oops:

Skrevet

Neida..utenom et bilde men det var ingen personer med på det...og det var blodig. :o

Skrevet

:sjokk: Jah, da har jeg sett det også da.... :wink:

:eeeh:

*nattaklem*

Skrevet

Tusen takk for at jeg fikk lov å se i albumet ditt, monja! Så fine bilder...gjetta på at det var morkaka vi så, ja! :wink: Mamma og pappa ser så stolte og lykkelige ut, og lille Torstein er jo bare tilfreds.

Du må ta noen skikkelige vrælebilder av han da, monja, så vi får se hva dere har å stri med også! :ler:

Ønsker dere en fin dag - nå går det mot helg! :D

K

Skrevet

Ønske deg og Torstein en kjempe fin dag!...håper magen til lille Torstein er bedre... :klem:

Skrevet
Det var bildet av morkaka det..... :o :oops:

Hæ ? Det bildet så ikke jeg..

Kanskje jeg har gått glipp av flere ?

Er det kaldt i Namsos i dag også ?

Brr..

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...