monja Skrevet 26. september 2004 Forfatter #2903 Skrevet 26. september 2004 Skal drikke mye mer vann enn det jeg bruker, så jeg regner med å måtte sitte på do store deler av dagen
monja Skrevet 27. september 2004 Forfatter #2905 Skrevet 27. september 2004 Desperate meg drikker amme - te.....pføy :-x
monja Skrevet 27. september 2004 Forfatter #2906 Skrevet 27. september 2004 Jada, vi har fått mus på kaldloftet igjen vi..... :o Merka det klokka 4 i natt. Det ble en voldsom krafsing rett over hodet på oss på soverommet. Trodde først det var reven vi har i hagen som hadde dratt med seg noe som tilhørte hunden, men etterhvert oppdaga jeg at det kom ovenfra....Mannen er ikke helt ferdig på soverommet vårt og rett over der jeg har hodet er det ikke takplate, så jeg ser rett opp i plasten og isolasjonen. Da jeg skrudde på lyset så jeg en mus som drev og romsterte rett over hodet på meg :besvime-smiley: Den likte ikke lyset og pilte bortover plasten før den forvant inn på en del av taket som det er plater på. Herregud, enn om den hadde gnagd hull i plasten og falt rett i trynet på meg?!? :o Da hadde jeg seriøst kommet ut av senga mi i en hvit kiste idag. Hadde dødd av skrekk..... Nå kommer iallefall den takplaten på plass umiddelbart, og loftet er fullt av musefeller.....
Midnattsol Skrevet 27. september 2004 #2907 Skrevet 27. september 2004 :o MUS :o *grøsse* Herregud enn om den hadde gnagd gjennom plasten. Håper den blir borte fort som fy.
monja Skrevet 27. september 2004 Forfatter #2908 Skrevet 27. september 2004 Det håper jammen jeg og.....Mus er fine de altså, men ikke på loftet mitt Mannen mater lillesmurf, g forhåpentligvis blir det noen timer med søvn snart. I natt gikk det kjempebra - sov fra klokka 00.30 til 05.00, og så fra 05.30 til 09.00. Så begynte stresset.....vi skulle på ultralyd med lillesmurf og hadde time klokka 10.30.....kom fram klokka 10.25.....puh! De sjekka hoftene hans på UL, og de så fine ut, men var litt umodne. Kom delvis av at han er født for tidlig, og legen mente det ville rette seg på et par måneder. Han mente også at lillesmurf burde får ha store beleier for å få fritt spillerom inni der, men jeg synes liksom ikke vi kan begynne med bleier for 5 - 8 kg når han enda ikke er 4 kg, så det blir 3 - 6 kg en stund til Iallefall til vi har veid han på torsdag. Da er han alt tre uker..... :o
monja Skrevet 27. september 2004 Forfatter #2909 Skrevet 27. september 2004 I morgen skal vi på barselbesøk til ei jeg gikk i klasse med ett år på videregående. Hun hadde termin idag, men fikk en gutt i går kveld. Han var ikke store pjokken, 3270 gram og 48 cm, men han satt fast i bekkenet så hun måtte til slutt ta han med vakuum. Altså betydde det en del klipping, og sying. Legen hadde ikke villet si hvor mange sting, for han hadde sydd fortløpende..... :-? Hun hadde det ikke helt bra med underlivet idag, men var nå positiv likevel. En ex - nabo av oss hadde også termin idag og fikk en jente i går, så vi får nok se henne også. Koselig med babyboom når det er kjentfolk Og nå er det ikke mange timer til jeg har termin.....Ikke en time faktisk. Merkelig å tenke på at det er termindato i morgen. Lurer på om det skjer noe spennende? Kanskje det kommer en til?!?
monja Skrevet 28. september 2004 Forfatter #2910 Skrevet 28. september 2004 MORGENSTUND ER TULL I GRUNN!!!! :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2004 #2911 Skrevet 28. september 2004 GOD MOOORGEN, MONJA! :D Leste om musa på loftet - det hadde vært skikkelig ekkelt da, om den hadde gnagd seg gjennom og faktisk havna i senga deres! :-? Håper den har gått i fella i natt! Litt moro at du har termindatoen din i dag! Du er vel glad for at du har sluppet å gå og vente til nå, tenker jeg! Tenk at Torstein er 3 uker allerede! Håper dagen din blir litt bedre enn morgenkvisten var, monja! K
Susanna Skrevet 28. september 2004 #2912 Skrevet 28. september 2004 God morgen Monja! :-) Takk for koselig hilsen i dagboken min! Uff...mus... ...måtte le litt når jeg las det du skrev om at tenk om du hadde våknet opp av at en mus fall ned fra taket og ned på ansiktet ditt! Det er slikt som HELT sikkert hadde skjedd meg, med min flaks...! Men jeg skal LOVE deg at jeg også hadde DØDD av skrekk!! Fyttirakkeren!! Det høres ut som det går bra med deg og smurfen! Blir så uttålmodig, jeg vil også se min lille..men h*n får ikke komme ut enda da...! Håper du får en fin dag Monja!! Sender en , og håper du får en bedre dag enn hva du hadde i dag tidlig...
monja Skrevet 28. september 2004 Forfatter #2913 Skrevet 28. september 2004 Endelig har lillegutt sovna etter å ha vært våken fra klokka 06.30. Ikke for det, han har sovet intervaller på 3 timer i natt, så vi har sovet totalt 6 timer vi. Men jeg skal skrive klagebrev til Mr. Jon Blund likevel jeg da, for hvor er han når man virkelig trenger litt sovestøv....???? Han sitter nok og mesker seg med Fjordland sammen med Tannfeen tenker jeg Makan...... :evil: Herlig høstvær her idag med vannrett regn og vind, men pytt pytt....Det hører med til høsten det. Da blir det i stedet ild i peisen og kos når Torstein sover *lurer på om stingene mine er forsvunnet?? * Vi skal på barselbesøk idag og det blir koselig. Gleder meg til å høre hva de på føde/barselavdelinga sier om Torstein når vi kommer tilbake dit etter tre uker. Han har jo vokst masse både i lengden og tyngden. Tipper han er over 4 kilo nå Utrolig at det egentlig er i dag han skulle vært født, og at han istedet er 2 uker og 5 dager. Er det bare meg som synes tiden flyr?
monja Skrevet 28. september 2004 Forfatter #2914 Skrevet 28. september 2004 Kommer nye bilder av Torstein i albumet mitt idag! HER! HER! og HER! Faktisk har mamma'n vært tøff og lagt ut bilde av mor og sønn fra sliten natt. Jeg var ganske firkanta i øynene da mannen knipsa bildet av meg og Torstein sammen
Sandra Skrevet 28. september 2004 #2915 Skrevet 28. september 2004 Så fine bilder Monja! Håper du får en fin dag på Barselbesøk, og kanskje litt søvn senere i dag.
Jinx Skrevet 28. september 2004 #2916 Skrevet 28. september 2004 Herlig med bilder Mamma ser litt sliten ut ja Skal være sånn.. Du skulle sett meg :rosasmil: Ønsker dere en fin dag !! Tross dritt vær.. Regner noe voldsomt her også...
monja Skrevet 28. september 2004 Forfatter #2917 Skrevet 28. september 2004 Selv om jeg er litt sliten er det utrolig hvordan det å bare se på den lille fyller meg med ny energi. Har til nå ikke trengt å sove på dagen (men mannen derimot ), og han er 3 uker gammel nå. Tror jeg føler den ultimate morslykken
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2004 #2918 Skrevet 28. september 2004 Så fine bilder, monja - en sliten, men tydelig lykkelig mamma! K
monja Skrevet 28. september 2004 Forfatter #2919 Skrevet 28. september 2004 Kanskje jeg burde lagt ut et bilde fra der jeg gikk rundt med rier? Vil jo ikke skremme noen heller.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå