monja Skrevet 20. september 2004 Forfatter #2841 Skrevet 20. september 2004 Nesen er mye bedre.....Har ikke kommet snørr siden i går på dagen. Ikke hoster han lenger heller, så idag skal vi på trilletur. Dessuten kommer oldemoren og oldefaren hans til byen så vi skal hjem til foreldrene mine for å hilse på dem. De er så stolte at Nesesuger kjøpte jeg på apoteket, og de kosta i underkant av 40 kroner stykket. En utrolig fin investering nå på høsten Litt ekkel å bruke i en så liten nese, men det gikk bra det. Effektiv iallefall. Kjærestekveld var ikke å forakte . Det frisker opp litt det der. Og filmen var ikke så verst.....Faktisk litt moro var den Torstein slokna som bare det klokka 23 i går kveld, og sov helt til klokka 24....Men da var han våken til klokka 2 Heldigvis tok mannen seg av den lille så mor fikk sove Så sov han til klokka halv 7, så vi klager ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #2842 Skrevet 20. september 2004 Hei! Godt at mor og barn har det bra! Vil ikke ha noe av betennelser, forkjølelser eller andre uhumskheter! Så fine de lysene høres ut - kommer til å bli så fint! Vi må få se bilder, altså! Så koselig at pappa'n skal ta med Torstein på babysang! Det blir bra! Godt å høre at dere får tid til å være litt kjærester også, monja - flinke til å ta vare på hverandre, dere! Og at dere bytter på å sove ut og ta nattestellet er jo utrolig bra da - ikke noe poeng i at begge to skal slite seg helt ut, eller bare den ene. Godt å høre at dere har det bra, vennen min! K
Jinx Skrevet 20. september 2004 #2843 Skrevet 20. september 2004 Favorittboken min om dagen dette.. Her liker jeg å være.. Føler meg super heldig som får ta del i deres lykkelige hverdag Ønsker dere en flott innholdsrik uke !! Jinx
monja Skrevet 20. september 2004 Forfatter #2844 Skrevet 20. september 2004 Har bestil masse Snoopy klær i størrelse 56 - 68 på H&M :oops: I tillegg ligger det pakker til meg på posten - som jeg skal hente idag - både fra H&M og SparKjøp. Nuvel, til meg og meg.....helst til lillegutt
Malou Skrevet 20. september 2004 #2845 Skrevet 20. september 2004 Det er vel på tide at du kjøper litt til deg selv snart igjen også Monja? Men jeg husker en av mine venninner når barna var små (og sikkert enda også.) Hun gikk ut for å shoppe seg til selv og kom hjem KUN med klær til barna. God mandag i det Monjanske hjem! Og gi Torstein en liten klem fra "KG-tante" Malou!
Jinx Skrevet 20. september 2004 #2846 Skrevet 20. september 2004 Men jeg husker en av mine venninner når barna var små (og sikkert enda også.) Hun gikk ut for å shoppe seg til selv og kom hjem KUN med klær til barna. :oops: JA det er sånn.. Jeg skal kjøpe noe til meg selv, men kommer alltid hjem med barneklær.. Det er jo så GØY å shoppe barneklær..
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #2847 Skrevet 20. september 2004 Det er utrolig mye fine barneklær - selv jeg som ikke har en eneste baby i familien for tiden, klør i fingrene etter å kjøpe både det ene og det andre når jeg er innom HM, KappAhl osv. Storkoste meg tidligere denne måneden da kusinene mine hadde 9års bursdag - skikkelig gøy å kjøpe klær til dem - og de var storfornøyde med gavene! Skjønner deg veldig godt jeg, monja! Men du...viktig at mamma også unner seg litt innimellom! K
Sandra Skrevet 22. september 2004 #2849 Skrevet 22. september 2004 Håper du har det bra, og at Torstein er litt bedre.
monja Skrevet 22. september 2004 Forfatter #2850 Skrevet 22. september 2004 Torstein er bedre. Mye bedre....kommer litt hosting av og til, men ikke på langt nær så ofte som her om dagen. Heldigvis ble det med litt snue bare. Nå er mannen til legen. Aner ikke hva han har gjort, men vondt i ryggen hadde han iallefall i morges. Stakkars. Klarte nesten ikke å gå. Håper det går fort over for hans del. Nå vil han tilbake på jobben igjen tror jeg - og for ikke å snakke om alle jaktturene som går fløyten på grunn av vond rygg :-? Håper det bare er at han har ligget litt skjevt i natt. Kjøpe klær til meg selv? Det blir når jeg endelig går inn i klærne jeg brukte før det. Enda er det litt for mye løs hud på magen til at jeg unner meg noe nytt Men jeg er ute og triller hver dag, så jeg skal nok investere i nytt til ho mor også etterhvert
meta Skrevet 22. september 2004 #2851 Skrevet 22. september 2004 Skjønner godt at du venter med å investere i ting til deg Jeg kjøpte meg en ny bukse, men jeg venter med noe mer ja.. Nå har vi fått så masse babytøy at vi ikke har noe mer å kjøpe. Litt moro og litt kjipt ja.. Trenger ikke mer tøy før Milla Sofie er str 68/74 eller noe sånt.. Jaja.. Luksusproblem tror jeg man kaller sånt Godt at Torstein er bedre. Blir jo så bekymret for disse små. Håper mannen din blir bedre fort også. Ryggvondter er ikke til å spøke med Håper du har en fin dag, Monja
monja Skrevet 22. september 2004 Forfatter #2852 Skrevet 22. september 2004 Trenger ikke å kjøpe klær til gutten vår på lang tid vi heller, men det blir først når han er oppe i størrelse 62. Vi hadde lite størrelse 50 og 56 før han ble født, for han skulle jo bli så stor , men da han kom for tidlig var det liksom bare å ut på handlerunde. Nå er 50 nesten for lite til han så i går var jeg ute og kjøpte 3 body'er i str 56 (nå har vi 6 tilsammen), men det trengs, for enten så gulper han på dem eller tisser på alt han har, så det er noen klesskift om dagen Kjøper ikke mye smått, for han er snart for stor til den størrelsen likevel. Tror alt vi fikk på sykehuset var i størrelse 62 eller 68
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2004 #2853 Skrevet 22. september 2004 Jammen vokser de fort de små, gitt! Skjønner at du ikke gidder kjøpe deg klær så kort tid etter fødselen, men du kan jo unne deg noe annet fint da! Har ikke dere bygd på huset da, monja - NOE må det vel være som kan glede mor littegranne? Fint at Torstein har det bra - håper pappan har det bedre også! K
monja Skrevet 22. september 2004 Forfatter #2854 Skrevet 22. september 2004 Håper pappa'en kommer hjem snart jeg. Han hadde time til legen klokka 11.40, men kjenner jeg fastlegen vår rett sitter han gjerne der og venter ennå :evil: Jeg får ikke tak i han på telefonen i iallefall.... Nå er det nok snart på tide å pumpe litt igjen. Ser ut som Dolly Parton jeg, og det er ikke tull en gang :o Så skal jeg mate smurfen før jeg skal krype til køys noen minutter. Slitsom natt i natt også. Han blir bare mer og mer våken på natta, men sover godt på dagen Jeg unner meg mye jeg, Kverula, men det som gleder mest nå er å sitte med min lille sønn i armene og bare nyyyyte. Finnes ikke noe bedre liv
April Skrevet 22. september 2004 #2855 Skrevet 22. september 2004 Jeg er her til stadighet og leser, men ikke like flink til å legge igjen hilsen! Høres deilig ut å være mor, håper Torstein forandrer rytmen litt, så dere ikke må være oppe halve natta! Får håpe mannen din blir bedre snart! Jakt er ikke bare, bare å gå glipp av..Min mann har gledet seg til lørdag nå i sikkert et halvt år!! Ha en fin dag, Monja! Klem
monja Skrevet 22. september 2004 Forfatter #2856 Skrevet 22. september 2004 Det er 4247 menn som har Torstein som første fornavn. Det er 3599 menn som har Torstein som eneste fornavn.
monja Skrevet 22. september 2004 Forfatter #2857 Skrevet 22. september 2004 Nei, jakta er viktig. Forberedelsene starter på sommeren, mens han forbereder å legge vekk fiskestanga Det er jammen meg travelt å være friluftsmann. Uansett, mannen ble sykmeldt til 3. oktober, men har bestemt seg for å begynne med en gang ryggen er bedre. Strekk i muskulaturen sa legen. Høres ut som om varme omslag og massasje (fra meg ) kan hjelpe på den biten Smurfen var våken fra klokka 13 til klokka 14.30, noe som er utrolig lenge for den lille kroppen. Han spiste 115 ml morsmelk, gulpa litt, vi bytta på stumpen og koste masse. Nå sover han søtt igjen
Midnattsol Skrevet 22. september 2004 #2858 Skrevet 22. september 2004 Så fint å lese at du koser deg.
monja Skrevet 22. september 2004 Forfatter #2859 Skrevet 22. september 2004 Ny matpause, men nå er det pappa som gir mat. En utrolig god grunn til ikke å amme Man kan dele på alt som er koselig også. Hva om bare jeg skulle mate gutten mens han bare hadde fått bytta bæsjbleier :o Hadde sikkert blitt kjempepopulært . Idag fikk vi gode råd og vink fra "vår" helsesøster om hvordan vi skal snu rytmen til lillesmurf. - Begynne kveldsstellet klokka 20 - Legge han på soverommet etter stellet - Slå av lyset - Når han våkner om natta skal vi bruke så lite lys som mulig for på natta er det mørkt og da skal vi sove. Blir spennende å se hvordan det kommer til å gå i kveld. Blir sikkert et kjempevræl men det får vi bare ta med.
Malou Skrevet 22. september 2004 #2860 Skrevet 22. september 2004 Er det her Dolly Parton holder til? (Føler meg litt slem nå, men du sa det jo selv. Forøvrig aner jeg jo ikke hvordan du ser ut en gang.. I allefall ikke nå..) Høres ut som om du koser deg om dagen med lille Torstein. Godt han er i bedre form. Malou
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå