meta Skrevet 12. september 2004 #2781 Skrevet 12. september 2004 Jammen jammen.. Jeg vil og se.. Please??
Gjest lmari Skrevet 12. september 2004 #2782 Skrevet 12. september 2004 Nå blir det snart et folkekrav, Monja! Legg ut bilder her av den nyfødte prinsen, davel?!?!? *pleasepleaseplease*
jolie Skrevet 13. september 2004 #2784 Skrevet 13. september 2004 Jeg og! Men jeg gidder ikke å være beskjeden om det..
April Skrevet 13. september 2004 #2785 Skrevet 13. september 2004 Gratulerer så mye med den lille gutten, Monja! Den fødselen din høres flott ut, håper min blir likedann! Kos deg med den lille og nyt tiden fremover! Stor klem :klem2:
Kipa Skrevet 13. september 2004 #2786 Skrevet 13. september 2004 Velkommen hjem, kjære deg! -og velkommen inn i NAN- klubben. det er et lite styr med en gang, men bare dere kommer inn i det går det så greit atte!! :)Og det er utrolig hvor fort man kommer inn i sånne fine rutiner... Og det viktige er jo at din lille venn får i seg mat, enten fra pupp eller flaske. Vil anbefale deg å kjøpe en sånn "termos" fra avent feks. Da kan du koke vann, ha det på flaske så mye du trenger og putte i termosen, etter ca 2, 5- 3 timer er det perfekt temperatur.Jeg har sånne små små bokser fra tuppervare til pulveret, Ypperlig om dere skal på tur el noe. Tipper dere koser dere om dagen, nyt nyt nyt!!!
Gjest Monster Skrevet 13. september 2004 #2787 Skrevet 13. september 2004 Kjære Monja vennen !! GRATULERER SÅ MYE MED TORSTEIN!! :-) Håper alt er bra med dere og at dere koser dere nå Klem Monster
Sandra Skrevet 14. september 2004 #2788 Skrevet 14. september 2004 Hei Monja! Håper du koser deg med lille Torstein. Takk for hilsen i boen min
monja Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2789 Skrevet 14. september 2004 HER er et bilde av vår lille sønn
Sandra Skrevet 14. september 2004 #2790 Skrevet 14. september 2004 For en nydelig liten gutt!! Likner han på en av dere eller begge (eller kanskje ingen)? Hvilken øyefarge fikk han, og hvilke har dere? (nyskjerrig jeg.. :oops:)
Pip Skrevet 14. september 2004 #2791 Skrevet 14. september 2004 Åh - han er heilt nydeleg! :D Følte meg nesten verpesjuk ein liten augneblink eg no (og det er godt gjort, kan du helse Torstein og seie, for er det noko eg ikkje er, så er det det... ).
monja Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2793 Skrevet 14. september 2004 Han har fått munnen og nesen etter mannen, øverste del av haken, øynene, hodeformen og tærne (!) etter meg. Vil si vi har delt det ganske 50/50 jeg. Det var så utrolig spennende å se hvordan han så ut da han ble født at det ikke spilte noen rolle at vi visste kjønnet på forhånd. Men han er meget vellykket - sånn helt objektivt sett
Sandra Skrevet 14. september 2004 #2794 Skrevet 14. september 2004 Så merkelig det må være å se en ny liten person likne på en selv. Vi gleder oss så innmari mye, og det hjelper ikke på tålmodigheten å se en sånn nydelig liten gutt som deres.
monja Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2795 Skrevet 14. september 2004 Han har forresten mørke blå øyne, med litt grønt i, men det vil jo forandre seg litt etterhvert. Selv har jeg grå/blå farge på øynene, og mannen har blå/grønne. Har kanskje fått litt fra begge der?
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #2798 Skrevet 14. september 2004 Så vakker han er...måtte se på bildene du sendte mange ganger! Det må være en herlig følelse å se sitt lille, nyfødte barn og kjenne igjen trekk fra seg selv... Pip sier hun blir verpesjuk, og det skriver jeg under på jeg også... Jeg vil også haaaa... K
monja Skrevet 14. september 2004 Forfatter #2799 Skrevet 14. september 2004 Javisst er han nydelig En uforklarlig herlig følelse å være mor, det kan jeg skrive under på. Går helt i min egen lille verden, og det er ikke så nøye hva som skjer utenfor husets fire vegger lenger. Både jeg og mannen er blitt sånn. Han har fødselspermisjon nå og det er herlig. Begge er oppe om natta når det trengs, og vi bare koser oss. Spent hver natt på hvordan det er med sovingen, men til nå har lillegutt vært våken to ganger hver natt. Den første gangen mellom tolv og ett (akkurat som om vi har lagt oss så tidlig), og da tar det fort en time eller to å oppfylle kravene hans før han sovner igjen. Så våkner han en runde i 5 tiden, og da sover han som regel godt fra klokka 6 - 7 til klokka 10, eller til vi vekker han på morgenen. Herlig med litt tid til hverandre på morgenen. Nå hyles det fra vuggen - tid for mat..... :-)
Malou Skrevet 14. september 2004 #2800 Skrevet 14. september 2004 Jeg kan forestille meg at det å kikke ned på sin egen lille babygutt er en helt annen verden enn å kikke ned på hvilken som helst annen nusselig baby. Det er et produkt av deg, ditt barn. Helt normalt å gå rundt i sin egen lille lykkelige boble tror jeg. Og jammen meg kjente jeg ikke et bittelite (dog kortvarig) rykk i den ene eggstokken jeg også. Eller kanskje det var blindtarmen? Kjempenusselig er gutten deres i allefall. Så godt å høre at dere koser dere. fra Malou-Jen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå