Gjest gjesta Skrevet 8. september 2004 #2724 Skrevet 8. september 2004 Spennende! Skal tenke på deg i dag, Monja. Lykke til.
April Skrevet 8. september 2004 #2726 Skrevet 8. september 2004 Åh, så spennende, Monja!! Lykke til, jeg venter i spenning!!
Midnattsol Skrevet 8. september 2004 #2728 Skrevet 8. september 2004 Det var det første jeg også våkna til i dag - meldingen. Nå venter jeg spent på å høre mer enten på mob eller her inne fra Jinx. :dagensrose:
Jinx Skrevet 8. september 2004 #2731 Skrevet 8. september 2004 Ingen baby i dag.. Men starter ikke fødselen i dag, settes Monja igang imorgen .. Monja har hatt en rolig dag. Riene stanset midt på dagen, så hun har fått hvilt mye i dag.. Det renner fostervann hele tiden, og riene har såvidt begynt litt igjen...
Chiquita Skrevet 8. september 2004 #2732 Skrevet 8. september 2004 Håper den starter spontant i kveld da...
Jinx Skrevet 8. september 2004 #2733 Skrevet 8. september 2004 De har forresten fått fint rom med dobbeltseng
Jinx Skrevet 8. september 2004 #2734 Skrevet 8. september 2004 Monja er i godt humør ihvertfall.. Enda.. Moahahahahaha.... Stort å få ta del i at et nytt lite menneske kommer til verden Det er like stort hver gang !! Jeg blir så innmari rørt.. Tenker på hva Monja pia går igjennom og hva hun skal igjennom.. Urkvinnen.. Nesten så jeg vurderer å kjøre på barsel besøk altså - sånn etterhvert
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2004 #2735 Skrevet 9. september 2004 Jeg er så spent på om noe har skjedd i natt, jeg! Og om det ikke har det, så blir det vel i gangsetting - for alt vi vet kan det være i gang i denne stund! :D Det er så stort...blir rørt jeg...og jeg har tenkt på deg SÅ mange ganger i både går og i dag, monja! Nå skal du sette et nytt menneske til verden... :klem: K
Jinx Skrevet 9. september 2004 #2736 Skrevet 9. september 2004 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :babysmokk: :babysmokk: Monja er blitt mamma og Monjamannen er blitt pappa til lille Torstein på 3630 gram og 51 cm.. Hodeomkrets på 37 cm... Prinsen kom til verden i dag klokken 08.04 Fødeselen gikk bra skriver Monja - og hun er i god form De hjertligste gratulasjoner til den nybakte familien :babysmokk: :babysmokk: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2004 #2737 Skrevet 9. september 2004 Jeg har en gladnyhet!!! TORSTEIN ble født 08.04 i dag. Han var 3630 gram, 51 cm og 37 i hodeomkrets. Fødselen gikk bra og jeg er i god form - skriver monja! GRATULERER SÅ MYE KJÆRE MONJA!!! K
Jinx Skrevet 9. september 2004 #2739 Skrevet 9. september 2004 Jeg er helt skjelven... Å tårene renner... Endelig har de fått gutten sin, og alt er bare velstand Herlig herlig herlig .....
Malou Skrevet 9. september 2004 #2740 Skrevet 9. september 2004 Gratulerer så mye med den lille mamma Monja! :blomst_opp: Deilig å høre at alt står bra til. fra Malou-Jen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå