Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Følger med her også og takk for meldinger.

Flott at det går bra og at de passer så godt på deg. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du tar deg bryderiet med å informere oss, Monja - setter pris på det! :D Like spent hver gang det piper i telefonen! :wink:

Glad for at du har blitt tatt inn til observasjon - det er bra at de sjekker alt som bør sjekkes! Ingen vits i at du skal gå å uroe deg unødvendig!

Og så håper vi på å ha deg tilbake i løpet av dagen, vennen!

:klem:

K

Skrevet

Gratulerer så mye med et års bryllupsdag i går! Og så gøy at dere venter en gutt! Håper alt går bra med deg og at det ikke er noe alvorlig!

En god klem til deg :klem:

Skrevet

Håper alt er i orden, og at du er hjemme igjen, Monja :-)

Gratulerer med overstått bryllupsdag :P

Skrevet

Nå lurer jeg fælt på hvordan det går med deg... Håper alt er i orden :kose:

Skrevet
Nå lurer jeg fælt på hvordan det går med deg... Håper alt er i orden :kose:

*signerer denne*

Skrevet

Hei!

Har fått sms fra monja - hun må fortsatt være på sykehuset. Bt og ødem er på vei ned, og bebisen har det bra, og hun skriver at de kanskje får komme hjem i morgen. Hun har lett svangerskapsforgiftning, men det er ikke alvorlig i følge legen. Hun har fått perm for svangerskapskurs i kveld.

Ville bare videreformidle! :D

Godt at det står bra til med dere begge, og håper at pappan ikke blir forskrekka oppi alt dette her! :wink:

:klem:

K

Skrevet

Takk for kjempesøt sms i dag tidlig, monja! Håper du og familien din kommer hjem i dag - mye triveligere her på Kg, vettu! :wink:

:klem2:

K

Skrevet

Hei monja

Håper du er kommet hjem og at alt er bra med dere.

Skrevet

Jeg er hjemme! Tusen takk for alle de skjønne meldingene i dagboka mi, og på SMS. Jeg er så utrolig glade i dere og skulle gjerne kommet gjennom PC'en for å gi dere en stor :klem: . Blir jo helt rørt her jeg sitter :grine:

Jeg har fått lett svangerskapsforgiftning, eller preeklampsi som det også heter. Forkortes PE for enkehetsskyld. Legen sa at jeg sto fritt til å reise hjem idag, men at jeg må ta det veldig med ro, og ikke finne på noen store prosjekter de neste ukene. Trenger ikke å ligge flatt konstant, men hvile så mye som mulig, gå på ekstra kontroller og ta vare på meg selv og Torstein :hjerte:

Utdrag fra journal/helsekort:

Dato: 30/8 - uke 36+2: Tar kontakt med føden på grunn av sterk hodepine, varmefølelse, utvikling av svære ødemer i løpet av et par dager. BT v/ankomst 163/101 - etter 20 minutters hvile er BT 145/91. Minus kvalme, epigastriesmerter/synsforstyrrelser. CTG reaktiv. Tar PE prøver (blodprøver). Urin: L+1, ødemer: 3, Leie: H/F (hodet festet) .

Dato: 1/9 - uke 36+4: BT 130/92, Ødem: 1 - 2, god Fosterlyd. Leie: H/F. Føler seg i bedre form. Hodepine borte siden mandag klokka 21.30.

Dato: 30/8 - 1/9: Inne f.avd p.g.a OBS PE - målt BT, tatt PE prøver. Reiser hjem.

Høres sikkert gresk ut for mange, men det viser bare at det ble bedre etterhvert. Skal inn på føden for å måle BT på fredag også.

Kjenner jeg blir sliten av å sitte foran PC'en så det blir nok litt mindre aktivitet framover, men jeg skal holde meg oppdatert innimellom iallefall.....

Stor klem til alle som ser innom :klem2:

Skrevet

Det var jammen godt å høre at alt gikk bra! Flott at du fikk hjelp så raskt! Det nærmer seg jo termin nå, og du må være flink til å ta det med ro!! Sitt her på KG sammen med oss du og slapp av! :):klem:

Skrevet

Så flott at du er hjemme igjen :) Da er det bare å ta livet med ro og passe godt på deg selv og Torstein i magen da. Uansett er det jo veldig godt at du blir tatt vare på og sjekket godt opp. Håper ikke svangerskapsforgiftningen din utvikler seg mer.

Stor klem fra Meta :kose:

Skrevet

Godt å se at alt er "bra" Monja, eller i allefall så bra som det kan bli på nåværende tidspunkt og situsjonen tatt i betraktning. Du må være flink til å ta det med ro nå da, selv om det sikkert ikke er så lett for en som er vant til et rimelig høyt aktivitetsnivå.

Mange :klem: :klem: til deg og lille Torstein!

(Så var ikke diskusjonen om guttenavn unødvendig allikevel da :wink: )

Skrevet

:dagensrose: se dagens rose-tråd.

Natta, vennen og Torstein. :babysmokk:

Skrevet

Har hun fått??? I tilfelle så GRATULERER MONJA :dagensrose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...