Midnattsol Skrevet 30. august 2004 #2661 Skrevet 30. august 2004 Følger med her også og takk for meldinger. Flott at det går bra og at de passer så godt på deg.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2004 #2662 Skrevet 31. august 2004 Takk for at du tar deg bryderiet med å informere oss, Monja - setter pris på det! :D Like spent hver gang det piper i telefonen! Glad for at du har blitt tatt inn til observasjon - det er bra at de sjekker alt som bør sjekkes! Ingen vits i at du skal gå å uroe deg unødvendig! Og så håper vi på å ha deg tilbake i løpet av dagen, vennen! K
April Skrevet 31. august 2004 #2664 Skrevet 31. august 2004 Gratulerer så mye med et års bryllupsdag i går! Og så gøy at dere venter en gutt! Håper alt går bra med deg og at det ikke er noe alvorlig! En god klem til deg
lillen Skrevet 31. august 2004 #2665 Skrevet 31. august 2004 Håper alt er i orden, og at du er hjemme igjen, Monja :-) Gratulerer med overstått bryllupsdag
meta Skrevet 31. august 2004 #2666 Skrevet 31. august 2004 Nå lurer jeg fælt på hvordan det går med deg... Håper alt er i orden
Gjest lmari Skrevet 31. august 2004 #2667 Skrevet 31. august 2004 Tenker masse på deg om dagen, Monja!!
Chiquita Skrevet 31. august 2004 #2668 Skrevet 31. august 2004 Nå lurer jeg fælt på hvordan det går med deg... Håper alt er i orden *signerer denne*
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2004 #2669 Skrevet 31. august 2004 Hei! Har fått sms fra monja - hun må fortsatt være på sykehuset. Bt og ødem er på vei ned, og bebisen har det bra, og hun skriver at de kanskje får komme hjem i morgen. Hun har lett svangerskapsforgiftning, men det er ikke alvorlig i følge legen. Hun har fått perm for svangerskapskurs i kveld. Ville bare videreformidle! :D Godt at det står bra til med dere begge, og håper at pappan ikke blir forskrekka oppi alt dette her! K
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2004 #2670 Skrevet 1. september 2004 Takk for kjempesøt sms i dag tidlig, monja! Håper du og familien din kommer hjem i dag - mye triveligere her på Kg, vettu! :klem2: K
Bettie Skrevet 1. september 2004 #2672 Skrevet 1. september 2004 Hei monja Håper du er kommet hjem og at alt er bra med dere.
monja Skrevet 1. september 2004 Forfatter #2673 Skrevet 1. september 2004 Jeg er hjemme! Tusen takk for alle de skjønne meldingene i dagboka mi, og på SMS. Jeg er så utrolig glade i dere og skulle gjerne kommet gjennom PC'en for å gi dere en stor . Blir jo helt rørt her jeg sitter Jeg har fått lett svangerskapsforgiftning, eller preeklampsi som det også heter. Forkortes PE for enkehetsskyld. Legen sa at jeg sto fritt til å reise hjem idag, men at jeg må ta det veldig med ro, og ikke finne på noen store prosjekter de neste ukene. Trenger ikke å ligge flatt konstant, men hvile så mye som mulig, gå på ekstra kontroller og ta vare på meg selv og Torstein Utdrag fra journal/helsekort: Dato: 30/8 - uke 36+2: Tar kontakt med føden på grunn av sterk hodepine, varmefølelse, utvikling av svære ødemer i løpet av et par dager. BT v/ankomst 163/101 - etter 20 minutters hvile er BT 145/91. Minus kvalme, epigastriesmerter/synsforstyrrelser. CTG reaktiv. Tar PE prøver (blodprøver). Urin: L+1, ødemer: 3, Leie: H/F (hodet festet) . Dato: 1/9 - uke 36+4: BT 130/92, Ødem: 1 - 2, god Fosterlyd. Leie: H/F. Føler seg i bedre form. Hodepine borte siden mandag klokka 21.30. Dato: 30/8 - 1/9: Inne f.avd p.g.a OBS PE - målt BT, tatt PE prøver. Reiser hjem. Høres sikkert gresk ut for mange, men det viser bare at det ble bedre etterhvert. Skal inn på føden for å måle BT på fredag også. Kjenner jeg blir sliten av å sitte foran PC'en så det blir nok litt mindre aktivitet framover, men jeg skal holde meg oppdatert innimellom iallefall..... Stor klem til alle som ser innom :klem2:
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #2674 Skrevet 1. september 2004 Det var jammen godt å høre at alt gikk bra! Flott at du fikk hjelp så raskt! Det nærmer seg jo termin nå, og du må være flink til å ta det med ro!! Sitt her på KG sammen med oss du og slapp av!
meta Skrevet 1. september 2004 #2675 Skrevet 1. september 2004 Så flott at du er hjemme igjen Da er det bare å ta livet med ro og passe godt på deg selv og Torstein i magen da. Uansett er det jo veldig godt at du blir tatt vare på og sjekket godt opp. Håper ikke svangerskapsforgiftningen din utvikler seg mer. Stor klem fra Meta
Malou Skrevet 1. september 2004 #2676 Skrevet 1. september 2004 Godt å se at alt er "bra" Monja, eller i allefall så bra som det kan bli på nåværende tidspunkt og situsjonen tatt i betraktning. Du må være flink til å ta det med ro nå da, selv om det sikkert ikke er så lett for en som er vant til et rimelig høyt aktivitetsnivå. Mange :klem: til deg og lille Torstein! (Så var ikke diskusjonen om guttenavn unødvendig allikevel da )
Sandra Skrevet 1. september 2004 #2677 Skrevet 1. september 2004 Så fint at du er hjemme, og at det går greit!
Midnattsol Skrevet 1. september 2004 #2678 Skrevet 1. september 2004 :dagensrose: se dagens rose-tråd. Natta, vennen og Torstein.
Thea Skrevet 1. september 2004 #2679 Skrevet 1. september 2004 Har hun fått??? I tilfelle så GRATULERER MONJA :dagensrose:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå