monja Skrevet 25. august 2004 Forfatter #2601 Skrevet 25. august 2004 Jepp, det er veeeeldig merkelig synes jeg. Men dem om det....
Cilla Skrevet 25. august 2004 #2602 Skrevet 25. august 2004 sukk........husker godt når jeg skule pakke bagen, føles som det var i går...... Eller dvs jeg pakket aldri bagen ordentlig, men pakket den ferdig like før avreise, men hadde en liste hva som skulle oppi.
monja Skrevet 26. august 2004 Forfatter #2604 Skrevet 26. august 2004 Jeg har begynt å pakke..... :o Ikke så mye enda, men det blir så mye at mannen måtte dra opp trillekofferten vår :oops: Fikk ikke plass i vanlig bag nei Til nå har jeg lagt neddi: Joggebukse Sokker Badehåndduk Sandaler Klærne smurfen skal reise hjem i Babyteppe Shampo/balsam Dusjsåpe Lotion Linser Ammeinnlegg i ull og papir Tussibamsen til smurfen Boka "Da jeg var liten" som jeg skal skrive i mens vi er på sykehuset. Det jeg mangler er: Mobiltelefon + lader Fotoapparat Roll on Tannkost/tannkrem Hårstrikk Bok Mascara Nattbind Briller Truser Amme BH Tynne gensre T - skjorter En vanlig bukse til hjemreisen
monja Skrevet 26. august 2004 Forfatter #2605 Skrevet 26. august 2004 Kanskje jeg blir leieboer idag????
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2004 #2606 Skrevet 26. august 2004 Måtte tørke en tåre når jeg leste at klærne og tussibamsen til smurfen...*snuft, snuft* Det er stort dette her... Og leieboer - ja, kom igjen, a!!! *heia, heia* K
monja Skrevet 26. august 2004 Forfatter #2607 Skrevet 26. august 2004 Jeg henger i, Kverris..... Må jo det for snart skal jeg på shopping med gubben. Vi skal kjøpe det siste vi trenger til babyen, og mamma'n. Sånn som luer, strømpebukser, amme BH etc....
monja Skrevet 26. august 2004 Forfatter #2608 Skrevet 26. august 2004 Kaptein Sabeltann er en gammel mann med hatt og stokk og briller og rompen nedi vann
monja Skrevet 26. august 2004 Forfatter #2609 Skrevet 26. august 2004 Alle fugler små de er skyter vi med luftgevær gjemmer de seg bak en sky kommer vi med bombefly
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2004 #2611 Skrevet 26. august 2004 Eh, du monja...du vet at ikke det der er originalteksten som du skal lære smurfen din...?
monja Skrevet 26. august 2004 Forfatter #2612 Skrevet 26. august 2004 Ikke??? :klø: Og vi som har brukt dem som nattasang hele svangerskapet..... :klø: Nuvel - de hjalp meg iallefall til en tilværelse som leieboer......og nååååååde den som sletter noe nå altså :evil:
monja Skrevet 26. august 2004 Forfatter #2615 Skrevet 26. august 2004 Skriver nå mitt første innlegg i dagboka med ny PC :-D Har fått ny fra Dell idag og forhåpentligvis blir det andre tider fra nå av. Den gamle harddisken var 20 GB og denne nye er 160 GB Har vært på shopping idag. Selvfølgelig ble det mest til smurfen. Kunne gått bananas på H&M, men må spare litt til den lille er født. H*n fikk en ny, todelt, dress i str 52 som vi også skal pakke ned i kofferten min til sykehuset. Egentlig skulle jeg kjøpe en body som passer til i str 62, for vi har alt dressen i den str, og samme bodyen i str 52, men så hadde de ikke body i str 62 så da ble det er dress til i str 52.... Ho mor hadde bestemt seg nemlig. I tillegg fikk h*n blå snekkerbukse i str 50, to strømpebukser i str 50 og 56/62, en lue i str 50 og en lue i str 52/56. Og en utedress, som får hele ungen til å se ut som en bamse i str 56 - med ører og hale Pappa'n valgte ut den. Og ikke minst votter til nyfødt..... Nei nå kan smurfen bare komme. Kjøpte i tillegg to gensre til to av våre venners døtre (julegave) - de var nedsatt fra 149 kroner til 40 kroner, og en genser til nevøen vår med ordinærpris 129 kroner. Nedsatt til 40 kroner. Elsker å shoppe når det er sånne priser :-D
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2004 #2616 Skrevet 26. august 2004 Det neste som står på lista over innkjøp til smurfen må vel være et garderobe-skap? Her var det jammen på sin plass med noen gratulasjoner! Gratulerer med ny status - LEIEBOER da, gitt! Det står det respekt av! :bukke: Og gratulerer med ny pc da - fikk du den sponsa av Kg eller? Til informasjon så har jeg skrevet over 100 innlegg siden i går, så bare vent - snart puster jeg deg i nakken! Ha en god kveld, vennen! K
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2004 #2617 Skrevet 27. august 2004 Hvor er det du har blitt leieboer, a?? :klø: Har jo ikke vært her siden i går ettermiddag, jo... Kom ikke å si at OL tar opp tiden din nå igjen, det får være måte på, monja! :fy: K
monja Skrevet 27. august 2004 Forfatter #2618 Skrevet 27. august 2004 :oops: ikke OL nå nei.....eller - litt kanskje?!? Måtte jo se to norske gull idag da..... Og i morgen tidlig er det på'n igjen. Da er det Taekwondo (skrives det sånn???? :klø: ) og ei jente som gikk noen klasser under meg på skolen skal være med. Spennende når det er kjentfolk med i OL. Skjer jo liksom ikke hver dag. Men jeg skal nok holde meg her nok til å fortjene leieboerstatusen min, Kverula! Du er ikke langt etter du heller så det går da strålende dette
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2004 #2619 Skrevet 27. august 2004 Ok, da. Siden det har blitt et par gull så får det gå for denne gang! Hva tok vi gull i, forresten? K
monja Skrevet 27. august 2004 Forfatter #2620 Skrevet 27. august 2004 Padling - K1 1000 meter og bronse i K2 1000 meter. Terrengritt fikk vi også gull i. Spennende var det.... :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå