Jinx Skrevet 4. september 2004 #2701 Skrevet 4. september 2004 Mange lange og gode :klem: :klem: til deg vennen !! Tenker mye på deg !!!! Har vært der du er nå, og det er vanskelig... Men du må bare nyte de siste dagene du har med smurfen i magen.. Snart er han i armene dine Sov så mye du bare kan Å er du bekymret så ringer du føden. Har ingenting å si om du føler at du maser.. Spør om du kan få legges inn hvis det blir bedre. Det er ikke godt hverken for deg eller smurfen at du bekymrer deg.. :trøste:
Bettie Skrevet 4. september 2004 #2702 Skrevet 4. september 2004 Heisan monja Den siste tiden er en prøvelse for tålmodigheten, det er i hvert fall sikkert. Men du er snart verpeferdig, og det er lite du kan gjøre nå som vil skade smurfen din. Han er jo nesten helt moden. Når alle prøver viser at hybelboeren din ha det bra, gjelder det bare for deg å prøve å ha det bra. En bekymring eller fem er også med på å øke blodtrykket, vet du. Om de lærde strides, så gjør det som du føler er best for å få hvile. Det er som regel det riktige. Ønsker deg en god helg.
monja Skrevet 5. september 2004 Forfatter #2703 Skrevet 5. september 2004 Jeg klarer ikke å slutte med KG selv om jeg kanskje burde slappe av helt. Nuvel, jeg har ligget en hel del idag så litt aktivitet kan jeg vel unne meg. Alt er som før i heimen. Smurfen har ikke gjort noen tegn på at han vil ut enda, så det er vel bare å ta fram krukken - snarere en hel bøtte med tålmodighetskrem. Har hatt noen vondter idag, men ingenting som tyder på at det er noe på gang. Hadde han bare villet komme ut snart.... :cry: Svigerfar kom på besøk for å inspisere det nye påbygget, men jeg gikk og la meg da. Slappet av med en bok i Isfolket serien - tror det er bok nummer 23 eller 24 jeg leser nå Det går da framover. Etterpå skal jeg legge inn en liten bestilling på H&M. Søte Ole Brumm klær i isblått, og et par strømpebukser til den lille
Gjest Mayamor Skrevet 5. september 2004 #2704 Skrevet 5. september 2004 Måtte innom og bare se etter nytt. Nyt den siste rugetiden selv om jeg VET det er vanskelig... Klem fra Mayamor
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2004 #2705 Skrevet 6. september 2004 Følger med deg, monja! Ha en god dag! K
meta Skrevet 6. september 2004 #2706 Skrevet 6. september 2004 Tusen takk for koselig SMS :bukke: Skal se at smurfen din kommer snart, Monja! Uansett om du er lei nå, så er det virkelig verdt å vente på Premien er bare STOR Håper du har en fin dag i dag! Stor klem fra Meta
April Skrevet 7. september 2004 #2709 Skrevet 7. september 2004 Håper det går bra med deg, Monja!! Tenk nå er det ikke lenge før smurfen kommer Ha en fin dag!
Malou Skrevet 7. september 2004 #2711 Skrevet 7. september 2004 Håper det står bra til Monja! (forholdene tatt i betraktning) fra Malou-Jen
Sandra Skrevet 7. september 2004 #2712 Skrevet 7. september 2004 Ville bare si at jeg tenker på deg Håper det går bra med deg!
Jinx Skrevet 7. september 2004 #2713 Skrevet 7. september 2004 HÆ ? Ingen innlegg i dag heller ?? *sender sms*
Jinx Skrevet 7. september 2004 #2714 Skrevet 7. september 2004 Monja pia skriver at alt er bra, og at slimproppen har begynt å gå... Blodtrykk fortsatt høyt Men fin urin Orker lite nett pga hodepine :trøste: Vi tenker på deg vennen Hold ut ! Du er snart i mål :hjerter2:
Gjest lmari Skrevet 7. september 2004 #2715 Skrevet 7. september 2004 Hold ut, snart kommer babyen deres!!!! Du er så flink og tøff - nå er det bare den aller siste kneika igjen. Klem!
Sandra Skrevet 7. september 2004 #2716 Skrevet 7. september 2004 Oj oj, slimpropp kan jo bety fødsel snart! God bedring Monja!
Jinx Skrevet 8. september 2004 #2717 Skrevet 8. september 2004 Det var jammen meg en melding som klikket inn på mobilen min i natt klokken 04.53... Med alle detaljer: God morgen! Nå er vi på tur til føden. Tror vannet har gått. Kommer masse slim med blod i og har sammentrekninger hvert femte minutt nå. Wow! Ja da er det bare å krysse fingrer og alt som krysses kan for at du er i gang Monja.... Å at du ikke blir sendt skuffet hjem.. Tenker på dere !!!! :blomst_opp:
Chiquita Skrevet 8. september 2004 #2718 Skrevet 8. september 2004 Krysser fingrene jeg også, og håper på en gladnyhet i løpet av dagen...
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2004 #2719 Skrevet 8. september 2004 Thihi! Jeg forta meg så raskt inn på Kg som jeg bare kunne for å dele meldingen med dere, men Jinx er tydeligvis tidligere oppe enn meg om morgenen! Nå er jeg skikkelig spent, og kysser alt jeg har av fingre og tær for at Torstein finner veien ut i løpet av ikke så altfor lenge! Tenker på deg, monja-vennen! Lykke, lykke til! K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå