meta Skrevet 29. august 2004 #2642 Skrevet 29. august 2004 Så utrolig godt å høre at alt er bra. Jeg drømte at du fødte i natt jeg. Opphengt i kg/sm?? Neida I drømmen min fødte du en jente, så det er tydelig at jeg ikke er sanndrømt ihvertfall Stor klem til deg
meta Skrevet 29. august 2004 #2643 Skrevet 29. august 2004 Ps.. Grunnen til at JEG sladret på sm var at jeg fikk melding fra Magnhild som fikk melding fra Lillen som fikk melding fra Jinx om å oppdatere.. Så der har du den Skikkelig nettverk ute å gå her skjønner du
monja Skrevet 29. august 2004 Forfatter #2644 Skrevet 29. august 2004 Jeg forstår at det er et nettverk av folk her ute, men det er jo bare flott, meta! Det er jo ikke alltid alle som skal sladre, inkludert meg selv, er tilgjengelige på nett, og da er det fint at flere sladrer litt. Du er nok ikke sanndrømt. Har selv drømt at det ble ei lita jente, men istedet ser det ut som om det blir en skikkelig plugg av en gutt. Glad de sjekka bekkenet mitt og konkluderte med at jeg har et "stort og fint fødebekken" - som de sa
Malou Skrevet 29. august 2004 #2645 Skrevet 29. august 2004 Så bra at alt står bra til Monja! Jeg må si jeg tenkte litt på deg i går kveld. Nå er det "bare" å se frem til at gutten kommer ut om noen uker. Malou-Jen
monja Skrevet 29. august 2004 Forfatter #2646 Skrevet 29. august 2004 Dette har vi av større utstyr: - kombivogn - sprinkelseng - madrass til sprinkelseng - sprinkelseng beskytter - reiseseng - stellekommode - stellematte - vognrangle - baby gym - div. leker O - 3 mnd - høy barnestol i tre - vugge - voksipose - skinnpose - vippestol - Baby Call - div. tåteflasker - 2 jerseylaken i str 40x80 cm - 1 sengesett str 80x100 cm (hvitt) - 1 Ole Brumm sengesett str 65x80 cm - 1 sengesett str 80x100 cm (grønt) - 2 strech flanellslaken str 20x120 cm - 2 sengesett str 65x80 cm - dyne til vogn - mellomdyne til seng Av klær har vi: Størrelse 50 (0 - 1 mnd): - Sett med jakke og bukse - 2 brillebukser str 50/56 - 2 hjelm luer i bomull str 0-2 mnd Størrelse 56 (1 - 2 mnd): - Sett med jakke, bukse og "labber" - 2 bodyer med kort arm - body med lang arm og lue - Sett med body, jakke, bukse, lue Størrelse 60 (opp til litt over 2 mnd): - Blondebody Størrelse 62 (3-4 mnd): - 2 brillebukser - 1 hjelmlue - 3 pyjamas - Sparkebukse - Sett med jakke og bukse - 2 bodyer med kort arm - Hard Rock Cafè (Roma) body med kort arm - Body med lang arm - 4 høyhalset bodyer - 2 bodyer med lang arm - sett med jakke, t-skjorte og bukse Størrelse 68 (5-7 mnd): - Adidas Joggedress - 10 bodyer med lang arm - 2 bukser - Sparkebukse - 1 lue med ører - 1 overall med hette - 1 pyjamas Størrelse 70: - Fleece dress Størrelse 74 (8-10 mnd): - Bestefarskjorte - Ole Brumm t-skjorte - Snekkerbukse i bomull - 2 bodyer med kort arm Størrelse 80 (11-15 mnd): - Umbro Vendbar jakke Annet: - 1 smekke - 2 babytepper - 8 par sokker - 1 mintgrønt helseteppe - 1 rosa helseteppe - 1 blått helseteppe - 1 mørk blått helseteppe - 1 gult helseteppe - 6 vaskekluter - 2 Avent Night 0-3 mnd smokker - Fisher Price Anti Kolikk tåteflasker - 60 gulpekluter - Fleecepledd - Hånduk med hette - Ammepute - 10 barnekleshengere Mangler: - overmadrass til vuggen - tisselaken - får nye fra svigerinna mi - bilsete - leier Boxette de første 3 mnd - badeolje - zinksalve - febermåler/febernedsettende - brystpumpe - ammeinnlegg - utetøy med luer/votter (blir jo vinter) - badebalje - strømpebukser - smekker - hjelmluer - brillebukser - vinterluer - votter - vinteryttertøy skal oppdateres senere idag....
Cilla Skrevet 29. august 2004 #2647 Skrevet 29. august 2004 Å så fint at alt var bra ned dere! Ble skikkelig bekymret jeg nå! Også så koselig med en liten gutt. Var skråsikker på at det var en jente jeg da. Blir det en Torstein?? Var det ikke det dere snakket om??
monja Skrevet 30. august 2004 Forfatter #2648 Skrevet 30. august 2004 Det blir nok en liten Torstein ja, Cilla! Oppkalt etter to besteforeldre som ikke ble lite stolte da de hørte at det var en gutt i vente.... Og min lillebror ble helt i himmelen han og, for han hadde håpet på gutt For ikke å snakke om mannen som har drømt om fiskestang og sin lille pode to netter på rad nå
monja Skrevet 30. august 2004 Forfatter #2650 Skrevet 30. august 2004 Skal på ny kontroll til jordmor idag. Like greit det, for nå er føttene mine kjempestore :o Men det er bare på vrista og rundt nederste del av ankelen.....På sykehuset fikk jeg 1 - 2 på ødemer, mot 0 til vanlig, men jeg er nok heldig som ikke har fått dem tidligere....bare huske å ligge med beina høyt om natta så blir det bedre. Uansett, jeg liker best å ha kontroller på morgenen, men idag fikk jeg ikke kontroll før klokka 13.30 Og så jeg som hater å vente..... Vurdere å dra innom på jobben en tur da, for jeg må være til byen klokka 9 uansett - mannen har glemt nøklene sine til jobben og det er jo typisk :-x I går hadde jeg skikkelige tak i korsryggen som gikk ned mot lysken. Faktisk så ille at jeg måtte ta to Panodil Zapp for at det skulle gå over....de to første smertestillende jeg har tatt på disse svangerskapsmånedene.....Mannen prøvde å massere, men det fungerte ikke noe særlig syntes jeg. Ikke dusj med varmt vann fungerte heller. Lurer litt på hva det egentlig var, men det skal jeg jammen spørre om idag. Kanskje det er modning på gang - kanskje babyen endelig vil ut? Så stor som han er synes jeg godt han kan komme før tiden
jolie Skrevet 30. august 2004 #2651 Skrevet 30. august 2004 Gratulerer med 1-års bryllupsdag! Og nå er det ikke lenge før gutten er her!
Gjest Madden Skrevet 30. august 2004 #2652 Skrevet 30. august 2004 Gratulerer så mye med 1 år's bryllupsdag!! Tenk så fort tiden går!! Så koselig å høre at det blir en liten Torstein!! Håper at han bestemmer seg for å hilse på dere kjempesnart!!! :klem2:
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2004 #2653 Skrevet 30. august 2004 Koselig å lese her nå, Monja. Og spennende. Jeg har to gutter, begge var store - mellom fire og fem kg begge to Går så greit så.
Jinx Skrevet 30. august 2004 #2655 Skrevet 30. august 2004 Monja er på tur til legevakta ! Høyt BT igjen, og vennen har dundrende hodepine som bare blir verre :trøste: Det er vist snakk om å sette igang om BT ikke går ned i løpet av en ukes tid Krysser fingre for at alt er normalt, og at lille Torstein kan bli værende en stund til
Cilla Skrevet 30. august 2004 #2657 Skrevet 30. august 2004 Litt av en bryllupsdagsfeiring :o Håper alt er ok med Monja og babygutten, krysser fingre for at babyen kan holde seg i magen et par uker til ihvertfall
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2004 #2658 Skrevet 30. august 2004 Hei vennen! Gratulerer så mye med 1 års bryllupsdag! Var så spent på lørdag da jeg fikk sms'en, og jeg er like spent nå...Jeg holder til og med sambo oppdatert! Som du skrev tidligere i dagboka di - nå er jo den lille gutten deres så godt som klar til å entre verden utenfor, så om det skulle bli sånn at han får hilse på mamma og pappa et par-tre uker før tiden, så går det helt sikkert veldig bra! Jeg håper selvsagt for deres del at bt ditt går ned like raskt som det steg, og at dere går ukene deres helt ut! Spent på å høre fra deg igjen - kjempesnillt av deg å sende oss sms'er, monja! :kysse: Krysser fingre for deg, jeg! K
Jinx Skrevet 30. august 2004 #2659 Skrevet 30. august 2004 Monja er innlagt på føden til observasjon. Har tatt ctg og blodprøver for å sjekke om sv forgiftning - men det ser bra ut.. Hodepine har også gitt seg.. Håper på å komme hjem imorgen... :blomst_opp: Godt at de tar vare på deg !!!!
Chiquita Skrevet 30. august 2004 #2660 Skrevet 30. august 2004 Kjempeflott at de tar deg på alvor, og at "alt" blir sjekket ut. Følger med deg, skal du vite... (Og takk for at du sladrer, Jinx)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå