Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker på dere i dag og krysser fingrene for at alt er bra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg hjemme :wink:

Det gikk kjempefint hos føden idag. Ingenting som tyder på svangerskapsforgiftning, og smurfen holder på å feste seg godt nede i bekkenet. Det var begge gledelige nyheter :-)

Jeg hadde fått lavere blodtrykk enn på siste kontroll, hadde gått fra 130/100 til 148/89, og siden det er undertrykket som spiller noen rolle var jordmor fornøyd med det. Hun trodde nok også at varmen hadde spilt en rolle akkurat der. Dessuten var urinprøven fin, og det var ikke spor etter noen ting i den - puh - og på ødemer vaklet hun mellom 0 og 1, men siden jeg fortalte at det var litt hevelser på kveldene fikk jeg en 1'er :Hehe: Ikke mye det når det er bare 6 uker til terminen.

Smurfen hadde fin fosterlyd, og målet på magen ligger fortsatt godt over normalen. Håper det flater ut litt etterhvert.

Så nå er det bare å vente på at smurfen skal bli ferdig og komme ut til oss......gleder meg masse :-D

Skrevet

Så flott da, Monja :danse: Ingenting er så bra som når alt er bra :ler:

Bare den siste LAAANGE ventetiden igjen for oss nå.. Spennende :tommelsmil:

Klem :klem2:

Skrevet

Synes dette er kjempespennende jeg. Blir liksom litt utålmodig jeg også. :ler: Nå vil jeg se smurfen! :)

Skrevet

Så fint at alt gikk bra, nå kan du slappe av og kose deg de siste ukene. Redebygging kaller man det........

Skrevet

Så fint at alt var bra, for en lettelse!

Nå er det tid for å nyyyyte igjen! :klem:

Skrevet

Puh, det var godt å høre! Nå er det bare å vente på at smurfen vil komme ut og hilse på!

Skrevet

Så godt at alt står bra til inne i magen! :klappe:

Nyt tiden som gravid da - ikke lenge til den lille vil ut og hilse på mammaen og pappaen sin :D

Skrevet

*puh* Det var da enda godt du ikke hadde svangerskapsforgiftning og at alt står bra til med småen i magen :Nikke: Jeg var veldig godt fornøyd med termin i april for da slapp jeg å gå høygravid om sommeren...jeg skjønner godt at det er tungt :kose: Men nå er temperaturen litt bedre i det minste

Vi har forresten samme stellekommode, og vi er veldig fornøyd

Lykke til videre med innspurten!! Jeg følger med!

Skrevet

Hei Monja-vennen!

Så deilig at alt er bare bra med deg og den lille! Er jammen ikke lenge igjen nå før h*n kommer ut til den store verden og skal hilse på alle som venter sånn på h*n. :-) Blir så spennende!!!

Her går alt bare bra. Du vil ikke tro hvor fort det går når de først er kommet ut. :ler: Emil er allerede blitt 6 mnd, fått tann og åler seg avgårde på golvet. Så her går det så det suser!

Men det er jo litt deilig å se at han er i full vigør, men det var jo også veldig godt da han var mindre og bare sov hele tiden. :ler: Du har mye å se fram til Monja, tipper du gleder deg massemasse.

Hvordan har det gått å være gravid i somemrvarmen? Jeg er glad jeg var gravid på vinteren, det må jo være utrolig slitsomt å gå høygravid i disse temperaturene...

Nå skal jeg ut og trene litt, må begynne å komme meg tilbake o form nå. Er på tide. :roll: :-)

Du får nyte de siste ukene vennen, er ikke lenge igjen nå!

Stor klem fra meg og Emil :blomst_opp:

Skrevet

Hvor er du????

Driver du å føder eller noe sånt? Kan ikke ta pauser herfra uten å si ifra vet du :klem2:

Skrevet

Godt å høre at det ikke var svangerskapsforgiftning!

Nå er det ikke mange ukene igjen til termin, så bra at hodet begynner å feste seg. Da kan man slappe litt bedre av i tilfelle det skulle hende noe. Nå kan jo egentlig alt skje!

Håper det går bra med deg :blomst:

:klem:

Skrevet

Hm, Monja har jo ikke vært her siden mandag!! :klø:

Roper *Monja, moooonnnjaa, MOOOONNNJA!!! *

Spennede, kanskje hun føder? Men da vet vel Jinx noe?

*Moooonjjjjjaaaa*

Skrevet

Monja??..

Blir litt sånn bekymret/spent av innleggene over her jeg..

Skrevet

*leter etter Monja*

Leverer fra meg en klem: :klem: og håper alt står bra til!

Skrevet

Føder? Jeg? In my dreams..... :ler: Nå nei, så heldig er jeg ikke gitt. Men håper jo det blir snart, for det nærmer seg med stormskritt nå. Har ingen forhåpninger om at smurfen kommer før tiden, men både jeg og lillebror kom en uke før så jeg hadde neppe blitt veldig lei meg om så skjedde...... :ler2:Men så var det mannen da, som drøyde den to uker over termin før han kom :-x

WOW! Så mye besøk det har vært her :o . Har ikke hatt tid til å være innom siden mandag - var masse og ordne igår og på kvelden var vi på bursdag til svigerinna mi. Men nå er jeg her......iallefall en liten stund. Vi venter besøk i 5 tiden, men jeg håper de ikke blir hele kvelden :-? Ikke det at jeg ikke liker besøk, men jeg blir så fort sliten for tiden..... :cry: Får vel bare krype til køys i såfall.

Skrevet

Jeg er sliten - av å sitte i en stol :klø: Mest sliten i hodet. Mannen fikk besøk av en kompis som han ser bare på sommeren, så kom svigermor, svigerinna mi, nevøen vår, en kusine av mannen og hennes sønn på 11 år. Nå er det bare mannens kompis som er her, men jeg er helt susa i toppetasjen. Og så kommer min venninne L hit i halv 9 tiden :-) Tror ikke jeg skal få problemer med å sove i natt nei :ler:

Skrevet

Oi, nå er det visst ikke lenge igjen. :P

Tenkte jeg skulle stikke innom med en vente-klem så lenge. :klem2:

Ha en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Begynte å lure ser du!! Men der var du jo igjen! Tenkte mye på deg i går kveld!!

Høres litt slitsomt ut med så mye besøk!! Håper du er flink til å ta hensyn til deg selv og passer på at du har det bra!

Ha en fin dag!

Skrevet

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...