monja Skrevet 4. august 2004 Forfatter #2461 Skrevet 4. august 2004 5800 innlegg? Hadde jeg ikke det for en stund siden også da? Noen som har sletta igjen?? :klø:
Cilla Skrevet 4. august 2004 #2462 Skrevet 4. august 2004 Har fått med meg at de har begynt å føde t.o.m. i novemberklubben ja, ryktene går helt til nybaktmamma siden. Du føder i akkurat det du vil, men disse skjortene er veldig greie , for da slipper man å vaske dem selv etterpå. Også av og til må jordmor presse litt på magen, f.eks for å få ut morkake og da er det praktisk. Og ikke minst når ungen kommer ut og du får den oppå brystet ditt, da må du jo vise puppene likevel, for som regel må du ha hjelp til å legge barnet på plass så h*n får tak til å amme.
monja Skrevet 4. august 2004 Forfatter #2463 Skrevet 4. august 2004 5800 Feirer litt sånn i det små i tilfelle det forsvinner noen innlegg igjen. Lurer på hvor mange jeg egentlig hadde skrevet om det ikke forsvant noen hele tiden :klø: :-x HAH!!!! Det var det jeg trodde.....noen har sletta igjen :evil: Kanskje jeg må sitte her og skrive hele dagen istedet for å lese Isfolket? Ferdig med bok nummer 7 nå, den begynte jeg på igår kveld da jeg la meg
Cilla Skrevet 4. august 2004 #2464 Skrevet 4. august 2004 herremin hvor du leser :o men vet godt at det går kjapt unna når en først setter igang med slike bøker.
Malou Skrevet 4. august 2004 #2465 Skrevet 4. august 2004 Det er Mie-Pie-Flette-Rie som er den store synderen!! :angiver-smiley: Så nå vet du hvorhen du skal gå å lage bråk!
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2004 #2466 Skrevet 4. august 2004 Hei igjen, vennen! Du - for første gang så tenkte jeg når jeg gikk inn i dagboka di: TENK OM BABYEN TIL MONJA HAR KOMMET!!! Vet ikke helt hvorfor - men det begynner jo å nærme seg veldig nå da, og selvom det er nesten 2 mnd igjen, så kan det jo faktisk skje når som helst framover, kan det ikke? Liten luring du har i magen, som ikke vil røpe kjønnet sitt for oss - OG JEG SOM ER SÅ NYSGJERRIG!!! (Men vet du, jeg har liksom på følelsen at det er en gutt jeg også, av en eller annen grunn! Gleder meg til å få vite om vi har rett, monja! :D ) Kg er lagt på hylla for en liten stund for min del - men jeg tenker stadig på deg, vennen! Ha en fin kveld! K
Midnattsol Skrevet 4. august 2004 #2467 Skrevet 4. august 2004 Jeg er også nysgjerrig!! Gleder meg jeg til å se lille smurfen. (Som du kalte h*n i et tidligere innlegg)
monja Skrevet 4. august 2004 Forfatter #2468 Skrevet 4. august 2004 Hjelpe meg, nå rapporteres det om at 2. novemberbaby har kommet på SnartMamma :o " Litt over 500 gram og på lengde med en kulepenn", som pappa'n skriver. Født etter 24 fullgåtte uker bare :cry: Krysser fingre for at alt går bra med dem. Uke 24:Babyen er nå ca 28 centimeter lang og veier rundt 550 gram.
monja Skrevet 4. august 2004 Forfatter #2469 Skrevet 4. august 2004 Gleder meg masse til å møte smurfen i magen jeg også, Middis! Faktisk så mye at jeg (nesten) bare gleder meg til fødselen. Vel, kanskje ikke selve fødselen, men til den er ferdig Nå turnes det litt inne i magen, men det merkes at det er blitt mindre plass, for h*n sparker ikke så mye lenger - ikke at det har vært så mye spark i utgangspunktet, mest dulting....Var godt å se på ultralyd at det ikke er noe galt med beina iallefall. Trodde nesten en periode at babyen var lam i beina jeg. Men h*n er nok like avslappa som pappa'n sin Tror det er mye monjamannen i den kroppen der. Idag spurte vi mannens forlover (en av dem) om han ville være gudfar under dåpen, og det sa han jo ja til Og så skal min beste venninne være gudmor (hun var også en av mine forlovere). Herlig - da er vi ferdige med den biten.
monja Skrevet 4. august 2004 Forfatter #2470 Skrevet 4. august 2004 Det kommer nok en SMS til deg når babyen kommer, Kverula Men det kan i utgangspunktet skje når som helst nå ja. Mannen sa for ikke lenge siden at om en og en halv uke er vi kommet like langt som ei venninne av oss var da hun fødte datteren sin for 2,5 år siden - 5 uker for tidlig Så det kan skje.....grøss. Men jeg satser på at resten av svangerskapet går uten komplikasjoner. Har følt meg ille idag, hodepine, svett, svimmel og kvalm, men har ikke en eneste antydning til vann i kroppen. Ikke tror jeg hodepinen kommer av at jeg hadde høyt blodtrykk heller, snarere av varmen, så det ser lyst ut med tanke på svangerskapsforgiftning - enda. Men det kan jo ramme som lyn fra klar himmel det Og hvordan skal jeg få sove i natt - det er jo 22 grader her - og vindstille
Cilla Skrevet 4. august 2004 #2471 Skrevet 4. august 2004 Håper du får sove godt i natt Monja *sender noen sovevibber en del mil nordover*
Gjest Mayamor Skrevet 4. august 2004 #2472 Skrevet 4. august 2004 Ja det er ikke bare bare å være høygravid nå... Sånn sett er det bedre å få barn i november/desember som meg... Nattaklem fra Mayamor
monja Skrevet 5. august 2004 Forfatter #2473 Skrevet 5. august 2004 I natt he jeg faktisk ganske godt. Takk for sovevibber, Cilla Vi har vifta gående enda, og jeg lurer på om det var tett opptil tropenatt i natt. Mannen sa det var 21 grader da han sto opp klokka 5 i morges. Godt og varmt nå også, men idag må det da bli regn?!? Holder på å bygge seg opp noen riktig svarte skyer nå så vi får se. Tror nok naturen hadde hatt godt av en skur, likeledes den trykkende luften som er nå....pes..... Hadde nok vært en befrielse å gå høygravid på tidligvinteren eller i januar/februar, men det får bli neste gang, Maya Skal egentlig ikke klage så mye heller da, for jeg har ikke hatt såååå mange plager. Kunne vært mye verre.....
monja Skrevet 5. august 2004 Forfatter #2474 Skrevet 5. august 2004 Har akkurat bestilt et bilde av voffe i størrelsen 30x40 cm. Mannen synes det er så flott og han har lenge tenkt på å betille det selv, men det er nå en gang sånn at med menn så tar det litt tid. Nå kommer det forhåpentligvis i posten før helga, og vi har alt en flott ramme til det. Gleder meg til å se resultatet :-) Det er forresten dette bildet Skal finne senga igjen jeg. Har vært våken siden klokka 6 og nå begynner jeg å blir kvalm og svimmel igjen.... :-x Må vel bare finne en ny bok å lese i - leste ut bok nummer 8 i morges
monja Skrevet 5. august 2004 Forfatter #2475 Skrevet 5. august 2004 Tror det begynner å tordne jeg Hørtes ut sånn, men det kunne jo vært noe annet da. Mannen mente også det var tordenbulder, og voffe bjeffer som en gal. Har sendt mannen ut for å sjekke skylaget - satser på torden jeg Det regna forresten tidligere idag - i 5 hele minutter :o Og etter det ble det klamt og ekkelt ute. Skikkelig lummert....puh....over 30 grader idag også Ble i skikkelig dårlig form i formiddag. Faktisk så ille at jeg kasta opp og holdt på å svime av. Tror det kommer av varmen, men vi skal passe på utover kvelden for å se om jeg får vann i kroppen og sånt. Da har mannen bestemt at vi ringer til fødeavdelinga. Selv tror jeg det er varmen som slår meg ut, men det er vel bedre med en sjekk for mye kanskje..... :oops: Smurfen er livlig, men har hatt siesta midt på dagen. Stakkars, jeg kan ikke klandre h*n. Sikkert varm der inne også, og det er merkbart roligere når jeg selv holder meg i ro.
Løvinnen Skrevet 6. august 2004 #2476 Skrevet 6. august 2004 Innom for å ønske deg en riktig god helg!! Håper formen er bedre i dag
monja Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2478 Skrevet 6. august 2004 Det er litt kaldere idag - rundt 20 grader - så jeg føler meg bedre nå ja. Mannen tok med en urinprøve til analysering idag, for jeg fikk jo påvist nitritt i urinen for en uke siden, og har etter det gått på en 5 dagers sulfa kur. Det har iallefall gitt resultater, for nitritten er borte og det er urinveisinfeksjonen også. JEJ!!!!! :-D Men de fant spor av proteiner i den istedet da....Ikke nok til å skrive et klart +, så jeg fikk en +/- på den. Uansett, så lenge det ikke er hevelser av vann i beina mine er det neppe noe skummelt, og jeg skal jo til jordmor på tirsdag med ny urinprøve. Det ble ikke tordenvær i går. Det vil si, vi hørte det i det fjerne helt til vi la oss, men det ble ikke regn en gang. Og dag fikk vi høre at i byen - bare 3 mil fra oss hadde det vært et helvetes vær. Lyn og torden og regn så tett at de ikke hadde sett ut. Nuvel, kanskje ikke så verst å bo på landet likevel Det tordna noen få ganger i morges også, men det ble ikke noe ut av det. Regna i kanskje 20 minutter til sammen tror jeg. Heldigvis ble det litt kaldere Nå har mannen tatt ferie. 3 herlige uker hjemme -sammen igjen Vi skal gjør ferdig barnerommet idag, han holder på å male nå, så skal vi legge gulv i kveld. Og så innrede.....som jeg gleder meg Skal lage noen hyller for å ha leker og sånt på og endelig får jeg hengt opp plakaten med Tussi på Bilder kommer umiddelbart etter at det er ferdig....i helga en gang Ferdig med bok nummer 9 i Isfolket
monja Skrevet 6. august 2004 Forfatter #2479 Skrevet 6. august 2004 Idag fant jeg oppsigelsesavtalen som skal sendes til smurfen i magen 3 uker før termin Sender dem herved oppsigelse av leiekontrakt. De har nå oppholdt dem lovlig i 9 mnd i denne bolig. Dette er ihht kontrakt, og dermed er tiden nå ute. De får timer på å pakke sammen sakene deres og finne en ny bolig. De har i perioder utøvd uakseptabel oppførsel i boligen, de har romstert til alle døgnets tider, og hatt en del hjemme-alene-fester uten å avtale dette med huseier på forhånd. Dette har gitt huseier søvnproblemer og en del fysiske plager. Huseier har etter mange muntlige advarsler nå sett seg lei på deres oppførsel og vil ha dem ut med øyeblikkelig virkning. Det skal sies at de også til tider har gitt huseier mang en glede, i form av godt selskap til tider. Men at nå er likevel tiden ute for deres del. Dette til orientering. Deres signatur kreves nederst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå