Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Den var morsom Monja.

Håper du får en fin helg :klem:

Skrevet

Deilig med ferie - og ingenting er så koselig som ventetiden med alle forberedelsene, forventningene og spenningen om hvem det er som lever inni deg. :hjerter: . (Bortsett fra når mirakelet kommer til verden da..) Ønsker deg og magen en fin helg! :-)

Hilsen Eplegrønn

Skrevet

Forresten en herlig kontrakt du har skrevet :ler: . At jeg ikke kom på det når jeg ventet på snuppa mi som kom 4 dager på overtid.. :-)

Skrevet

Morsom den kontrakten din. Håper leieboeren din er grei mot utleier og flytter ut innen fristen, helst et par dager før t.o.m., må jo rekke og vaske ned også.

Ha en fin helg!

Skrevet

Morsom leiekontraktsoppsigelse ja.. Tror jeg må kopiere og oppbevare den på et sikkert sted sånn at jeg har den tilgjengelig hvis jeg noen gang skulle få bruk for den selv. :ler:

God helg til deg også Monja! :klem: Håper du holder ut i varmen!

Gjest gjesta
Skrevet

:ler: Mine leieboere ble boende i nesten to uker over fristen. Men når de først bestemte seg for å flytte var det med lynets hastighet. Svisj-svjos - baby ute på null komma niks.

:vinke: God helg, Monja.

Skrevet

Nå har vi snart 1 års bryllupsdag :sjokk:

Og i den anledning fant vi ut at det er på tide å bestille en forstørrelse av oss fra den dagen. Ikke større enn 30x40 cm (mente det var alt for stort, men mannen fikk bestemme størrelsen :wink: )

Det ble iallefall dette bildet. Hadde ikke lyst på helfoto noen av oss. Så blant flere 100 bilder var det dette vi plukket ut.

Skrevet

Nå er vi snart i mål med barnerommet. Vi mangler bare gulvlister, taklister, ett strøk til med maling på vinduet (blir i morgen) og lister rundt. Gulvet er ferdig akkurat i skrivende stund, og mannen styrer med lister nå. Vi skal prøve å møblere det idag :-D

Gleder meg masse!!! :hoppe:

Skrevet

:hoppe: 33+0 :hoppe:

Og nå er vi inne i den 34. svangerskapsuken - 7 uker til termin!!!

I løpet av denne uka skjer dette:

Uke 34: Babyen er nå 41 centimeter lang og veier rundt 1700 gram. Seksuallivet er ikke alltid like greit å opprettholde med en stor mage, det gjelder å tenke kreativt. Selve skjeden kan være litt tørr fordi hormonen har endret slimhinnene, da går det an å kjøpe glidekrem på apoteket eller rett og slett bruke litt olje uten parfyme.

Ikke hell oljen rett inn i skjeden, men smør godt på de indre kjønnsleppene slik at noe av det føres inn sammen med penis og smører samtidig. Det går an å ha samleie ved at mannen din ligger bak deg i "trapp" isteden, eller at du sitter øverst oppå ham. Det er ingenting i veien for en vanlig "misjonærstilling" så lenge det ikke er ubehagelig for deg, barnet tar ikke skade av det, men for de fleste er det liksom ikke helt plass.

Å stå på alle fire kan også være en løsning, eventuelt med en dyne/pute under magen for å støtte opp litt ( har noen flere gode forslag er det bare å komme med dem).

Det er slett ikke alle som syns det er gøy med sex nå og da får man respektere den andre part for det, og hjelpe seg selv som best man kan, dersom det ikke er gjensidig. Trøsten er at dette er forbigående.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei vennen!

En snartur innom! :D

SÅ fint bilde av brudeparet - tror det er første gang jeg har sett deg jeg, faktisk! Har sett bilde av monjamannen før da, men ikke av monja! :wink: Kjolen din ser veldig, veldig vakker ut - og litt original! Men det husker jeg at du har fortalt meg før, den gangen du sendte meg bryllupsmagasiner. (Som jeg fortsatt koser meg med! :Nikke: )

Vofsen deres er jo så nydelig, og det bildet dere har forstørret var spesielt og vakkert!

Kverula er ikke i form om dagen...lite Kg har det blitt(kanskje DET har skylda? :wink: ), og få andre utskeielser. Været er så som så, akkurat nå er det kjempevarmt og litt sol. Men jeg klarer ikke nyte det med feber i kroppen og hoste... :tunge1:

Ville bare stikke innom deg og ønske deg en god helg, vennen!

K

Skrevet

Hei vennen. Håper du har hatt en fin helg. Det har jeg. VARM, men veldig fin. :)

Skrevet

Jammen glad internett ikke har åpningstider. Da hadde jeg blitt frustrert da :roll:

Får ikke sove. Lurer på om jeg brygger på omgangssyke eller noe? Antydning til diare og såååå kvalm :kvalm: . Det var de ekle detaljene mens jeg sitter her med frokosten :ler: Det er uansett veldig ubehagelig.

Mannen skal snart opp han også. Går med avisen på morgenen, men fra hovedjobben har han fri. Herlig :hjerte:

Ble ikke tid til å skrive igår, for vi var i full gang med å gjøre ferdig barnerom, og så ommøblerte vi litt på stua. Fikk frigjort mer gulvplass. Idag blir det også ganske så travelt med de siste detaljene, men jeg skal ta meg mer tid iallefall i kveld :Nikke:

:klem:

Skrevet

Jeg er sliten..........veeeeldig sliten :roll:

Ble så jeg holdt mannen med selskap da han dro på avisrunden. Vi kom hjem i 8 tiden og sov til halv 11. Så var det full fart til byen for å ordne diverse småting før vi måtte hjem til byggeplassen vår. Her har vi rydda utendørs, og mannen kappa opp masse gammel bordkledning og andre biter til opptenningsved - ble 8 søppelsekker og enda er vi ikke ferdige :o Så fylte vi en tilhenger til med rask og rot. Og så har vi rydda inne. Masse....Fått orden på det meste nå. Bare litt finpuss igjen, men noe må vi jo gjøre i morgen også :ler2:

Og i morgen kommer mine foreldre, lillebror og hans kjæreste på besøk - og inspeksjon....For idag er jeg 26 år - i morgen er jeg 27 år :bursdag::sjarmor:

Skrevet

Det kjennes vel bra at alt begynner å falle på plass, og at det blir mer og mer klart til den lille kommer.

Håper du får en kjempefin bursdag i morgen hvis jeg ikke får gratulert deg da.

Gratulerer med dagen!! :blomst:

:klem:

Skrevet

21 minutter på forskudd ønsker jeg deg også :bursdag:

Håper du får en fin dag :-)

Skrevet

Og nå har du jo faktisk bursdag! Gratulerer så mye med 27-års dagen Monja! :klem: Håper du får en kjempefin dag!

:bursdag:

Hilsen Malou-Jennifer

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN VENNEN!!

:bursdag:

Skrevet

Innom med en klem! Ha en fin bursdag :klem:

*flyr videre for å finne meg en strand*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...