monja Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #2381 Skrevet 27. juli 2004 Når det gjelder min egen mageboer er h*n utrolig stille igjen idag. Fungerer ikke med saft eller dytt eller noenting, men jeg har vel egentlig lært meg til at det er sånne dager der inne. Noen dager er h*n kjempeaktiv, men så må h*n ha en hviledag. Likevel klarer jeg ikke helt å ikke uroe meg når det blir sånn :cry: Men det er vel en del av svangerskapets gang det :-? Fikk forresten høre at et av mannens søskenbarn, på farssiden, også venter sin første 1 mnd etter oss. Koselig. Og så venter et annet på farssiden sin andre 1 mnd før oss, og et på morssiden venter litt over en mnd etter oss. Det kommer en del nye knøtt til den familien i år gitt. Moro
MsSunshine Skrevet 27. juli 2004 #2382 Skrevet 27. juli 2004 Hei! Har lest dagboken din en stund nå... Så tenkte at nå var det på tide å komme fram å si noen ord! :oops: Kjempe kjekkt å følge med på graviditeten din.... Har ei jente på 1år...og er litt babysjuk for tiden... Synest ikke det er lenge siden du ble gravid jeg...å nå er det ikke lenge igjen til termin!! :o Nyt den siste tiden....kos deg mye! :-) Klem MsSunshine!
Gjest Lea Skrevet 27. juli 2004 #2383 Skrevet 27. juli 2004 *peker på magen til Monja* JEG VEIT HVA DU HAR GJORT
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2004 #2386 Skrevet 27. juli 2004 Hei på deg, monja! :D Har ikke tid til Kg i dag - jeg ser soooool! K
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2004 #2388 Skrevet 27. juli 2004 Innom med :blomst_opp: til en kjempefin jente! Leggetid! Nattinatti, monja! K
Midnattsol Skrevet 27. juli 2004 #2389 Skrevet 27. juli 2004 Skriver under på den. :blomst_opp: Natta!
Jinx Skrevet 28. juli 2004 #2390 Skrevet 28. juli 2004 Hei hei vennen Håper alt står bra til med dere alle tre !? Tenkte på deg da jeg leste om den kommende hetebølgen.. Stakkars Monja.. Du får legge deg foran vifta Ønsker deg en FLOTT DAG ! Koselig å dra på barsel besøk.. Å litt spennende spes når man går gravid selv.. Husker jeg besøkte min søster der med sin nyfødte da jeg var 5 måneder på vei for første gang.. Ble litt små redd.. Hva er det som venter meg ? Tør jeg å ta i et så lite barn ? osv osv Jinx
monja Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2391 Skrevet 28. juli 2004 For en herlig liten pjokk Var på besøk på fødeavdelinga i nesten 90 minutter idag. For en skjønn liten gutt de har fått. Bra jeg er gravid selv eller så hadde jeg ihvertfall blitt babysyk SÅNN ser den lille nye verdensborgeren ut. Her i monjamannens armer.....staselig mann jeg har forresten Gjett om han gleder seg til å bli pappa nå da
monja Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2392 Skrevet 28. juli 2004 Har du ikke drukket PULver-KAFFE? :oops: isåfall kom den uten kaffe :oops:
monja Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2393 Skrevet 28. juli 2004 Koselig med masse besøk - selv om de er kjappe da Takk for . Blir jo rent flau jeg! Fantastiske dere også jenter Det er ikke kommet noen hetebølge enda, Jinx, men den kommer nok...puh Tror jeg får søke tilflukt i fryseboksen jeg da. Hørte det skal bli spesielt varmt på torsdag (imorgen altså :o ), på søndag og mandag....pes :-? Og på mandag skal vi kjøre helt til Trondheim etter UL. Blir sikkert 40 grader i bilen så vi får bunkre opp med masse vannflasker
monja Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2394 Skrevet 28. juli 2004 Har tatt et flott bilde av voffe. Kanskje jeg skal legge det til i albumet også??? Bikkja er jo fotogen jo *skal vi se......*
monja Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2395 Skrevet 28. juli 2004 HER kommer etterhvert et bilde av voffe!
monja Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2396 Skrevet 28. juli 2004 Hvor kommer alle skyene fra? Skulle jo bli kjempevær i ettermiddag, eller var det i morgen kanskje? :klø: Nuvel, jeg er ikke så veldig lei meg for det da. Liker på en måte ikke alt for mye varme jeg. Men jeg lar gjerne andre få rikelig av sorten Idag hadde vi en enkel middag. Spiste på kantina på sykehuset. Tør å påstå at de har verdens beste mat der altså. Det var seibiff med løk, poteter og råkost idag, og det er ikke frossen sei de serverer nei Betalte 55 kroner per porsjon og ble stappmett. Jammen meg verdt pengene. De hadde svine wok som alternativ til fisk og da - og hjemmelaget pizza til lunsj. Ser for meg en lys tilværelse i matveien på fødeavdelinga til høsten Har bestemt meg for at fra idag av kjører jeg ikke bil noe mer i svangerskapet. Har den siste tiden blitt nummen i kroppen, og når jeg får press på ryggen enten ved at jeg sitter og støtter meg eller ligger, kjennes det ut som om jeg holder på å besvime :-? Det skjedde to ganger på tur hjem fra byen idag. Ekkelt. Måtte stoppe og lene meg framover for å få det til å gå over. Jordmor mente at det kommer av at babyen trykker på hovedpulsåren i ryggen så jeg ikke får nok oksygen rundt i kroppen. Håper det bedrer seg etterhvert, for det er skikkelig ekkelt å være nummen fra halsen og ned til tærne :-x
havsulen Skrevet 28. juli 2004 #2397 Skrevet 28. juli 2004 Jeg skriver under på din beslutning om å ikke kjøre bil mer, det der hørtes ekkelt ut! Du er flink som lytter til signalene kroppen gir deg, og handler deretter! Skal vi søke tilflukt i fryseboksen sammen? Jeg sitter i bikini og holder på å smelte bort. Nå skal mannen kjøre meg til stranda!
monja Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2398 Skrevet 28. juli 2004 Fryseboks høres herlig ut.....Med masse isbiter oppi
monja Skrevet 28. juli 2004 Forfatter #2399 Skrevet 28. juli 2004 Herregud, nå har jeg alt sittet her i tre timer Tror jeg får logge av og se litt på TV istedet. Hylte jo som verst når vi ikke hadde TV, men etter at vi fikk opp parabolen igjen har jeg nesten ikke sett på den en gang :oops: Dessuten hyler magen etter mat igjen. Spiste klokka 6 i morges, og så middag klokka 13, men etter det har jeg ikke spist. I går spiste jeg kun en bagett og middag, men da våkna jeg midt på natta av at jeg var så sulten at jeg var kvalm Ikke mye mat i en halsbranntablett, men det hjalp da litt Glemmer av og til at vi er to som deler nå for tiden
Midnattsol Skrevet 28. juli 2004 #2400 Skrevet 28. juli 2004 For noen flotte bilder du har lagt ut. Staselig mann og en nydelig hund. Viktig å lytte til kroppens signaler, så det å ikke kjøre bil mer på en stund nå høres veldig fornuftig ut. MAT er også fornuftig så det må du ikke glemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå